Nou, toch nog kunnen spelen. Over hoe en wat laat ik in het midden Mijn bevindingen tot nu toe:
Allereerst maar is bij het spawnen. In de eerste, ong 5 sec na het spawnen is er alleen maar een crosshair in beeld te zien. Je kunt in deze tijd in geen mogelijkheid inzoomen. In de meeste gevallen wil je altijd rechtstreeks in de actie duiken dus spawn je bij de rest van je squad members. Probleem, in die eerste paar seconden ben je een konijn klaar om afgeslacht te worden omdat je zelf eigenlijk nog niks kan doen.
Dan het schieten, soms heb je met je assault rifle op een paar honderd meter 1 shot nodig om iemand te killen en dan lig je op 1 meter afstand een hele klip op iemand leeg te pompen voordat hij is bedenkt dat ie beter in een kist onder de grond kan gaan liggen. In de meeste gevallen dat je zelf onder vuur ligt heb je het meestal pas door wanneer je dood bent. Laat die controller trillen wanneer je geraakt wordt! Een killcam was trouwens ook wel handig geweest. Nooit geweten dat je dat ding zo gaat missen
Voertuig besturing kan ik eigenlijk nog weinig over zeggen. Maar wat ik er van bestuurd heb was opzich goed te doen (tank, hummer, heli). Al voelde het allemaal nog wel wat stroef aan.
Grafisch ziet het er allemaal best aardig uit. Heb wel gemerkt dat de framerate op sommige momenten nog redelijk inkakt, en dat sommige donkere plekken wel heel erg donker waren maar daarvoor is dan ook nog een beta.
Het uplevelen en unlocken van wapens is wel leuk gedaan. Bij elk lvl up krijg je een credit die je kunt besteden om een wapen die bij een bepaalde class hoort naar keuze te kopen. De nodige stats zoals total time played, kills, deaths, kill/death ratio, points per min en nog wat worden ook netjes bijgehouden.
Er mag voor mij in iedergeval nog aardig wat verbeterd worden wil dit na mijn mening echt een mp hit gaan worden. Het échte Battlefield gevoel als die van 1942 of van BF2 mis ik gewoon nog. Maar wat niet is kan nog komen. Het is immers een beta.
Laatst bewerkt: 30 mrt 2008