En NeckSnapperNed...ik dus Het was een lekker potje, veel punten iig Zet mij er hierboven ook maar bij, heb nu iedereen toegevoegd
Voeg mij ook maar toe: GeiteMelker \o/ @Akiad, werkt niet altijd als de party vol zit word je gewoon in een andere squad gegooid.
ja! ik was net op xbox.com om ff je naam op te zoeken haha ik was em vergeten xD ja was relaxt potje! edit: geitemelker toegevoegd
ik heb bijna de hele dag met GeiteMelker zitten gamen het was wel gezellig:b: en met Valandis NL was het ook gezelig!
excuses voor budje. zijn gamertag is budje007 net veranderd. als jullie hem hebben toegevoegd moet je t ff veranderen
Gooi mij ook maar op de lijst (Vibuthi), ik zag dat Schil1 me al had toegevoegd en zelfs gisteren al bij me in een game gezeten heeft, was me niet opgevallen, sorry Hopelijk fixen ze de teamchat vlug!
joh mensen was het gister wel wat beter spelen met andere nederlanders???? ik werd gister helemaal gek joh er zaten 15 vrienden van mij allemaal battlefield te spelen dus ik kon even niet met jullie gamen, nog 2 daagjes dan lekker vakantie dan heb ik wel wat meer tijd.... als het maar toppie was gisteren dan is de avond weer geslaagd he. groetjes
Heej DvD zet mij er ook maar vast bij, maar ik moet nog even wachten totdat hij binnen is. Ik verwacht hem vandaag binnen. Maar zet me er maar alvast bij. Tnx
ok mannen de lijst is bijgewerkt. ik zal straks ff de nieuwe mensen gaan toevoegen gister al redelijk wat gespeeld met wat mensen van hier. toch had ik wat problemen met de squad. dan heb je er een gevormd met 4 mensen. maar in de echte game zit je met 3 mensen van je squad bij onbekenden. weet niet of dat bij jullie ook gebeurd maar dat was redelijk irritant. dusky je staat er ook bij, hopelijk krijg je hem vandaag dan wel binnen veel plezier vandaag! ik ben er niet, maar spreek jullie nog wel online
Dit was ook bij COD4 een keer opgezet, toen zat ik een keer bij 3 man ofzo maar niemand zei bijna wat. Ik zat allemaal te ouwehoeren maar iedereen was te "verlegen" ofzo denk Gewoon praten mensen! Niemand bijt he
ralluf staat niet goed er staat namelijk ''Ralluff'' het moet toch Ralluf zijn? mischien wel handig anders vindt hij m niet.
ik ben weer lekker bezig again i'm sorry foutje jongens. het is idd ralluf ipv ralluff oja, soms speelt me broertje player matches en die reageert niet op invites, dus daarom join ik niet, want dat ben ik dan niet. hij speelt alleen player matches, en ik ranked dus