1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nou nee, want de maps waar je daar met voertuigen kon rijden waren er imo allerminst geschikt voor.

Ik vond die map, naam kwijt, uit BC I, waar de aanvaller eerst voertuigen en arti heeft pas vet. Je gaat dan eerst over zo'n open veld en daarna kom je op een kleine binnenplaats. Even verder zit het dorp waar het laatste stuk van het potje plaatsvind, als je het haalt tenminste. Deze map moet er echt in. Sinds Stalingrad met MOHAA en Carentan met COD 2 niet meer zo vette map gezien. _O_

2. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat er geen 'Mission select' is? Er is namelijk een achievement waarvoor je het laatste level op hard moet voltooien. Je zult dan dus de hele campaign op hard moeten spelen denk ik?

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij heeft het over BF2 (PC) en niet over BF BC ;)

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Harvest Day is degene die jij bedoelt. Ook veruit mijn favoriete map uit BC1.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Flinke kick, maar moet even.

Ben met de game bezig: Heb jij toevallig ook ervaren dat een collectible bugged is in de allereerste SP missie? Ik heb namelijk alles afgezocht, elke gedode Rus nagekeken. In de lijst staat wel dat ik 4 collectibles heb, maar als ik de missie nakijk in de play previous missions, dan geeft die steeds aan dat ik nog één collectible wapen moet?

Ik wil ze allemaal, of dat het allemaal aangegeven word zoals het hoort. Ik wil die achievement(s) die erbij horen wel graag halen. :mad:

Deel Deze Pagina