Ja klopt, nadat ik de update had geinstalleerd viel het mij ook op dat alles zo stroef beweegt en het best veel lagt. Ook heb ik dat als je custom een server zoekt en je bijvoorbeeld als map acta non verba kiest dat je dan in een andere map word gezet.
Zo, deze thread was inmiddels lekker weggezakt! Qua lag is het echt nog helemaal niks beter geworden! Ook nog steeds een aantal irritante bugs die niet zijn opgelost....erg zonde.
ben onlangs ook weer begonnen, bijna rank 25 en nog een paar andere achievements halen. Daarnaast ook nog de singleplayer uitspelen, wel heel jammer dat als je hm op Hard uitspeelt, je alsnog op Normal (of is er ook easy?) uit moet spelen om die achievements te halen..
Tja dan heeft de SP een wat langere levens duur. Maar begrijp wat je bedoelt. Op hard was de game al rete makkelijk....op easy is het moeilijk om dood te gaan
Ikzelf vond de game niet echt goed. Het is eigenlijk meer het ''standaard'' van alle schietspellen, en misschien zelfs nog minder. Het was imo helemaal niet bijzonder, niet te vergelijken met een schietspel als CoD 4, graphics waren wel mooi, maar niet bijzonder. Singleplayer is slecht, het verhaal slaat nergens op. Multiplayer is wel wat beter, maar niet super. Ik zou je deze game niet aanraden, eerlijk gezegd
Ik vind van wel. Online is echt geweldig en SP kan er mee door. Maar anders moet je maar wat reviews kijken als je nog twijfelt. Ik vond de grote maps, voertuigen, en dat alles kan kapot kan echt geweldig. Maar ik ben ook een beetje een fanboy bij dit spel.
hell yes. En steel dog.. standaard van alle schietspellen? .. please.. je weet niet wat je zegt. Als er iets standaard is dan is het cod4. maar de meeste mensen houden nou eenmaal van run en gun.. en denken liever niet teveel na. Ik zeg dus altijd.. als je houd van breinloze schietspellen, en dus liever rond rent en schiet op alles wat beweegt.. ga dan cod4 doen. Hou je van vette aktie waarbij je ook nog eens veel kunt slopen.. tanks, jeeps, heli's ,artillerie verschillende classes.. ga dan bad company doen. Ik vind de multiplayer erg tof.. het is alleen jammer dat dice niet kwa multiplayer mogelijkheden naar bv Halo of cod4 heeft gekeken. Dat je niet zelf een game kan hosten en maar maximaal met 4 vrienden online kan spelen vind ik een gemiste kans. Maar geloof me.. bad company was een test voor hun frostbite engine.. als het hierna nog vetter en beter word dan nu.. kan ik niet wachten.
Bad Company heeft mij totaal niet geraakt, was voor mij helemaal niet bijzonder en ik vond BF 2: Modern Combat zelfs beter... Bad Company is online ook niet echt meer veel gespeeld. Oké, BF Bad Company heeft natuurlijk wél de grote pluspunt dat het op de Frostbite Engine werkt, maar verder is het niet echt een toppertje om te hebben, vind ik
Word dat eigenlijk nog online gespeeld modern combat? Die heb ik nog nooit gedaan.. anders misschien nog even het proberen waard.. Ik snap die lui van Dice gewoon niet. Ze hadden er zo ontzettend veel meer mee kunnen doen. Ik had erg veel zin in "Par for the course" , maar sinds de release ben ik nog geen 1 keer in die map terecht gekomen. Ik ben gek op maps met veel voertuigen.. Ik speel het echt nog met veel plezier.. zit met smart te wachten op Operation flashpoint 2. Tot die tijd zal ik het nog even met bad company moeten doen.
Ik weet niet of Modern Combat veel word gespeeld. Toen ik vorig jaar nog een PS2 had, speelde ik Modern Combat, en dat werd redelijk veel gespeeld, ja. Vind Modern Combat nog één van de betere schietspellen
heb hem zelf ook recent aangeschaft. Singleplayer is ok, maar niet meer dan dat. Multiplayer daarentegen is geweldig, absoluut geen problemen met lag, altijd meteen een match gevonden, fantastische potjes, ... En het ziet er super uit. Komt daar ook nog eens bij; de voertuigen die je ter beschikking hebt. Multiplayer is een absolute aanrader voor wie xbox live heeft. Voor liefhebbers een ware must-have.
Mensen spelen er online, en ik had in Oktober BF Bad Company, en er speelden redelijk veel mensen, ja. En toen had ik geen Lag Problemen
ja er is zeker nog voldoende volk online, je vindt steeds meteen een match. En van lag heb ik nog absoluut niets ondervonden