1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet je dit is proberen deden wij altijd in Battlefield 1942.
    Met jeep op teammate inrijden en dan voordat je hem raakt eruit springen (paar meter.. de jeep rijdt toch wel door).. wat gebeurt er dan? Krijg je dan een teamkill? Of gaat ie gewoon dood :+
     
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet veel van die spel? ik zie niet eens wie bij me hoort en ik word ook vaak gekilled als ik ben gespwant nog in onze eigen basis:confused:
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou, vandaag nog maar even een paar uurtjes gespeeld en ter vergelijking gelijk er achteraan wat potjes COD4.

    Het is me opgevallen dat de balans tussen manschappen en voertuigen nog niet echt zuiver is. Als je als rond lopend soldaatje een tank tegen komt weet je eigenlijk de uitslag voor 95% al. Het sprinten moet een stuk sneller worden. Nu is er nog weinig verschil tussen normaal lopen en sprinten. En omdat je wapen weg is en nog een tijdje weg blijft na het sprinten loont het de moeite eigenlijk niet.

    Tevens zie ik eigenlijk het nut van die hele squads niet. Je kunt ze alleen joinen, maar je kunt geen eigen squad maken waardoor je bijv. met je vrienden samen kunt spelen en elkaar kunt "commanderen". Het voelt meer aan als een zeer gestripte BF2 functie.

    Na het spelen van een potje COD4 werd me erg goed duidelijk wat er mist bij de wapens in BF Bad Company. De interactie kan gewoon een stuk beter. Zoals sterker trillen van controller bij schieten en duidelijker aangeven dat je iemand raakt. De iron sight zijn veels te lomp weergegeven (halve beeld is weg) en of je er nu precieser door schiet? Ik betwijfel het. Met of zonder zoom kost je het alsnog soms een hele klip voordat iemand het loodje legt.

    Het geluid is trouwens wel geweldig gedaan. In de verte doffe dreunen van tank inslagen en schreeuwende soldaten. Alleen jammer zijn de irritante stemmen die soms 5 keer achter elkaar roepen dat ze een medic nodig hebben.

    Tot zo ver mijn bevindingen. :)
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Mailen naar EA zou ik zeggen!!! goede kritiek
    Alleen COD4 moet je echt niet met Battlefield vergelijken..... dat zijn zo verschillende games!! Waar Battlefield echt warfare is altijd, is COD4 (ook al heet het warfare) veel meer op kleine maps, veel geslotener.
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    denk dat rumble nog niet helemaal af is ,...

    ik kom btw nergens meer in atm..
     
  6. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft echt niks met battlefield te maken. Mensen die zeggen dat je het echte battlefield gevoel hebt dan heb je volgens mij nooit battlefield gedaan (op de pc dan). Ik heb trouwens het gevoel dat er altijd een soort lag is dat als je op iemand schiet dat je hem vaak niet raakt. Ik kan niet precies me vinger op leggen maar ik vind het schieten in deze game echt raar.
    Ik vind de destructie ook niet helemaal goed uitpakken, het voelt niet echt interactief omdat alles altijd op dezelfde plekken kapot gaat. Ik vind het dan ook niet echt goed uitpakken, het lijkt wel alsof dit de gestripte versie is van Battlefield op de pc en dwangmatig maar destructie erin hebben gedaan om de gameplay te maskeren :9
    Geluid is in ieder geval wel briljant \o/

    Is iemand het met me eens of ben ik gewoon te negatief?
     
  7. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel leuk als je daar iin gebouw zit met 2 tegenstanders die daar een tank hebben. Ik zat dan nog is boven op het dak. Gelukkig deel zandzakken. maar ze hebben me niet gezien kon zelfs zo wat snipen. Want het was zelfs de base van de tegenstanders.
     
  8. s0kkie

    s0kkie Nicolas Corbin

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit deel gaat al juist meer richting een echte battlefield, dus hoe kan je nou niet het gevoel krijgen? De oude BF hadden dit totaal niet.
    Dat van de destructies op dezelfde plekken is inderdaad waar, maar het is momenteel tenminste de eerste next-gen game die dit heeft, dus wat boeit het dan? Andere games die het ook hebben komen voorlopig toch niet uit. En zullen het misschien ook net zo hebben.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    als ik deze reacties lees lijkt het mij een slecht spel.

    Het is een Beta maar meestal is de Beta meer om het online te testen en als de basis gameplay al niet fijn speelt en het spel moet deze zomer nog uitkomen dan verwacht ik er weinig van
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, volgens mij reageren er ook teveel mensen die gewoon een hele andere smaak fps'jes gewend zijn. Ik vind dat er eigenlijk maar weinig andere 360 titels vergelijkbaar zijn met bad company. Dat iedereen klaagt over bugs komt meestal door lag (waardoor je gefrustreerd raakt en opeens nog veel meer 'bugs' opmerkt...) , en beta's worden volgens mij vooral gehouden om te testen in welke mate er last is van connectieproblemen/overbelasting, dus ik heb wel het idee dat hier wat aan gedaan kan worden voor de release.

    En van de singleplayer is nog niks bekend, dus nu al klagen is te voorbarig.
     
  11. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwhah, Battlefield Bad company is best goed hoor, maar zoals ze dat bij gamekings mooi zeiden met de review van Rainbow Six Vegas 2: 'CoD4 heeft de lat erg hoog gelegt voor online FPS's, en daar kan qua pracht en actie Rainbow Six Vegas 2 niet aan toppen' Ditzelfde vind ik ook gelden voor Battlefield Bad Company. BF:BC is wel mooi, maar als hoe de beta nu soms speelt, en als dat zo blijft... Zo vind ik dat BF:BC erg stroef speelt, en er zitten aardig wat graphische bugs in, schaduws etc. Natuurlijk is dit een beta, maar een beta is wel vaak een versie die heel dichtbij de volledge versie ligt.
     
  12. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, hebben meer mensen rank problemen? ben al 4 keer vandaag een rank omhoog gegaan en heb nog steeds geen ene credit gekregen. Ben nu 2 gouden ster en heb pas 2 wapen geunlocked, verder niks, wtf? Iemand in m'n friendlist heeft al ~ 5-6 wapens en wat speciale dingen (GPS etc) terwijl hij rank lager is. En ik speel alleen ranked matches, net als hij. Net ging ik een rank omhoog maar heb geen credit gekregen....
     
  13. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel dichtbij de volledige versie? De basis is er idd, maar de game wordt pas in juni/juli uitgebracht dus ze hebben nog even de tijd om wat met de feed-back te doen die ze door deze BETA ontvangen :)

    En bijna iedereen is COD4 gewend met zijn prachtige grafische pracht etc.....Maaar ook iedereen vergeet bijna dat de twee levels van BF:BC net zo groot zijn als alle COD4 levels bij elkaar! Misschien nog wel groter!

    Er moet nog veel aan gebeuren ja, maar het is een goed begin vind ik. Als je mensen neit neerkrijgt ligt dat echt aan jezelf want je moet gewoon op een andere manier knallen dan met COD4. Dit kost tijd en moeite en veel schelden om daarachter te komen, en veel mensen hebben dit er niet voor over -> die laten het spel links liggen. MOOI! Zijn wij van het gezeur af dat het allemaal niet lukt enzo.

    Ik vind het een vermakelijke beta met nog flink wat bugs inderdaad, maar als je in je achterhoofd houdt dat het een beta is dan valt het allemaal reuze mee!

    Het feit dat er veel wordt ge-TK-ed is niet de schuld van de game maar van sommige trieste spelers. Dat er iets op gevonden moet worden lijkt me logisch, maar hoe dan? Kom met oplossingen zulke dingen en stuur die naar DICE, misschien doen ze er iets mee!

    Ze moeten gewoon TK-reflection inschakelen, als je op een teammate schiet dan ontvang jezelf gewoon de damage! Was bij COD2 ook zo meen ik, dat was gewoon ideaal.
     
  14. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe volgens mij interpeteerde je het een beetje verkeerd. Ik bedoelde niet een battlefield gevoel, maar hét Battlefield (r) gevoel ;)

    Ik vind dat de destructie niets toevoegt aan de gameplay dus dat boeit me dan wel degelijk, alhoewel als je de destructie weghaalt blijft er echt bar weinig over.
    In de oude Battlefields werd je wat meer gedwongen tot teamwork, nu rennen er overal gewoon wat mensen rond op jacht naar kills of rushend naar de objectives.
    Bij de oude battlefield... had je ook wat meer fronten oorlogen als je begrijpt wat ik bedoel, was een heerlijk gevoel om met een squadje te flanken en iedereen in de pan te hakken :thumbs:
    Ik vind dit goldrush wel een grappig uitgangspunt voor een oorlog maar ik vind het wel heel oppervlakkig. Conquest geeft je veel meer verschillende speelstijlen. Alhoewel ik wel snap dat ze een wat toegankelijker spel proberen te maken voor console gebruikers, ze hebben duidelijk andere doeleinde voor console spelers.
    De mapdesign (waar dice nooit echt goed mee was, er waren altijd maar een paar écht goede maps) vind ik echt verschrikkelijk, de nadruk licht veel te veel op combat van echt heel dichtbij, of heel ver weg. Bij oude battlefields was er een veel leukere balans.

    Genoeg gezeik over de oude Battlefield, dit is een nieuwe Battlefield en ik vind hem kut ;) Wederom sta ik open voor commentaar en kun je me misschien nog overhalen waarom het wél een goed spel is en het gewoon niet mijn smaak is :)
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Sarcasticgamer wil een boycott van alle gamers op Bad Company, vanwege de betaalbare DLC. Vind dat ze een heel sterk punt hebben, het is echt belachelijk dat je direct bij release van een spel weer moet gaan betalen voor extra's.

    [yt]N2y8p2Na-Bo[/yt]

    Ben benieuwd of er wat terecht gaat komen van de boycott!
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik trek het me niet echt aan. EA is altijd zo wel dat ze geld moeten hebben. Maar om even lakker de game gaan te boycotten neen.
     
  17. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan hoef je toch niet gelijk de gehele game te gaan boycotten? Gewoon de DLC niet kopen.
    Dan snappen ze wel dat de mensen zoiets niet pikken
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    boeit me niet , ik vind de beta vet dus ik koop m wel en die paar puntjes voor wat andere wapens boeien ook niet echt
     
  19. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Sorry, ik kon het niet laten. :lol: :emo:


    Het maak mij geen fuck uit dat EA ze fans en gamers wil naaien.

    Alleen het probleem is, zodra ze winst maken van een spel, het geld niet gebruiken om games beter te maken. Nee, dat geld gebruiken ze om bedrijven over te kopen, daar erger ik me aan.

    De perfecte marketingstrategie, zolang gamers hun games kopen van EA dan zullen zij straks uitgroeien tot de grootste en de enigste game uitgever en dan hebben zij voor het zeggen voor alle games die gemaakt worden. En je kan het al een beetje zien waar dat naar toe leidt.

    Zoals ik al zij, het maak mij geen fuck uit dat ze hun klanten bedonderen. Maar ze moeten anderen bedrijven met rust laten.

    Vandaar geen EA games voor mij. :{
     
  20. PuKiE II

    PuKiE II Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe zit het dan met die heli andere mensen jatten hem tog als je hem heb
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina