1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    @ GForce , jij hebt alleen maar probs gehad :lol:

    ik heb het spel geruild maar dara heb ik toch wel spijt van , speel nu COD WAW maar dat is toch echt anders dan BF:BC ondanks de probs die ze hebben en hadden en bepaalde opties misten vind het toch een leuker spel om te spelen.
     
  2. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    absoluut, nog nooit problemen mee gehad. Jij wel dan?
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alleen maar....en lag niet aan mijn verbinding. Het idee achter de game was top alleen werkte het gewoon niet. Moet wel zeggen dat ik BFMC een stuk beter vond.
     
  4. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm nooit gespeeld. Had echter wel gehoord dat BFMC redelijk gefaald was. Mja weet niet hoe het komt, zelf heb ik dus nooit problemen met BC en vind hem echt geweldig.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Deze is gewoon erg vet en vooral online een knalfestijn. Lekker een half uur lang een dorp met een tank van een paar honderd meter afstand kapotknallen en dan slechts 2 teamgenoten raken tegen een stuk of 19 gedode vijanden. 700+ punten na die ronde, mijn hoogste ooit, alleen niet nummer 1 achievement. Die kreeg ik met een 525 score en met mazzel omdat die dude onder mij door een noob in artillerie was gedood vlak voor het einde van de ronde. Je moet hem kopen om zowel de MP als de SP, die erg lachen is. De MP kan wat saai worden, maar ik vind hem net zo goed als COD 4 MP en bovendien heb ik deze heel wat meer uren gespeeld dan de MP van COD 4. Ik zou de game zelf een 8.6 geven. ;):)
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat vind ik echt raar bij sommige spellen. Jij hebt super veel problemen met dit spel gehad en elke keer lag enzovoorts en ik en nog een aantal mensen hebben bijna geen een keer lag of problemen meegemaakt.
    En er zijn ook erg veel mensen die lag/problemen bij GOW2 hebben en er zijn mensen die binnen een half minuutje in een match zitten en gewoon zonder lag spelen.

    Hoe de fuck kan dit? :confused:


    @ Yellow 13,
    mijn beste score was 1294. Toen had ik 56 kills (22 knife kills *)) en 19 deaths.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2009
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan liggen aan de mensen waarmee je speelt. Het is dedicated host dus aan de host ligt het niet. NAT verbindingen met anderen kan dus een oorzaak zijn. Nu veroorzaakt de partychat natuurlijk ook weer voor extra lag.
     
  8. Achelon

    Achelon Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Harstikke leuk spel, ik raad iedereen hem aan. Wat ik wel jammer vindt is dat de mensen altijd zo egoistisch zijn. Zodra een match begint iedereen sprint naar de helicopter en als er iemand eerder is wordt hij neergemaaid.. dan loop je een beetje te rennen heen en weer maar iedereen heeft alles al gejat, en dan zie je een jeep staan.... Rennen! Maar niet halen, een of andere idioot springt erin en scheurt weg en daar sta je dan met 3 mensen dan wordt het maar lopen :)

    Maar over het algemeen is het een prachtig spel, als je MC al heerlijk vondt moet je deze zeker halen
     
  9. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurd inderdaad af en toe, maar vind het eerlijk gezegd nog goed meevallen. Ja er lopen altijd zo'n mensen rond, maar er zijn er ook die dan wachten tot je zelf eveneens bij de helikopter bent en je meenemen. Dan boeit mij het niet echt of ik het zelf bestuur of achter het kanon zit.
    Anyway, superspel;)
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1

    Klopt, enige waar ik me kapot aan kan ergeren zijn teamkills als je in de artillery gun zit...
     
  11. xNSx Gizmo

    xNSx Gizmo Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze 2 games zijn dus totaal niet te vergelijken kwa gameplay.
    BF:MC heb ik (je leest het goed) ongeveer 1500 uur gespeeld online
    terwijl ik met Bad Company zeker geen 10u bezig geweest ben.
    Ik mis ook wel de CTF mode en de in-game clan servers.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vond BF:MC erg vet online. Is dit bijna hetzelfde? Anders ben ik aan het overwegen om deze aan te schaffen?

    Hoe zit het met het mollen van de omgeving? Is het gaaf? Wil graag wat meer info en ( eigen gemaakte ) screens zien? Bedankt alvast!
     
  13. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een hele leuke game online, praktisch gezegd kan je alles mollen maar de fundering blijft altijd staan.. ):
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier kun je mijn eigen gemaakte foto's zien:
    http://badcompany.ea.com/myphotos/xbox/AntraXxX NL/
    Mollen van de omgeving is zeker gaaf, explosies zijn nice en verder gewoon het zelfde wat Mr Xen0 ook zegt.

    Hier een linkje van mijn Stats:
    http://badcompany.ea.com/myprofile/xbox/AntraXxX NL/
     
  15. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me altijd wel vermaakt met de multiplayer van Bad Company, is er al bekent of er een vervolg komt?

    **hoopt op Bad Company 2 \o/ :)
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat moet niet van mij,ik vind de 1 maar niks
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik meende dat men rond de release van het eerste deel ook zeiden dat het om een trilogie zou gaan. Kan ook haast niet anders met het zeer open einde van het verhaal. Bovendien ben ik nog lang niet uitgekeken op Haggard en Sweetwater. ''Breach that door now! - OK!'' Zo lollig die filmpjes. ;):)
     
  18. black raven 8

    black raven 8 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat is zeker.. inderdaad hebben ze het gehad over een trilogie.. ik kan niet wachten.
    Denk dat je Bad company moet zien als een titel waarmee ze hun Frostbite engine hebben kunnen testen.
    Ik hoop dat ze fixen dat je met het volgende deel zelf kan hosten of gewoon met een groter groep vrienden zelf kan spelen ipv alleen op hun servers..

    Wie speelt er hier nog online.. ik heb zin om het meer online te doen.
    Voeg me maar toe GT is Old Raven NL
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Ik heb de game helaas niet meer. Ik had alle SP al gehaald en van de MP zijn de achievements die ik nog moest veel te moeilijk voor mij. De SP kon bij mij ook op een smijterij richting TV rekenen, maar gelukkig heb ik die wel helemaal afgerond. Ik moest die 20 lui op dezelfde plek respawnen nog en zeker nog 9300 kills voordat ik die langstdurende achievement ook had. Echt, hoe verzinnen ze het om zoveel kills achievements in games te stoppen, want online word ik echt 9/10 geowned door lui die als ADHDers 300 kills per dag maken ofzo, niet normaal meer gewoon. ;):)
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha in vakanties gingen er bij mij 500 kills per dag doorheen. :9
    De I am Bad Company! achievement waarbij je alle awards moet halen is juist degene waar je het langst over doet en die je waarschijnlijk nooit haalt, omdat die gewoon te kut voor woorden is.

    @ Black Raven 8, ik zal je toevoegen kunnen we eens een avondje samen spelen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2009

Deel Deze Pagina