[XOne] Battlefield: Bad company [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Matrix, 2 aug 2008.

  1. Budje

    Budje Arnhem 1

    Berichten:
    440
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is hier ook niet tespelen en eerst was het soepeltjes.Eerst een vrijdag alleen maar lag als ik iemand knifde , maar nu ook al als ik niks bijzonders doe jammer want de game is top nu alleen de servers nog
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    heb precies de zelfde problemen.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    same here, al moet ik zeggen dat ik BF:BC eigenlijk sinds launch nog bijna niet zonder lag heb kunnen spelen :confused: zal ook wel aan mijn setup ofzo liggen denk ik,.. met Halo, COD, UT, RSV heb ik nergens last van maar amerikaanse servers in BF:BC zijn echt onspeelbaar voor me

    erg jammer want de game is in de basis wel leuk maar ik beleef er op deze manier te weinig plezier aan om te blijven spelen (heb dus gister cod maar weer eens opgestart, daar gaan amerikanen tenminste wel liggen als ze een burst van mn m16 met stopping power in hun kanus krijgen :+ )
     
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb er pas last van sinds gister/eergister.
    daarvoor nergens last van gehad. maar het rare was. ik heb eerst 2 potjes gespeeld zonder enig probleem. toen ging ik het 3e potje op dezelfde map als het 2e alleen dan deze keer defend en toen begon na 5 min de lag pas.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Buiten de hinderlijke lag, zit de server nu ook te klooien met m'n score en form. :x Ik ben van 21853 teruggezet naar 20020. Form was straks groen (heb verder niet meer gespeeld) en die staat nu op rood.... Volgens mij slapen ze nog bij EA/Dice.
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus.. ik lees net al die dingen hier , en ik had 2 dagen niet gegamed .. maar ik kom er nu ineens op en hij lagt idd als een mothaf*cker ouwe !

    whatskebeurd ?

    Ik hoop dat ze deze lag snel gaan fixxen !
     
  7. xNSx Gizmo

    xNSx Gizmo Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Welkom op de EA servers.
    Ik heb nog nooit een EA game geweten die online niet "moeilijk" doet.
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    helaas heb je hiermee wel een punt.
    maar op de pc had ik nooit echt problemen met BF..
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ook niet, net nog BF2 gespeeld. Mja, op de PC zit je ook niet op EA servers. :+
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vandaar dat dat wel werkt:+
     
  11. xNSx Gizmo

    xNSx Gizmo Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Met BF:MC had ik ook niet echt veel last van lag, maar wel dat er geen enkele server te vinden was of dat iedereen zen rank weer een tijdje op 0 stond.
    Alsook dat er momenten waren dat je kills er pas veel later werden bijgeteld.
    Wat niet wegneemt dat ik persoonlijk BF:MC veel beter vondt dan BF:BC.
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij ligt het officiele EA/Battlefield forum ook plat. 8) :lol:
     
  13. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    uhm waarom ga ik in 1 potje van level 30 naar level 7? Ik heb het potje gewonnen ook 8)
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik weet wel zeker:9

    zou bijna zeggen nooit meer EA spellen te kopen alleen die hufters hebben wel steeds gewoon leuke titels(madden,fifa, BF reeks etc)
     
  15. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ook veel last van de lag gehad vanmiddag maar vanavond helemaal geen last meer gehad maar vind het echt een vet spel leuker dan COD4 maar dat is mijn mening
     
  16. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb helemaal geen lag gehad? Alles werkte goed?

    Is er trouwens een map bij conquest, waar een helicopter inzit? :eek:
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb ook gewoon heel de avond zonder lag gespeeld. :D
    @ Mr Skargan, ja in End of the Line zit een helikopter.

    Ik moet btw nog maar 400 kills voordat ik die 10002 kills achievement heb gehaald. Dus daar zal ik morgen mee patsen.
     
  18. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 3 dagen lang nu Conquest gespeeld. En geen 1 keer End of Line kunnen doen. En ik zoek er altijd op met Custom match. En nooit kan ik er 1 joinen :mad:
     
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je ook al geprobeerd om één van de andere maps te kiezen? Dat werkt bij mij namelijk uitstekend om in een map terecht te komen, die ik wél wil spelen. 8)

    Ik vind het trouwens schandalig dat EA/DICE nog niks van zich hebben laten horen. BF is een online game, altijd al geweest. Zorg er dan gewoon voor dat je een deftig serverpark hebt staan als je dan toch zo stronteigenwijs moet zijn om zelf de servers te willen regelen. Of neem dan in ieder geval de moeite om even van je te laten horen, zodat wij weten dat de problemen bekend zijn en dat er aan een oplossing wordt gewerkt. Eerlijk gezegd ben ik nooit een 'fan' geweest van EA en hun praktijken, maar af en toe hebben ze eens een leuk spel. En toch bewijzen ze keer op keer weer dat het gewoon een stelletje zwendelaars zijn.
     
  20. lightchaser

    lightchaser Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    hey gasten
    ik heb pas Bf:bc gekocht en heb al wat online gespeelt alleen weet ik een paar dingen nog niet. daarom ik heb 2 vraagjes, beetje newbie vraagjes maarja.

    1. unlock ik nieuwe weapons als ik level of op een andere manier???8)

    2. wat betekent een ranked of unranked match??8)

    alvast bedabkt
     

Deel Deze Pagina