1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Okee, thx.
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Begin na zo'n 10 uur MP eindelijk een beetje te wennen aan de game. Heb ook wat unlocks etc. Zelfs een keer bovenaan geeindigd (gebeurt me echt bijna nooit, in geen enkele game:))
    [​IMG]
    Altijd leuk natuurlijk maar ook als ik onderaan bungel is het een geweldige game. Trouwens nog totaal geen lag gezien de afgelopen week dat ik de game speel (dat was toch het probleem in het begin?)
     
  3. Tismilucas

    Tismilucas Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft en blijft meer klasse hebben dan de rest. Een lichte toon van sarcasme klinkt door heel het spel. Benieuwd naar 2 en 1943.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.244
    Leuk Bevonden:
    4.757
    @ maxqubit: Netjes, was bij mij ook puur toeval; alleen kwam het bij mij op slechts vijf punten verschil aan en niet 127 zoals bij jouw het geval is. ;):)
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Die 2 dingen hebben er niets mee te maken. Als een tegenstander recht voor je neus staat maar hij schiet niet op je kom je ook niet als rood puntje te zien. Je komt als een rode puntje op de minimap en in de omgeving tevoorschijn als je geraakt (door een kogel of tracer gun) wordt. Dit zien tegenstanders dan voor een bepaalde tijd (weet niet precies hoe lang, ligt er ook aan of je weer geraakt word in de tijd dat je een rood puntje bent of niet). :thumbs: voor je eerste plaats. :)
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij hoeft je toch niet te raken? Tanks komen op de maps als je ze spot daar hoefde je helemaal niet op te schieten.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Als je achter de Artillery zit en je volgt de tank een stukje dan zie je hem ook als een rode punt idd. Of als je hem "lockt" met de Laser Designator. Maar als je een tank ziet en je richt er niet op dan komt hij toch niet als een rode punt tevoorschijn?
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    je moet op iemand mikken, en als je de Rechter trigger dan een klein stukje indrukt dan spot ie zowel tanks als choppers en gewoon andere persoontjes.
     
  9. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog mensen hier die deze game spelen?
    Heb 'm nu een paar dagen en hij is erg leuk, maar online knallen met mensen van hier is natuurlijk altijd leuker. :D
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2009
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Goh wat heb ik een spijt dat ik deze game veels te vroeg heb geruild , COD5 kwam eraan maar die ben ik nu al zat 8)
     
  11. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    is het online spelen hier nog steeds zo crappy?
    ik hoorde eerst namelijk veel mensen klagen over dat multiplayer heeeel erg laggy liep en soms zelfs helemaal niks deed. anders haal ik deze misschien nog wel
     
  12. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanmiddag een uur of 2 online conquest gedaan en had 0,0 last van lag. :D
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    lag hadden ze er ook al redelijk snel uit gekregen
     
  14. black raven 8

    black raven 8 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen af en toe nog lag met conquest s'avonds als die amerikanen wakker worden. Verder weinig last van lag.
     
  15. t0xic Ballz

    t0xic Ballz Guest

    dan zal ik eens kijken of k t spel ergens voor minder dan 30 kan scoren
     
  16. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Klik!
    €35,- En goede service, had ook me game binnen 3 dagen:cool:
     
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    De game is nu ongeveer 20 euro ofzo bij TheHut.com, maar hoe zit het met de servers (EA servers zuige nog wel eens, kan ik me herinneren), en wordt het nog veel gespeeld!?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gisteren nog een hele avond zonder problemen/lag gespeeld. En er zijn nog genoeg mensen die het spelen. ;) Dus halen die game!
     
  19. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.856
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Thanks. :)

    Ik was helemaal gek op BF Modern Combat op de oude Xbox, maar de connectie-problemen daarmee waren echt ZWAAR ruk, dus vandaar dat ik het even belangrijk vond om te checken ;)
     
  20. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    In het begin was het drama, maar alle problemen zijn nu zo goed als opgelost
     

Deel Deze Pagina