1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Strontspel!

    En heb nu geen zin om het te beargumenteren:+
     
  2. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft ook niet, ik denk dat iedereen snapt wat je bedoelt. Het is inderdaad een strontspel.
     
  3. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    We zijn weer te verwend aan het worden denk ik. Heb hem zelf nog niet gespeeld btw.
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    De beta zag er toch veel mooier uit of ligt het nou aan mij ?

    Lijkt wel of ze de detail settings enzo nu op Low-res hebben staan
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Nah, dit spel is gewoon rotzooi. Volgens mij hebben ze meer geld uitgegeven aan reclame om een beetje een goed imago te maken dan aan het spel zelf.
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    _O_ Wat een game _O_
    Niks call of duty ik schiet kogels door muren... ik schiet nu gewoon een muur eruit!! Boem weg muur. Niks ik rijdt met me tank tegen een boom, ik rij hele reeksen bomen omver!! Geniaal moment was ook dat ik met een squad member door de sloot naar de volgende basis sloop.. terwijl er 2 tanks en iets van 5 man langs ons liepen (boven op de weg) en niet doorhadden dat wij in het riviertje in de bosjes zaten.. gewoon niet schieten en laten gaan die hap, want dan is de basis weer 7 man minder om die golden crate te destroyen \o/

    Al met al vind ik deze game nu al veeele malen vetter dan het beperkte CoD!!
    Als een objective is gehaald (destroyen van crate) komt er weer een heel nieuw deel van de map vrij.. ofwel, het is niet zo dat je maar 1 map search-destroy achtig (met respawn) hebt maar gewoon 4 maps achter elkaar geplakt!!
    Moet je eens zo'n map/gebied zien vóór en ná een potje.. geniaal!!

    Alleen moeten de servers nog wat sterker worden alleen ik verwacht dat dat bij de wel echte game straks wel goed komt.
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Verwend of niet, ik verwacht in 2008 gewoon lagvrij online te kunnen spelen.
     
  8. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Tjonge zeg, wat een triest spel zeg. Gelukkig heb ik die demo gespeeld en kan in achteraf concluderen dat dit spel helemaal niets voor mij is en dat er tot nu toe geen enkel oorlogspel kan tippen aan COD4.

    Wat een bagger besturing heeft Battlefiel en al helemaal de graphics, triest!!
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat verwacht je zelf als half de wereld die game aan 't downloaden en proberen is.. daar zijn die demo servers echt niet op gemaakt..
     
  10. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en ik vind het al helemaal zielig dat ze zo bijzonder doen met hun "oeh, je kan een huisje kapot schieten" terwijl het eigelijk niets voorstelt. Ik schoot op een takje aan het uiteinde van een boom en meteen die hele boom pleurt om. Ik schoot ook met een granaat ver van de rechterhoek van een gebouw en meteen die hele hoek ligt aan puin... :{
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja het is voorgeprogrammeerd, iets dat je voor lief moet nemen.. Dat kan ik wel..
    Bij GTA wordt je auto ook van rechts gebeukt en komt er een "willeukerige deuk" aan de rechterkant. De techniek van huidige consoles kan mooie dingen laten zien maar nog niet perfect schade weergeven. Ik vind het kapotknallen toch een zeer leuke toevoeging!
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    De schade van de autos in gta is niet voorgeprogameerd. Het kapotknallen zoals in deze game zat trouwens ook in timeshift.
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik vind het spel te onoverzichtelijk, je loopt naar voren en je wordt al door "iemand" neergeknald. Je kan amper zien van waar de kogel vandaan is gekomen.

    Bij COD 4 is alles overzichtelijk en zijn de graphics super! Bij Battlefield is het grafisch echt triest, voor zo'n spel anno 2008 en al die heisa om deze game had ik dat niet verwacht.
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind hem enorm tegenvallen. Vind het er vaak erg korrelig uitzien. Dat dingen kapot kunnen is dan weer wel een leuke toevoeging. Maar de gameplay vind ik bizar slecht, het speelt gewoon niet fijn.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat je niet kan zien waar de kogel vandaan komt is niet waar, ik merk het altijd wel. En als je gedood wordt, ik ben echt blij dat er geen killcam is!! Nu kan je tenminste nog een beetje sneaken als je wilt!! Je eigen plekjes verzinnen... Je kunt trouwens altijd je tegenstander wel vinden, bijv. met die artillerie, daar kan je gewoon van bovenaf de map de hele bezigheden zien!!

    CoD4 is imo té overzichtelijk. Je weet constant waar de vijand zit en andersom dus ook, dan is de fun er ook snel vanaf!

    Het gaat mij om de fun. Ik rende langs een weg, hoorde een tank aankomen.. ging snel in de bosjes zitten.. Het gevoel als de tank met de loop op je richt maar je niet ziet en voorbij rijdt is echt tof.. om 'm vervolgens op z'n achterkant een rocket af te vuren!!
     
  16. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben blij dat ik niet de enige ben die de demo echt klote vind, ik vind het namelijk echt 3 keer niks.
    Eerst verheugde ik me er nog op en had gehoopt dat het echt gaaf zou worden, maar dat is het juist totaal niet.

    Toch jammer :mad:
     
  17. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje saai na een paar keer spelen, en dat zegt genoeg. De LAG is erg ziek, en als Sniper doe je niks tegen een Tank, Heli enz. Overpowered is de game
     
  18. ZizziZ

    ZizziZ Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua graphics: Laten we niet vergeten dat COD zich afspeeld op een (redelijk) kleine map. In vergelijking met BF zijn de mappen in COD klein. Dat betekent dus ook veel rekenkracht. Daarnaast kan je met meer man online in de map van BF. Ook weer rekenkracht. Beperkt 'het vernietigen van de map'zich in COD alleen bij een paar bakstenen, bij BF kun je deuren eruit knallen, bomen omver, muren weg, etc. Dus nog meer rekenkracht. Draw-distance is ook vele malen groter tov COD. Ook ik ben niet weggeblazen door de graphics, maar ik zie het wel in de context van het spel. Ga voor de grap BF:2 op de PC maar eens spelen. Daarna wil ik van jullie nog wel eens horen dat de graphics er niet uit zien. En ja, dit is mijn mening :)
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Die RPG stelt ook geen reet voor tegenover een TANK. :mad:
     
  20. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ideetje dat me net ineens binnenschiet:

    Battlefield: Modern combat halen voor een 10tje-15 euro :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina