1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PuKiE II

    PuKiE II Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ik neem hem wel gratis van je over goed idee ? :)
     
  2. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, 30 kills 3 deaths, alleen met een tank, op defenders. Typisch Battlefield, tanks verslaan zowat alles. Heb alle tank patches in 1 potje gehaald :) Alleen is de artillery wel kut zeg, staat zo'n artillery bij de attackers in de basis, en wie het eerst hem krijgt krijgt meestal de meeste kills. Hele makkelijke kills, soms te makkelijk (als gewoonlijk gaan mensen elkaar doden voor de artillery, teamkills)....

    De game ziet er heel mooi uit. Alleen is first person view van de wapens een beetje slecht, maar gelukkig hebben alle wapens ironsights (alleen de shotgun niet, en de sniper rifles een scope natuurlijk).

    Edit: O, en mensen die Battlefield 2142 hebben gespeeld, je kan nu ook weer dogtags jatten/stelen als je hun knived :) Heb pas 2 potjes gespeeld, en heb 4 dogtags van vier verschillende mensen, staat bij je stats dan wie je geknived hebt :)
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  3. PuKiE II

    PuKiE II Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dank je wel nu wil ik het spel nog erger
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop dan gewoon een key van iemand of registreer je voor lidmaatschap op de IGN site... mischien dat ze nog wat gratis keys gaan weg geven, anders zul je toch echt moeten betalen.

    betalen voor beta testen |:- maar goed..
     
  5. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, het joinen van games werkt niet altijd goed, hebben meer mensen daar nu last van? dan geeft hij aan dat hij een game aan het joinen is, en dan is ie oppeens weer bij het menu, bijvoorbeeld custom match. Wou net de MG36 uittesten (G36 MG versie) |:-

    Heb wel, dat als ik Oasis doe, dat hij steeds dezelfde game/lobby joined, met iemand genaamd Spartan226nl ofzo. Dat is dan ook de enige keer dat hij een game joined (ranked btw).
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, net even een half uurtje gespeeld, heb wel zin om vanavond dit spel wat uitgebreider te spelen :) Ben er nog helemaal niet goed in, in totaal iets van 20-25 kills, vooral met sniper. Heb ook totaal geen idee hoe je nou die goudkratten moet kapotmaken/beschermen, maargoed, dat komt nog wel. Graphics zijn prima, klasses zijn Battlefield stijl goed uitgewerkt. Tot nu toe dus wel een goede indruk van het spel, alleen de controls vind ik niet echt fijn, en je kan ze niet customizen.
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hoe ga je liggen ik kan alleen bukken!

    ja heb ik ook last van
    maar speel nu wel eindelijk
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik kom geen enkele Game binnen?
     
  9. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon paar keer proberen, ik kwam ook uiteindelijk in een game. Ik denk dat je vandaag/morgen nog vrij veel lag hebt, niet alleen omdat ze nog met de servers bezig zijn, maar ook omdat in de EU nog nauwelijks iemand speelt :9

    Explosies zijn trouwens ook wel een eervolle vermelding waard, die zien er echt fantastisch uit, en er de meeste dingen die je overeind ziet staan kunnen helemaal kaput.
     
  10. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Zo, heb de beta ook even getest.
    Eerste impressie was: wat??
    Hoe moet dit?! De controlls werken niet lekker en er zitten nog té veel bugs in. Het is natuurlijk een bèta, maar je kan wel verwachten dat de servers dan een beetje fatsoenlijk draaien.
    Ze zeggendat ze bezig zijn om deze 'heavy performance issue' te maken, maar ik merk er niks van.

    Ik vind de beta maar matig en hij is me een beetje tegengevallen. Als je een beta ziet ala COD4 dan is dit echt troep..
    Het spel heeft ook zo zijn pluspunten:

    + Sniper rifle
    + opblaasbare muren
    + grote teams
    + voertuigen
    + grote maps
    + nieuwe gametypen
    + unlockable wapens
    + dogtags jatten en badge systeem
    + explosies (_O_)

    Maar ook minpunten:
    - slecht uitgewerkte controls
    - controls reageren langzaam
    - het beloofde dat alles kapot kan is niet waar. Bij lange na zelfs niet.
    - graphics niet wat ik er van verwachte
    - bugs (rondvliegende medicijntassen enz.)
    - onduidelijke missie/controls
    - veel lag en onmogelijk om te joinen hier.

    Overal geef ik deze beta een 6.5.
    Had er veel meer van verwacht... Helaas
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  11. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor diegene die BF1942 hebben gespeeld, in de map ascension zit het BF1942 deuntje verwerkt in een soort arabisch nummer. Je hebt nu ook weer de Merc, USA, maar als goed is ook de russen, chinezen etc, beetje als BF2. Ik vind de beta ook niet echt super. Vooral omdat de first person look veel lijkt op BF:MC (niet de graphics) , en de controls reageren langzaam, en soms speelt het toch best bagger. Spawn systeem is ook stom, je kan steeds maar 1 basis kiezen waarop je spawned, of anders bij je squad. Je wordt gewoon bij het begin van het potje in een squad gegooid, met mensen die je meestal niet kent.
     
    Laatst bewerkt: 25 mrt 2008
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik vind de beta ook best wel saai..
    Ik vind dat je wel sneller mag spawnen en als je ergens van afvalt niet gelijk 50% van je hp weg is..

    Kan je je zelf ook healen? Of moet je aan iemand vragen heal me?
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja je kan jezelf wel healen met een autohealer ofzo, maar ik vind dit allemaal zo vaag..
    Het is iid wel irritant dat je zo snel doodgaat als je ergens vanaf springt...
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk komen de mensen die het nu niet veel soeps vinden over een paar dagen vertellen dat ze het toch wel erg leuk vinden. Server/lag problemen zorgen er gewoon voor dat het spel niet speelt zoals het hoort te spelen. Ik ga er van uit dat over een paar dagen de lag een beetje verholpen is, en eigenlijk kun je dan pas een oordeel over de beta vellen. Dat alles vaag is en er allerlei bugs in zitten, vind ik echt wel mee vallen hoor... Je kan dit spel pas een paar uur spelen, en je klaagt dat het onduidelijk is8) Voor sommige spellen heb je gewoon een wat langere tijd nodig om er aan te wennen... + je hebt er nu ook geen boekje bij gekregen.
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Alsof je ooit in dat boekje kijkt...
    En voor veel mensen (waaronder ikzelf) hebben snel al een mening over het spel en de eerste 1 a 2 uur zijn gewoon het belangrijkste voor een spel. Recensenten die ene spel niet leuk vinden de eerste 2 uur kappen er ook mee.
    Maar zoals ik al zei, het heeft ook pluspunten dus ik ga het zeker nog wel spelen weer!
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Speelt nu echt verrot, moet een heel magazijn leeg schieten voordat iemand eindelijk dood gaat. Spawnsysteem vind ik ronduit slecht. Her is allemaal erg houterig en grafisch ook aardig wat foutjes. Maar het is natuurlijk een beta, dus het meeste valt dan weg. Kijke of het over een paar dagen beter is.
     
  17. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    En wat vinden jullie van die 'bobcam' ? OH MAN, VRESELIJK! Nice try, but no...
    Het werkt echt niet. Wat ook erg slecht is naar mijn mening is het sprinten. Als je sprint zie je je wapen niet, maar als je dan weer zacht gaat lopen dan durut het 1 a 2 seconden voordat je je wapen weer kan zien...
    Ook kan je niet liggen in dit deel...geen idee waarom niet en er liggen geen ammo/health crates....
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik kom er maar niet in. Er staat dan JOINING GAME. Maar dan valt ie weer terug naar het QuickMatch menu. :{
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Same here. Het lukt gewoon heel de tijd niet. Ik probeer het vanavond wel. Ze zijn nu bezig bij DICE om het probleem te resolven... to be continued. Slechte start van de beta imo..
     
  20. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de bobcam? Had het in de settings gezien maar wat het is, geen idee.
    Verder ook mensen gemerkt, dat als je in het menu op een knop drukt, het geluid voor 1-2 seconden wat zachter wordt. Als je dan op A ramt (of gewoon vaak drukken) dan valt het hele achtergrondmuziekje weg. Dit werkt voor A, B en de start button.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina