1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Kan er niks aan doen, sorry :'-(

    Verder een leuke game als je goede teammates hebt, maar dat is met alle teamwork games zo. Als je in andere games wordt gekilled voor een voertuig o.i.d. dan ligt het niet aan de game maar aan de spelers.

    Hopelijk kan je in de hele versie een eigen squad maken ofzo, zal wel niet denk...

    @ Kevf
    Je mag alle games leuk vinden, moet jezelf weten. Maar om dan BF:BC af te kraken en aan te geven hoe geweldig het dan wel niet is in COD4.....Kunnen wij toch verder ook niks mee? Dat is provoceren en daar krijg je reacties op.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Met hoeveel man kan je eigenlijk intotaal in een match online ? Hoop echt dat er een stuk of 32 in kan, vind dat echt geweldig, en je hebt nu ook een voordeel dat er grote maps en voertuigen zijn dus waarom niet. :cool:
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb je ook gelijk in. Echter het wordt hier zo'n kamp-verhaal. Cod vs BF en dat is idd nergens voor nodig. Ik snap sowieso niet waar de vergelijking vandaan komt, maar soi.

    Ontopic maar weer!
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In de demo met 16.

    Je bedoelt een clan? Want een squad maken kan nu al.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik hier toch op moet reageren dan maar.....

    Even wat quotes:
    Dan is het toch wel duidelijk dat er vaak naar COD4 wordt gekeken.

    Maargoed, vanaf nu mag niemand meer COD4 noemen in deze thread! :b::b:

    :lol:
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja? my bad. Overheen gekeken gisteren. Kan je ook mensen inviten voor je squad?
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zal in de full game ook wel zijn dan ? Is er ook Capture The Flag! _O_
     
  8. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik dit deel zwaar tegenvallen qua gameplay en grapics. BTW Call of Duty weinig gespeeld en vergelijking lijkt me nutteloos.

    Voor iedereen die hem wel leuk vind: Geniet ervan :)
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo kan het ook ;)

    Hopelijk is het korrelige gedeelte iets wat alleen in de demo speelt en niet in de full-game. Zou mooi zijn als de full-game nog mooier is :D
     
  10. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou, ik heb nog nooit CoD4 gespeelt en ik vind BFBC ook niet leuk hoor \o/
    Het werkt gewoon heel matig enzo, ik denk dat Dice er verstandig aan doet om het spel lastminute toch nog een halfjaartje uit te stellen net zoals gebeurt is met Army of two.
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind hem wel ok, het is allemaal wat chaotisch! Het spel draait natuurlijk voor een deel om de chaos, maar ik heb het meer over de gebruiksvriendelijkheid ;)

    Zo kan je een squad samenstellen, maar als je alleen speelt wordt je ook in een squad gedumpt, wie bepaalt er trouwens wie squad leader is? Speelde net de hele tijd met een Sniper in de squad, die lekker bij de basis zat te campen dus kon steeds een pokke eind lopen/varen/vliegen/rijden. Idioot zeg..

    Ik wil ook graag met iedereen kunnen praten, je hebt namelijk geen vastgestelde commando's voor medische hulp, ammo en reparaties. Wat een aanfluiting...

    Daarnaast stelt het qua teamwork nog geen zak voor. Iedereen pakt een tank en gaat een stukkie scheuren en schieten, that's it. De rest zit ergens hoog in de bergen te sniperen, joepie!

    Ik geef het spel wel een kans, maar weet nu al dat ik er de volle pond niet voor ga betalen. Ik hoop dat er ooit nog eens een COD4 killer uitkomt :mad:
    (nee ik vergelijk het niet met COD qua game, maar wel qua funfactor en herspeelbaarheid)
     
  12. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergelijk dan BF:BC met BF2, de succesvolste Battlefield op de pc. Ze missen sommige belangrijke punten die er zaten in BF2. Ze hadden ze makkelijk ook in BF:BC kunnen doen (In BF2 was je niet log etc).

    Wel grappig trouwens dat niet veel mensen iets zeggen over prone. Vind het echt jammer dat ze dat weggelaten hebben, na zoveel commotie in de beta over missende prone.
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Juist ... dus mensen die hun oordeel na 5 minuten klaar hebben (terwijl een groot team daar 2 jaar mee bezig is geweest) moet je altijd met een korrel zou nemen.

    Tuurlijk, ik haak ook wel regelmatig af bij een demo. Dat ik na 5 minuten de zooi weer deinstalleer. Alleen ga ik dan niet daar uitvoerig over lopen zeiken in de betreffende fora, dan vergeet ik prompt het hele k*t spel

    Maar als je een spel ECHT wilt afkraken dan verplicht je jezelf om dat eerst eens ZORGVULDIG te onderzoeken, en dat gaat echt niet in 5 minuten.

    Daarom wil ik ook geen reviewer zijn/worden, want dan moet je al die k*t game eerst doorworstelen voordat je mag schrijven dat ze k*t zijn:D

    Edit: Ja dat prone mis ik wel. Zeker in dit soort games. Bij GRAW kan je wel prone (en OFP2 later ook neem ik aan)
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed punt natuurlijk. Prone hoort er gewoon in, ik heb het persoonlijk nog niet gemist maar eigenlijk hoort et er wel in.

    Aan de andere kant voorkom je zo het superirritante dolphin-diven wat je in BF2 echt heel veel had. Dat was echt reteirritant.

    Conquest komt trouwens nog, dezelfde mode die BF2 ook had. Ik denk dat ik die leuker ga vinden dan die golden blabla. Wel leuk voor even maar conquest vind ik een stuk beter.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk dat prone eruit is omdat in BF MC snipers te over powered waren. Je kon ze bijna niet vinden en laat staan uitschakelen van een afstand. Daar had je zelf ook een sniper voor nodig.
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het echt over inhoudelijke aspecten. Jij quote mensen over graphics, wel of geen oorlogsgame en het aantal mensen in een lobby. Naar mijn mening zijn dit juist wel de punten waarop vergeleken mag worden. Wapendamage kan je niet met elkaar vergelijken, maar graphics wel, als je snapt wat ik bedoel.
    Probeer mijn punt beetje duidelijk te maken, hoop dat het lukt. :+
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Graphix in dit geval ook niet echt aangezien hier 1 map zo groot is als alle maps in CoD4 samen...
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dan moet je prone er niet uithalen maar het snipen moeilijker maken:)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wanneer komt conquest?
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Datum is niet bekend, dit wel:

    bron


    @ Orange

    Precies wat Gforce zegt -> op grafisch gebied is het niet te vergelijken. Op geen enkel gebied. Alleen dat je allebei in een shooter speelt en je in een oorlog bevindt. That's it.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina