1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het ook niet. Ik ga de lucht in en in de korste keren tegen huis ingevlogen... De amerikanen zullen het graag zien...

2. PuKiE II

PuKiE II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gvd eindelijk die beta krijg ik 3 van die rode lampjes

3. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog een site waar je keys kunt krijgen? Of heeft iemand er nog eentje over?

Thx xD

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Je kan geen keys meer krijgen. Misschien als je een betalend abonnement neemt van IGN of Gamespy dat je er nog één krijgt, maar dat betwijfel ik.

EDIT: Hmm, dat van Major Nelson wist ik niet :+. Maar de kans dat je daar wint is wel zeer klein.

6. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na 2 dagen spelen valt het met niet tegen, Grafisch wel ok. gameplay nog niet helemaal af.
    Het battlefield gevoel komt wel wat terug. score 75% tot nu toe.

7. Borat

Borat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thx for the tips :D

"If you are emailing me to win a code for the BFBC Beta....good luck :) "

Duimen maar :p

Laatst bewerkt: 29 mrt 2008
  8. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Daarnet werd ik de hele tijd neergehaald door een soort van artillerie. Maar goe werkt dat nou precies Want die schiet gewoon helemaal in onze basis en ik ging de hele tijd dood.

9. PuKiE II

PuKiE II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    me eerste potje op de beta werd ik cker 5x geteam kilt het egte battlefield gevoel komt terug

10. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Helaas net de boot gemist voor een beta key. Maar heb nog wel een paar vragen voor de beta spelers.

Hoe voelen de wapens aan? Is het een beetje "COD 4 achtig" m.a.w. je weet dat je een geweer in je handen hebt of voelt elk wapen eigenlijk het zelfde (trugslag, trillen, verspreiding van kogels ed.)?

In een aantal filmpjes heb ik gemerkt dat iemand na 20.000 kogels in z'n lijf nog vrolijk rond liep. Is dit echt zo? BF1942 had het niet en BF2 ook niet. Lig persoonlijk niet zo te wachten op die "vercasualiserende" shooters. =(

Ziet de H.U.D er een beetje netjes uit? In BF: MC had ik gemerkt dat alles extreem lomp en groot was uitgevoerd waardoor de helft van je beeld al weg was door je wapen. Is dit hier net zo of hebben ze alles een stuk subtieler aangepakt?

Dat was het wel weer ;)

Laatst bewerkt: 29 mrt 2008
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    HUD is redelijk lomp maar dat kan nog beter worden natuurlijk ,.. je voelt duidelijk verschil tussen de guns en een headshot is gewoon 1shot 1kill ,. dus het is zeker geen cod4 achtige casual shooter

12. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    dit is tenminste een game die een echt oorlog gebied achterlaat...
    want alles gaat kapot. er worden zelfs diepen kuilen in de grond geschoten door de artillerie..

En het geluid krijgt zeker een 10.. want je hoort nooit hetzelfde..
    en alles suist rond je oren..

als een sniper van ver af op je schiet hoor je zelfs het geluid van de kogel past nadat je bent geraakt..

en grafisch vind ik het een mooi spel.. vooral de explosies en rook

13. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik niet snap is. Ik zit te snipen even. En ik zie ver een sniper zitten. Ik mik op zijn hoofd en schiet maar kogel gaat gewoon onderhem door op de berg waar die zat... Mag toch verbeterd worden.

14. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik merk soms wel dat je gewoon echt een heel magazijn raak(en dan ook echt raak) kan schieten en dat die persoon nog leeft. Als je op het hoofd schiet is ie wel in 1x dood.

15. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt battle field gevoel.
    Ik schiet soms 1 heel magazijn op iemand leeg en nog is hij niet dood, terwijl ik zelf vaak word omgelegd door een asault wapen op sniper afstand in no-time

16. DutchNeon

DutchNeon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me echt aan dat teamkill gedoe met de artillerie. Nieuwe map, en ik had maar één keer de artillerie toen gebruikt. Ik spawn als eerste (de rest niet, ik drukte gewoon heel snel op A een paar keer voor het respawnen).
    Ik stap in de artillerie, team spawned. 5 seconde later ben ik oppeens dood. Blijkt het dus dat ik geheadshot ben door een vriendelijke sniper. Ik spawn dus, en raat eens wie er nu in de artillerie zit? Het was diegene die me had gedood. Ik stap dus in de tank, en schiet gewoon de artillerie aan flarden (teamkill).

Toen 5 minuten later, was diegene nog steeds bezig om iedereen te teamkillen die in de artillerie wou, want hij wou erin.. Toen ging ik voor de grap, op de heuvel zitten vlak bij de artillerie, en schoot steeds hem dood als hij in de artillerie zat en erin wou. Uiteindelijk liep het uit tot een hevig teamkill gevecht, waarbij niemand meer in de artillerie wou, maar gewoon iedereen elkaar wou doden. Zowat het hele team was aan het teamkillen. Het was best wel grappig, maar we hadden toen wel dik verloren, en ongeveer 60% van het team had negatieve score, waaronder ik. Dit was in een ranked potje btw.

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Klinkt als een best leuk verhaal eigenlijk :p

18. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    Nou, toch nog kunnen spelen. Over hoe en wat laat ik in het midden ;) Mijn bevindingen tot nu toe:

Allereerst maar is bij het spawnen. In de eerste, ong 5 sec na het spawnen is er alleen maar een crosshair in beeld te zien. Je kunt in deze tijd in geen mogelijkheid inzoomen. In de meeste gevallen wil je altijd rechtstreeks in de actie duiken dus spawn je bij de rest van je squad members. Probleem, in die eerste paar seconden ben je een konijn klaar om afgeslacht te worden omdat je zelf eigenlijk nog niks kan doen.

Dan het schieten, soms heb je met je assault rifle op een paar honderd meter 1 shot nodig om iemand te killen en dan lig je op 1 meter afstand een hele klip op iemand leeg te pompen voordat hij is bedenkt dat ie beter in een kist onder de grond kan gaan liggen. In de meeste gevallen dat je zelf onder vuur ligt heb je het meestal pas door wanneer je dood bent. Laat die controller trillen wanneer je geraakt wordt! Een killcam was trouwens ook wel handig geweest. Nooit geweten dat je dat ding zo gaat missen ;)

Voertuig besturing kan ik eigenlijk nog weinig over zeggen. Maar wat ik er van bestuurd heb was opzich goed te doen (tank, hummer, heli). Al voelde het allemaal nog wel wat stroef aan.

Grafisch ziet het er allemaal best aardig uit. Heb wel gemerkt dat de framerate op sommige momenten nog redelijk inkakt, en dat sommige donkere plekken wel heel erg donker waren maar daarvoor is dan ook nog een beta.

Het uplevelen en unlocken van wapens is wel leuk gedaan. Bij elk lvl up krijg je een credit die je kunt besteden om een wapen die bij een bepaalde class hoort naar keuze te kopen. De nodige stats zoals total time played, kills, deaths, kill/death ratio, points per min en nog wat worden ook netjes bijgehouden.

Er mag voor mij in iedergeval nog aardig wat verbeterd worden wil dit na mijn mening echt een mp hit gaan worden. Het échte Battlefield gevoel als die van 1942 of van BF2 mis ik gewoon nog. Maar wat niet is kan nog komen. Het is immers een beta.

Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  19. Deji

Deji Fun player

Leuk Bevonden:
    0
    ja, vind ik ook zeer irritant..zie ik iemand lopen, loop achter hem aan, leeg bijna mijn hele wapen en hij blijft leven..draait zich om, 2 schoten ofzo en ik ben dood.
    Ligt misschien ook aan de wapen die hij gebruikt? Ben net begonnen dus heb nog niet veel keus..zag dat die gasten altijd wapens hebben die ik nog niet kan kiezen..misschien later als ik meer punten heb..
    Trouwens ook nog een groentje in het online spelen van een shooter..dus ben er ook niet echt goed in..en dan ben ik nog mild over mezelf.

20. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    <ik moet zeggen ik heb ook al paar teamkills op mijn naam. maar je krijgt -25 dus vind ik wel goed. Een keer was ik aan het rijden achter een jeep. En gaat een teamgenoot van de jeep af ik nam hem weer mee met mijn jeep.

Ook al een perongeluk een van mijn teamgenoot gesnipt ik zag geen rood blokje of zo en ook geen blauw dus dacht snippen maar... jaja - 25...

Maar toch niet voorgehad dat die mij dan begon te zoeken en te killen. Want soms heb je dat wel eens bij andere games.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina