1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er ergens nog beta's over? en tot hoelang kan je die spelen?
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    de beta loopt tot 29 April als ik het goed heb en Major Nelson deelt ze uit.

    Ohja, en voor 10 dollar kan je je lid maken op IGN.com waarna je de code krijgt.
     
  3. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Keys worden niet meer nieuw uitgegeven hoor, misschien bij Major Nelson en bij andere mensen die er een aantal bij elkaar hadden, maar bij IGN enzo worden geen nieuwe meer uitgegeven.


    Vanavond weer even knallen denk ik, ook al was het gister echt debiel qua lag. Ook begin ik me er nu aan te ergeren dat als ik Custom Match op Ascension kies, dat ik dan soms nog gewoon Desert moet spelen... Beetje vaag.
     
  4. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt dan dus wachten op de hele game......
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    das inderdaad raar,.. gebeurt je dat vaak? ik heb wel s gehad dat ik op oasis zocht, een game binnenkwam die net afliep en de volgende map Ascension was. Maar daar is volgens mij niks aan te doen , hij wisselt zowieso af en toe s van map.
     
  6. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al een paar keer gehad, als ik begin wil ik eerst even ascension spelen omdat je daar veel vaker vijanden tegenkomt en dus even goed kan inkomen.
     
  7. SLA Shooter

    SLA Shooter Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou ook graag nog een beta code willen, en volgens mij stopt ie op 24 april
     
  8. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels de Beta gespeeld maarre vind het niet veels soeps.....:mad:

    Lijkt wel of je terug in de tijd ga qua gameplay en graphics, hoop dat het eindresultaat veel beter zal zijn;)
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had niet echt heel veel tijd om de BETA uitvoerig te testen en de twee levels die erin zaten vond ik best snel saai worden.

    Als de game wordt uitgebracht ga ik hem zeker halen, zekerder dan dat ik GTA4 ga halen zelfs :D

    Met alle feed-back die ze nu hebben gekregen uit de BETA-periode hoop ik wel dat ze een deftige game hebben neergezet! Geen enkele console shooter titel kan tippen aan BF2 op de pc van toendertijd. Hopelijk komt deze wel in de buurt!
     
  10. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de beta maar ik heb het eigenlijk al na een paar dagen niet meer gespeeld, het kon me gewoonweg niet boeien. Het was gewoon allemaal niet zo goed uitgewerkt als bijv. CoD4. Ok, het is de beta, maar toch.
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  12. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    kan echt alles kapot? of is dat een fabeltje? na het zien van dit filmpje overweeg ik nu ook hem te kopen
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Er kan echt GIGANTISCH veel kapot in de game! Echt gaaf! Alleen door die beta te spelen merkte ik wel GIGANTISCH veel bugs en dat vind ik zooo jammer...ik hoop echt dat het er niet in zit bij de volledige game....Maar het is wel een gave game, persoonlijk lijkt het me echt een super game voor online. COD4 heeft Concurrentie ;) Werd ook wel tijd
     
  14. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Jammer dat de key-chain alleen in amerika te krijgen is bij de pre-order.

    http://badcompany.ea.com/page/dynpid/8857/

    Ik heb helaas de beta gemist, is er nog een manier om de beta game te kunnen spelen voordat de demo er is?
     
  15. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet.....

    Als de Beta over is, liggen de servers plat en kan er dus niet meer gegamed worden.
     
  16. BlueVFRank

    BlueVFRank Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de frontpage, 5 juni de demo zowel single als multi player.

    Kan niet wachten!!! \o/
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik stiekem toch ook niet :D
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Goed nieuws. Ben errug benieuwd naar BF:BC en de demo zal me wel duidelijk maken of de game echt wordt zoals ik hem heb voorgesteld (zelf ook benieuwd naar de single player)

    Btw, ik heb niet aan de beta meegedaan (kon geen key bemachtigen)
     
  19. GoldStriKe

    GoldStriKe Hoi....

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een wrede game, Goldrush daar moet je even aan wennen, maar als je eraan gewend bent, vind je het weer een kut mode :emo:, ik ben blij dat er toch nog een Conquest Mode in terecht komt, die zal je even moeten downloaden achteraf.

    en btw. voor de clans onder ons die BF:BC gaan spelen.
    http://bfbc.360.consolegaming.eu/make.php

    maak daar je BF:BC clan aan en ga strijden op de ladder, samen maken we deze ladder actief.
     
  20. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een BETA nodig voor de demo van 5 juni?

    Zal jammer zijn wat ik wil wel eens Battefield spelen sinds de versie van Battefiled 1942 op de PC 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina