1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justin2k5

justin2k5 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn mening kun je een spel als COD 4 of Rainbow Six Vegas niet vergelijken met een spel als bad Compagny, totaal anders concept.
    Enige overeenkomst is het FPS standpunt.

2. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Damn ik wil die beta ook spelen :mad: heb geen key iemand nog een key mischien haha :D?!

3. PuKiE II

PuKiE II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil me xbox terug kan ik weer de beta spelen

k speel nu BFMC op ps2 k ben nu alweer beste van NL : )

wie heeft op de ps2 BFMC gespeeld?

4. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Weet er iemand als je het echte spel koopt en je gaat team slayer online spelen. Dat je meteen kan spawnen dus niet 10 seconde hoeft te wachten als je dood gaat?

5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

6. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    omfg slayer.
    Battlefield heeft altijd een respawn time gehad.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Weer iemand die denkt dat Halo het shooter genre heeft uitgevonden.

Voor de duidelijkheid team slayer bestaat alleen in Halo.

Vele jaren voordat Halo er was waren er tal van shooters die het gewoon Team Deathmatch noemen.

Daarnaast heeft het geen nut om respawn time uit te zetten. Het draait bij Battlefield altijd om tactische punten in te nemen.

Als iedereen meteen kan spawnen worden de matches wel erg statisch omdat je dan een bepaald middelpunt in een level krijgt waar alle actie is tenzij de teams heel oneerlijk zijn.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    voor degene die BF2 of BF2142 gespeeld hebben, kan je in die games als je repawned aangeven bij welke van je teamgenoten je wil respawnen?

voor zover ik heb kunnen vinden kan dit in de beta van BC nog niet en dat kan best irritant zijn als je alleen kan kiezen tussen je base en een teamgenoot die 10 kilometer van de objective af is :p

9. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, in de oude BF's kon je ook niet kiezen bij wie je wilde spawnen.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zou daar een reden voor zijn ? het kan toch niet zo moeilijk zijn om je toch wat opties te geven zonder de balans uit het spel te halen?

ik snap wel dat als je iedereen vlak bij de objective laat spawnen dat t dan een zootje wordt maar om spelers steeds alleen bij een teamgenoot laten spawnen die ver weg staat is ook niet echt lekker

11. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ja en nee.

Je kon je spawnpoint kiezen. Dit was altijd een vlag, sinds Vietnam ook mobiele spawnpoints zoals een helicopter en in BF2 kon je bij je squadleader spawnen.

Dus als je via voicechat afspreekt op hetzelfde punt te spawnen kan dat.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat zou ik ook wel okay vinden , dat je (als je al meerdere gold depot's gepakt hebt ) kan kiezen bij welke basis je wilt spawnen

13. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    -_-
    Weet ik wel, maar als ik denk aan teams tegen elkaar denk ik als eerste slayer.

14. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    speel sinds een dag of wat de beta van bad comp en kan alleen maar zeggen dat ik flink verrast ben hoe het er allemaal uitziet,speelt en klinkt.

links en recht zeker nog wel wat verbeterpunten maar over de gehele linie ziet het er er verzorgd uit.

voertuigen zijn erg mooi,bestuurbaarheid is prima en niet achterlijk ingewikkeld.
    goede camera opties voor het switchen voor een andere blik op de wereld.

leuke wapens en features en heeft zoals vaker gezien bij andere shooters elk mannetje zijn eigen specialiteit.

online ben ik persoonlijk nog geen malle fratsen tegengekomen en het geheel loopt als een tiet.
    laadtijden zijn helemaal niet lang en het vinden van een game is in een paar seconden klaar (tis uiteraard nog een beta dus veel zoekwerk zit er natuurlijk niet in).

al met al voor zover ik het gespeeld heb en heb kunnen bekijken is dit zeker een hele goede aanvulling in het fps genre.
    zeker de engine die het voor elkaar krijgt dat bijna alles aan stront geschoten kan worden of kapot gereden wordt is een vermelding waard.
    het enige minpunt op dit moment is dat er totaal geen spawnprotectie inzit.
    je komt tot leven en als je pech hebt ben je weer net zo snel aan puin.
    spawn killing loosers kunnen zich dan ook helemaa laten gaat in de beta......en dat zou ik in de volle game toch graag anders willen zien.

15. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb je altijd al gehad met de BF-reeks, alleen kon je bij de vorige serie bij meerdere punten spawnen (vlaggen die je had). Hierdoor kon je vaker in een rustig gebied spawnen.

Als je nu bij de SL spawnt, kom je meestal recht in het gevecht terecht. Hier kies je bewust voor vind ik, dus om je dan 5 seconde ofzo onsterfelijk te maken is ook niet echt eerlijk. Je kan dan iedereen neerknallen zonder schade op te lopen.

Het enige waar ik me nog steeds aan erger, is dat je in je eigen basis (als aanvaller) gekilled kan worden door de tegenstander. Er zijn altijd spawnrapers die daarheen komen met een tank o.i.d. en helemaal niet deelnemen aan het spel. Ze gaan daar staan en killen iedereen die spawnt. Terwijl deze gasten juist moeten verdedigen bij hun goudkisten.

Een oplossing hiervoor is een cirkel te maken die over de basis heenvalt, als de vijand hierbinnen komt loopt zijn health gewoon net zo snel af, als dat hij buiten de map komt.

Verder is de BETA een goede basis inderdaad. Ik weet ook zeker dat ik de game zal halen straks. De hitbox en vijanden mogen nog wel wat sneller dood. Maar dit heeft ook te maken met het feit dat ik COD4 gewend ben nu. Twee totaal verschillende games.

16. PuKiE II

PuKiE II Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of in de egte versie je vdv en verovering kan spelen ?

17. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'Vdv' en 'verovering' zijn toch niet ècht de Nederlandse vertalingen van CTF en Conquest? :emo:

Ik denk niet dat die opties er inzitten, vast wel wat variaties op het Goldcrate concept wat ze nu hebben, maar totaal andere dingen zoals ctf zitten er waarschijnlijk niet in...

18. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

"Verover de Vlag", geniaal gewoon. :+

Laatst bewerkt door een moderator: 9 apr 2008
  19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nieuws: [Upd.] Gratis wapens in Battlefield

Binnen enkele maanden verschijnt Battlefield: Bad Company, maar nu reeds zijn verschillende fans ontstemd over het spel.

Je moet namelijk extra betalen om een tiental wapens in de game vrij te spelen. Een aantal fans onder leiding van Sarcastic Gamer willen dan ook een boycot organiseren van het spel. Wij zijn benieuwd wat de impact van de boycot wordt.

[Upd.] DICE meldt ondertussen dat er een miscommunicatie was tussen DICE en EA. Alle wapens zullen gratis worden, vijf ervan moeten echter verdiend worden. Waarom meldde EA dan echter origineel dat vijf van de wapens enkel via de Gold Edition beschikbaar zouden zijn? Heeft de controverse EA van mening doen veranderen?

20. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina