Ben sinds kort pas met BF:BC MP begonnen. Erg chaotisch, want ik snap(te) er weinig van, maar het ziet er goed uit en speelt wel lekker, en nu al 3-4 avonden geen centje lag gezien. Ik wil er wel mee doorgaan, heb ik een vraag (wel meer vragen maar ik begin met een simpele)
Ik ben Assault heb een M16 maar schiet soms een clip leeg op iemand en er gebeurt niets terwijl die gast al rennend mij wel neerknalt ... what's up? Is het een kwestie van kleine bursts en head-shots?
Ook merkte ik dat ik eens 2 gasten tegelijk van achter neerknalde en die gingen WEL snel down. Dus is het belangrijk WAAR je ze raakt?? Ik weet dat tanks e.d. frontaal veel meer kunnen hebben dan van achterkant, gaat dat ook op voor de infanterist?
Ik vermoed van wel, maar zou graag horen of dit werkelijk zo is, dan ga ik voortaan ook gericht-short-burst ipv spray&prey
2e vraagje, een sniper op grote afstand ... is er sprake van ballistics (dus kogel buigt af)? Verder heb ik het idee dat hoe verder weg, hoe kleiner de damage ... klopt dat?
Edit: nog ff een vraagje erbij ... die rode puntje op de minimap en ingame ...die zie je alleen als ze 'gespot' zijn, of door een sensor of doordat ze schieten (non-silence)?? Kortom, als je silenced gaat en je wordt niet gezien/gesensored dan ben je op de map ook niet zichtbaar voor de tegenpartij??
Laatst bewerkt: 18 mrt 2009