1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Camper *)

    Ik zat net op een plekje heel hoog in het level en ze liepen allemaal mij, had een streak van 9 :thumbs:
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Had net 655 punten. 43-2 en een hoop voertuigen gerepareerd en mensen gehealed. Is iedere keer weer +15 punten. Stond een keer achter een tank die vol onder uur genomen werd en ik hem maar steeds repairen. Levered wel meer als 100 punten op.

    Ben nu al rank 4 en verder kom je niet in de demo. Daarmee unlock je de Uzi die je dan in de voledige game kunt gebruiken.
     
  3. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je mensen healen en reparen tegelijk? Dat zijn toch twee verschillende classes? O-)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee beiden support. In het vorige deel waren dat wel 2 classes.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Kan iemand de classes eens toelichten?
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    haha nice one _O_
     
  7. Xman99

    Xman99 Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een bagger spel.. vond het vorige deel veel fijne spelen.. maar dat kan ook komen omdat ik CoD4 pwn spel vind whahaha..
     
  8. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Master spel! Had de BETA al gespeeld maar het blijft gewoon echt top. Wel wennen, maar ik vond COD4 erg matig en dit juist tof.

    @ Kevf
    Assault Class
    Assault Rifles

    The general purpose weapon of the Assault class:

    • Effective at all ranges but dominant in none.
    • Firing in bursts will maintain accuracy, and use the sights to zero in for a headshot.
    • The underslung grenade launcher that's fitted as standard on all Assault rifles adds destructive capability, and helps keep enemy heads down.
    • Rates of fire and damage will differ with each model; find the one that suits your style best.


    Recon Class
    Sniper Rifles

    A superior long range weapon, the Recon class sniper rifle is unmatched at range.

    • Demanding patience and a steady hand, zero in for the one-shot kill.
    • Bear in mind that at extended ranges you may need to lead your target to score a hit.
    • There are 2 main classes of sniper rifle, bolt action and semi-auto – one packs more punch, while the other will allow you more rapid fire.
    • And try not to get caught in close quarters – firing from the hip doesn't suit this gun.


    Demolition Class
    Shotguns

    Unmatched in point-blank efficiency, the shotgun deals massive damage at extreme short range, as fitting the Demolition class.

    • Designed for quick reaction shots, zooming will yield only minor benefit, but the cloud of pellets more than compensates for any lack of accuracy.
    • Don't try to go toe-to-toe with snipers – the effectiveness of the shotgun declines rapidly at range.
    • Choose between pump action or semi-auto versions.


    Support Class
    Light Machineguns

    The Light machinegun is the support class weapon of choice, specialising in laying down large amounts of concentrated fire.

    • If you need to pin down an enemy at mid-range, this is the gun for you.
    • With all the shaking from firing the weapon, it's not the most accurate, but sheer volume of bullets will counter that.
    • Watch out for low ammo levels – the gun is heavy, so reloading is time-consuming, make sure to pick your moment.
    • As with the other automatics, rate of fire and damage will vary for each.


    Specialist Class
    Submachine Guns

    The Specialist class silenced submachine gun has the highest rate of fire of any weapon.

    • Specialising in close quarter combat, the SMG nevertheless retains some effectiveness at range.
    • Fire in short bursts over distance but let rip up close – watch your ammo levels though, you’ll eat through magazines in no time
    • Rates of fire and damage differ for each version.
     
  9. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    De besturing aanpassen had ik niet gezien om eerlijk te zijn... bedankt, zal dat zo even proberen.
    Maar sensitivity maakt niks uit, verandert niks aan de logheid van je speler (alsof je 200 Kg weegt) en hoe log de voertuigen zijn.

    Mhaw.. het is nou niet alsof het 60 FPS loopt, het is duidelijk een lagere framerate dan COD4, maar er gebeurt inderdaad meer... maar ik vondt het nog steeds te korrelig en gewoon niet mooi genoeg voor zo'n grote titel.
    En dat neemt niet weg dat de lag er dan maar zou moeten zijn, nee.. EA kan lullen wat ze willen, maar juist hiervoor hadden ze een open beta, om online te testen.. vervolgens komt de demo en er is weer gigantisch veel lag te vinden.

    Mee eens.. frustaties namen over toen ik dit poste, 3 potjes achter elkaar werd ik alleen maar gedood door mijn eigen team omdat ik naar een helikopter liep of in een artillery gun zat... ik blijf er wel bij dat er simpelweg een optie moet zijn om dit aan/uit te zetten.

    Ik speel alleen hardcore in COD4, Orange.. geen radar dus, alleen als je een UAV hebt.
    Zo kan ik hardcore mode wel met real-life vergelijken.. immers, je krijg maar 1 leven, geen stipjes boven iemand z'n hoofd, en geen radar die constant aanstaat waar je vijanden op worden weergegeven.

    Hopelijk doe ik iets fout.. want als ik kies voor de basis kamp om te respawnen, werd ik telkens voor mijn flikker geschoten.. of er zat een sniper te loeren op het kamp, of er stonden 2 tanks bij ons kamp te campen, ik kon het niet voorkomen dat ze constant iedereen afmaakten die daar spawnde.

    Dit komt door het geluid denk ik.. werkt niet altijd.. en je ziet ook geen muscle flash die enige indicatie geeft waar het vuur vandaan komt.
    in COD4 (zucht.. ik weet het) heb je zelfs als de vijand een silencer gebruikt in hardcore mode, een idee waar het vandaan komt.. je ziet de kogels vliegen, de muscle flash verraadt het, al met al.. dat is hoe het hoort vindt ik.

    Ik snap best dat mensen het zo willen spelen.. maar geef de spelers toch gewoon de optie om dingen aan en uit te zetten.

    Zo'n kleine moeite, maar een groot plezier.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    CoD en BF hebben echt helemaal niets met elkaar te maken. BF:BC met FFoW vergelijken heeft meer zin. De FFoW demo deed me niets, ik vind BF:BC demo veel leuker
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Al dat gezeik trouwens....

    Ten eerste is het een MP game en hebben ze SP erin gestopt om de mensen zonder internet ook wat te plezieren maar de BF-reeks is altijd al een MP game geweest. Dit is ook logisch want online is gewoon booming business atm.

    Dan de graphics....Ik speel de game op een 42PX80 en het ziet er gewoon erg goed uit, beetje korrelig misschien en niet zo gelikt als COD4. Heb je weleens gezien hoe ver je kan kijken met COD4? Is echt niks vergeleken met BF:BC. Eén level van BF:BC is groter dan alle levels van COD4 bij elkaar, de huidige consoles kunnen gewoon niet mooier! Je moet COD4 ook niet vergelijken met BF:BC. Je vergelijkt GRID toch ook niet met Forza 2? Come on...

    Dan het gezeik dat tanks overpowered zijn. Ik weet niet of jullie enig idee hebben waar de tank voor is ontwikkeld?? Ik denk niet om kapot te gaan na een kogel uit jou M4... Je hebt er middelen voor om die tanks uit te schakelen, dit doe je met eerste een rookgordijn en dan een C4, een RPG, Laserdesignator, Artillerie etc. etc.... Ben eens creatief ipv het gezeik dat tanks overpowered zijn. Dit zijn tanks in het echt ook als je er één tegenkomt met je M4'tje. Om nog maar te zwijgen over de overpowerde Chopper en Airstrike in COD4. Ze willen wel richting de BF-style maar weten alleen niet hoe :lol:

    Rode puntjes boven de tegenstander? Dit krijg je door te spotten inderdaad, dus dat een teammaat van je aangeeft waar hij loopt. Dat is nou teamplay ;)

    Het geluid is echt UBER als je een goede 5.1 installatie hebt met een leuke sub. Het oorlogsgeweld in de verte en de knallen, echt ongeëvenaard!

    En mensen die zeiken dat het onrealistisch is maar COD4 wel realistisch vinden -> welk spel hebben jullie gespeeld? COD4 realistisch? :lol: :lol:
    - Perks (te triest voor woorden)
    - Map met je vijanden erop met groene en gele pijltjes
    - Als je geraakt bent, loop je ff weg en je bent weer vol? Wtf?
    De rest kan je zelf wel invullen denk ik....

    Het zijn totaal verschillende games. Dus hou die vergelijking voor je!

    Iedereen die deze game speelt of denkt de retail aan te schaffen, voeg me ff toe!!
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    _O_
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    sommige dingen heb je gelijk in maar ik vind het wel een beetje een fanboy reactie, maar dat vind ik.
     
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is geen gezeik.. het zijn impressies na het spelen van de demo.. als je dit niet bevalt, wat ik me kan voorstellen omdat jij de game wel heel tof vindt, is het mischien beter om kritische posts even over te slaan, maar dit is wel fanboy gedrag.

    Speel nou maar eerst eens hardcore mode in COD4.. dat is voor mensen die van realistisch houden wel degelijk een mode waar ze wat mee kunnen.

    Er is dus GEEN map met gele en groene pijltjes, je hebt immers geen HUD.

    Je kan NIET geraakt worden, weglopen, en dat je health dan weer vol zit.. dit gebeurt niet in hardcore mode.

    De vergelijking zal altijd gemaakt worden.. COD4 heeft een game neergezet waarvan de kwaliteit zo hoog is, dat frontlines en battlefield daar zeker mee worden vergeleken... dat gaat nou eenmaal zo.

    Ik snap best dat mensen het niet leuk vinden om maar steeds te lezen dat er mensen klagen over een game waar zij nou zo naar uitkeken en het verdedigen alsof hun leven ervan af hangt, maar zo gaat dat met demos... mij zul je niet meer zien als de game zelf uit is, maar komop, een beetje kritiek moet toch kunnen.
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Nou, die vergelijking is (grotendeels) onterecht. CoD (en Vegas en GRAW) hebben helemaal geen voertuigen/vliegtuigen ... dat alleen al maakt duidelijk dat je gewoon niet KAN vergelijken. Doe je dat toch, tsja

    Vergelijk BF:BC met FFoW (OFP2 of FarCry2 of voorgaande BF'en op console) of desnoods met Halo3 (ook voertuigen) ... en vergelijk CoD met Vegas en GRAW bv of MoH
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen gezeik? De ene negatieve reactie na de andere mag wel, maar het verdedigen en zo goed als het kan aangeven hoe het wel kan is dan fanboyisme?

    Kan je trouwens die hardcore mode meteen spelen? Hmmm... Moet je eerst paar uur aan het levelen zijn voordat je realistisch kan spelen. Ook niet echt ideaal dunkt mij.

    Dat mensen die vergelijking maken is gewoon niet realistisch. Vanuit COD4 niet en vanuit BF:BC niet. Het zijn twee totaal verschillende games. Je moet COD4 vergelijken met COD-games, GRAW, R6 en MoH, niet met sandbox-wargames als Frontlines en de BF-reeks.

    Ik noemde die punten op van COD4 omdat hier zoveel mensen meteen BF afkraken op punten die ze vergelijken met COD4 en het realisme ervan. Gewoon actie reactie ;)

    [​IMG]

    Nee toch zeker?
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dit klinkt meer als een fanboy die BF BC te moeilijk vind....over het hardcore gedeelte heb je gelijk. Ik vond CoD4 eerst super maar vind er nu geen reet meer aan. Alleen hardcore games zijn nog leuk verder stoor ik me gewoon en te kleine maps en killcams etc.
     
  18. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10

    Hmm beetje kinderachtig kereltje dus.
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind CoD en BF allebei leuk O-)

    Vooral nu ik BF een beetje onder de knie krijg. Goede teammaten hebben is wel een must, want in me eentje een basis uitroeien lukt niet altijd. Zojuist een potje gespeeld, waar mijn hele team steeds in onze basis spawde, terwijl ik nog in de frontlinies stond, en vervolgens gingen ze dat hele end lopen. Dan werden ze neergesniped en begonnen ze opnieuw, zucht.

    Edit: CoD valt ook niet te vergelijken met GRAW en R6! Mensen mogen toch voor zichzelf oordelen welke ze leuk vinden? Waarom begint meteen iedereen te zeuren dat dit niet mag?
    Je mag hier pas over zeuren wanneer mensen gaan zeggen: Wat raar dat in CoD4 de mensen in een burst van een M16 doodgaan, en dat hij in BF semi-automatic is en ik moet sprayen om hem dood te krijgen. Maar zie niemand op dit punt CoD met BF vergelijken..
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dank u Orange: ik vind ook gewoon beide games leuk. Alleen dat schijnt niet te mogen in deze thread 8)

    @ de rest: vriendelijk houden graag :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina