@ Flix, ja idd dat vroeg ik me hierboven ook al af. @ Arjan, ja dat je een stapje opzij zet in een raam ofzo begrijp ik wel. Pffoe ik ben er maar weer mee gestopt, het valt gewoon niet meer te spelen..
Het EA forum staat ook vol met discussies over de lag: één van de threads De demo liep bij mij erg slecht, het volledige spel (op een enkele keer lag) liep prima.... tot de laatste update ivm de conquest mode.
Ik bedoel een stapje opzij doen. Op grote afstanden is het moeilijk om met de thumbstick je richtertje bijvoorbeeld 1 milimeter opzij te doen, als je een stapje opzij doen is dit makkelijker.
Het is er niet beter op geworden.... Maar demo servers zijn volgens mij ook allemaal down. ( wilde de uzi nog unlocken find all five). ALs je je inschrijft voor de newsletter dan krijg je ook een wapen..
Zondagavond (gisteren) nog een uur of 2 de demo zitten spelen, ook voor de Uzi. Servers doen het wel, al moest ik eerst 2 x zoeken voordat ie er 1 vond. Zondag had ik je te pakken Goof in Conquest
Ik dacht vanochtend even dat ze de lag hadden opgelost, maar binnen 10 minuten was het weer raak, jammer. Had me toch een paar vage gasten in m'n squad zitten! Zit ik verstopt tussen de struiken (recon) een vijandige basis/vlag op te ruimen zodat ons team de boel kan veroveren, spawnen er twee op mij. Eentje trekt naast mij eerst z'n m60 open tot ie moet herladen. Nou, inmiddels weet de vijand wel waar we zitten. Die andere vond het blijkbaar nodig om mij telkens te kniven.
lag is dus nog steeds aanwezig? had v/d week ook wel iets komisch, zag zo'n gast van het andere team heel druk uit een raam te schieten en ik sloop op m af en precies op het moment dat ik m knifede probeerde iemand uit mijn team dat ook, alleen ik had die gast al dood gemaakt en toen raakte mn team genoot mij
haha ja dat is kut ja .. dat je eigen squad /team leden je gaan knifen ik had 't eergister nog eff gespeeld om te kijken hoe conquest was. maar ik rende dus weg voor een vijand, zo een gebouw in. ( hoorde nog voetstappen achter me ) ik draai me om.. pak me knife, en BAM .. -15 friendly kill
Hehe Ach ja, ik maak ook wel eens een teamkill, maar nooit opzettelijk. Ik stuur dan maar een berichtje met excuses. Soms kan je echt niet zien of iemand nu wel of niet in je team zit. Op twee meter afstand zie je zo'n blauw kruisje, maar op een wat grotere afstand werkt dat blijkbaar ook niet altijd....
kunnen wat mensen me mischien toevoegen want ik wil met nederlanders spelen maar kom ik als ik games zoek vrijwel niet tegen en maar weinig friends spelen hem in me lijst
@ servantes en de rest: add me if you wanna play. @ buddha: gelukkig maar.. M16 kill doet me niet zoveel. Maar m'n tag is me heilig. @all: eigenlijk zou je ook moeten zien wie jouw tags heeft....
Wat voor vorm van lag ervaar je dan? Kogels die niet aankomen of gewoon echt lag waarbij je geen stap kunt zetten. Ik heb namelijk nooit ergens last van gehad. Je kunt mij toevoegen, ik speel vrij regelmatig BF:BC met een partner.
Heel erg laggy inderdaad, jammer maar het lijkt erop dat het gewoon echt aan de servers ligt. Ik hyper constant terug, kan niet goed switchen tussen wapens etc... Echt kut. Internet verbinding is niks mis mee, voor de patch had ik nergens last van, daarna ineens veel meer, vooral in het weekend.