1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    dit word samen met GTA IV de game van 2008 voor mij .. ben altijd al een BF fan geweest vanaf uur 1

3. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het vanaf 1 uur geweest, battlefield 1942 dus... maar wat eron kwam, kon me nooit zo boeien, omdat ik echt van de WWII setting ben. Maargoed, deze stijl en die engine.. toch wel erg vet.

Denk dat heeel veeel first person shooters hierbij weg gaan vagen. Lijkt me super raar als je bijv. een shooter gaat spelen waar je op een gebouw schiet en er gebeurd niets nadat je dit gespeeld hebt!

4. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    precies 1942 heb ik helemaal grijs gespeeld ..market garden :love:

maar ik speelde ook erg veel desert combat mod .. en ik speel zo nu en dan nog is een potje battlefield MC op de 360 ..dus als deze uitkomt kom ik ook zeker de eerste weken me deur niet uit heheh

5. Ganjito

Ganjito New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe market garden.. mijn stadje \o/ _O_
    Maargoed heb daar inderdaad hele goede herinneringen aan.. Heerlijke game was dat.. Heb zelfs nog "stunt" filmpjes gemaakt (voor de geïnterreseerden:
    http://battlefield2.filefront.com/f...ds_filename=1&game=21&keyword=Jackass#results)!! Die game gaf zo veel vernieuwing toendertijd. Hoop dat deze dat nu ook zal doen.

6. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Dit lijkt mij een leuke game te worden!
    Weet iemand waarneer die uit kan komen?
    Ik had ergens gezien maart kan dat kloppen?

7. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zoals het er nu uitziet wordt het idd eind maart.

8. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    dit word voor mij de game van het jaar , No doubt ..ben ook wel benieuwd naar Frontlines , maar ik denk dat dit toch wel weer een stapje verder gaat!

Eindelijk een next-gen Battlefield !!

dit zijn echt games die ik na een jaar nog steeds speel ..blijft altijd leuk online !

9. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat er op dit forum zo weinig battlefield fans zijn en dat terwijl de game er al bijna is!

Zelf ben ik een groot battlefield fan en kan ook echt niet wachten op deze game! Echt een must have !

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nounou bijna.. 28 maart.. dat duur nog wel 2 maanden!!
    Verder ben ik fan van Battlefield 1942, verder weinig.. Battlefield Vietnam nauwelijks kunnen spelen, geld ook voor 2 en 2142. Die futuristische setting is iig niets voor mij. Battlefield 2: Modern Combat op de consoles vond ik op-zich wel leuk maar deze was ook wel heel erg arcade.

Deze wordt volgens mij ook vrij arcade. Maar ik hoop dat ze er leuke modes in stoppen en dat het gebouwen-kapot-schieten echt werkt. Ziet er een beetje soms uit als een rotzooitje.

11. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
  12. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Aan de ene kant jammer, want veel zin in de game. Maar met Vegas2 en GTA4 eind maart wellicht wel beter zo.

Als het juni wordt, mij ok, zomer is meestal vrij lsap wat games betreft, dan kan je dat met BF:BC mooi overbruggen:)

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Game is officieel uitgesteld door EA, wel jammer. Had wel een lekkere shooter willen hebben voordat GTA uitkwam, dan maar wat later als de game er beter op wordt.

14. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het belooft een geweldige game te worden. alles kan ontploffen en alles kan stuk. echt geweldig. maar het is gewoon jammer voor deze game dat hij net na cod4 uitkomt. zelf speel ik gewoon cod4 en heb ik deze game niet echt nodig om me te vermaken

15. s0kkie

s0kkie Nicolas Corbin

Leuk Bevonden:
    0
    Er gaat minstens een half jaar verschil zitten tussen beide games, dus hoe kan het spel vlak na COD4 uit komen?

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt gelijk, maar wat ik bedoel te zeggen is dat mensen na een half jaar nog steeds wel zoet zullen zijn met cod.

17. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het spel eerder last krijgt van GTA4 dan van COD4. Maar goed, ik vind het raar dat er zo weinig aandacht aan dit spel besteed wordt. Het ziet er goed uit en je kan alles kapot knallen. Voor mij al 2 dingen die het leuk maken. En toch hoor je er vrij weinig over.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik was binnen 1 maand uitgekeken op call of duty. Dat zal vastwel voor meer mensen gelden. Dit spel gaat vooral concureren met frontlines.

Edit:
    Zou gaan concureren met frontlines... Frontlines komt wel gewoon in februari uit. :+

Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  19. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel ga ik zeker halen :)
    Jammer dattie is uitgestelt.. is al bekend naar waar precies of nog niet?

20. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    OMG:
    http://xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=10541

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina