1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een bagger demo zeg... heb het echt een kans gegeven en ik had de game al gereserveerd, maar dit valt me echt vies tegen.

    Ik ga er maar niet op in wat mij allemaal irriteert en tegenvalt, ben ik de hele dag bezig, maar ik vindt het niks.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Waarom vind iedereen dit een strontspel? Dit snap ik niet.
    DIE DEMO, WAS ZOOO BRRUUUUT! Echt, die graphics, open velden, om te zoenen. Die gun ownt ook en de mulitplayer, al die geluiden, etc. ik vind het fantastisch. Echt een ongelovelijk mooie game die ook nog eens lekker speelt (na wel even de controls door te hebben).
    Ik denk dat ik GTA IV verkoop (grootste tegenvaller ooit voor mij, wat een saai spel :x) en battlefield bad company ga kopen!
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik vind het ook niet echt battlefield meer. Vind battlefield op de console sowieso helemaal niets, want ik ben de pc gewend. Ik vind het niet fijn schieten, veels te hectisch, en de singleplayer vond ik al gelijk erg saai. Nee, lijkt mij niks hoor dit spel. Misschien later nog een paar keer proberen, maar ik vond eht echt niks.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wacht wel op Battlefield Heroes.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Joh :+ Als sniper doe je niks tegen tank :+ lijkt me logisch.
    Maar ik heb een wapen unlocked voor sniper.. dan kan je een tegenstander voertuig locken en dan een missile vanuit de lucht erop flikkeren (met minime zelfcontrole).. dus het kan wel alleen je hebt de game niet genoeg tijd gegeven!!

    En die lag, check het bericht bovenaan bij multiplayer, door de grote aantal spelers/downloads proberen ze meer servers online te krijgen.

    Dus beide van jou argumenten zijn eigenlijk weinig waard...
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  6. prodygee

    prodygee Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    SJongejonge, ik wordt pissed off. Waarom kan ik geen squad joinen van een friend?! Dat kon eerst wel, nu niet meer!!!

    @ Aernhem: Kon ik BF2 ook. Net als veel andere dingen.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja snap ik dat dat in battlefield kon.. maar hij beweert dat je als sniper niks tegen een tank kan doen, ik beweer het tegenovergestelde.

    Trouwens, over die graphics. Volgens mij hebben de meeste hier het liefste een game waar je alleen naar vóór en áchter kan lopen en kan schieten.. ja dan kenne ze 'm wel mooi maken!! Nog mooier dan CoD4!!.. maar ik wil liever wat meer mogelijkheden en open ruimtes. Waarom denken jullie dat GTA IV er niet super spannend uitziet?
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk wapen is dat? Heb je daar credits voor nodig? Ben namelijk steeds sniper, maar erger me aan de tanks.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    SP vond ik niks aan maar ik vond de MP erg leuk. Het liep gewoon lekker en ik heb ook nog geen lag gehad. Die gametype met die goudstaven in die kratjes is geweldig vind ik zelf. Tank en heli zijn opzich wel een beetje overpowered maar er zijn genoeg manieren om ze kapot te krijgen. Ik ga deze game niet voor de volle mep halen maar ik zou hem best wel voor €30 oppikken.
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Kon 'm hale toen ik 1 level up was... is die soort verrekijker :) in 't rijtje van de sniper uiteraard.
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    The Matrix???
     
  12. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    daar kijk ik inderdaad ook naar uit :thumbs:
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    3 minuten gespeeld, ik vond het 3 keer niks
    Gelijk van mijn HDD afgegooid
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de demo goed maar die LAG is voor zot te worden.5 minuten om door een deur te gaan
     
  15. Atton

    Atton Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    0
    na de demo te hebben gespeeld ga ik hem ook niet meer halen, haal dan liever een leuke game voor de PSP
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Net online gespeeld... voor 5 minuten. Serieus wat een schijtspel 8) Als je stilstaat glij je zo paar meter verder. De guns zijn van plastig geloof ik, en het geluid klopt 9 van de 10 keer niet. Stond net een vijand 1 meter voor me, die schoot me neer maar ik hoorde helemaal niets :{ Het helikopter vliegen is nog moeilijker dan een echte besturen, en de rest van de voertuigen voelen ook niet echt solide aan.
     
  17. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    aldus de review na 5 minuten.
    Ach waarom doe ik ook moeite om te laten zien hoe vet de demo eigenlijk is.
    Iedereen die toch besluit de demo te downloaden: spelen 'm een half uurtje en vergelijk hem niet met CoD4!
    Vergelijk 'm eerder met frontlines: fuel war... al die games al 8'en scoort.. en je ziet hoeveel beter deze game in 't genre is!
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2008
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    lol
     
  19. Achillias

    Achillias Guest

    Ongelofelijk wat ben ik teleurgesteld zeg ik keek hier echt naar uit wat een kutspel de besturing, aiming is totaal niet goed uitgewerkt. De graphics is gewoon om te huilen met je pet op zo fucking lelijk.

    Ik mag hopen dat het op 576P was en niet 720P. De singleplayer gewoon een lachertje. Bah bah bah en nog eens bah. =(
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de multiplayer wel leuk :eek:

    Hopelijk zijn morgen de serverproblemen verholpen, kan ik weer rustig op een huisje gaan zitten sniperen. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina