1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nah ook het ineens snoekduiken sloeg ook nergens op. Dat deden vooral die support en spec ops gasten.
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ook daar dan realistische nadelen tegenaan gooien (vermoeidheid, desorientatie, misschien glipt je wapen wel uit je handen) ... in het echt neemt ook niemand constant snoekduiken, daar zal een reden voor zijn ... nou stop die reden dan gewoon in de engine ... klaar.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In BF MC gebeurde het best veel. En snipen moeilijker maken dan word het weer minder realistisch.
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hoe realistischer hoe beter (en voor mij hoe makkelijker want ik kan veel beter de consequenties begrijpen)

    Het is toch ook logisch ... als er ergens een sniper zit, dan gaat 'in het echt' echt niemand zo maar over een pleintje lopen hoor, dan durft niemand zelfs zijn kop te laten zien. Dat duurt heel lang voordat 1 enkel sniper is uitgeschakeld.

    Dus een sniper is wel realistisch, maar het gedrag van de anderen kennelijk niet.


    Maar ja, iedereen wil gewoon lekker knallen, en dan verpest zo'n sniper de boel wel een beetje:)
     
  5. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien zijn alle stats weer gereset. Iedereen is weer Rank 1. Alle wapens zijn weg. etc. etc.
     
  6. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    MENSEN!!

    Ik heb de demo dus gechecked nadat ik gene beta invite had..

    en wtf dit is nog teleurstellender dan quakewars...!

    de graphics zijn zeker aardig vooral de shadows zijns cherper dan in meeste games dus de rendering is best top en stabiel.

    MAAR de gameplay... De FOV is zooo ontzettend laag dat je bijna niks ziet in je beeld, waarschijnlijk gedaan zodat de game stabieler draait, maar damn. De assault rifel is een SPRAY kanon, dat alles mist ooknog, aimen gaat nog slechter dan in quake2 voor de 360.

    Verder vond ik het multiplayer level in de demo erg saai, en is de gameplay niet echt boeiend, bf2 was echt spannender for that..


    anyway ik vraag me af of ik de enige ben die dit gemerkt heeft en er zo over denkt..
     
  7. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    lees het topic ff door vriend ;)
     
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Mja, ik vind het absoluut niet slecht spelen oid. Ik moest wel even wennen aan de button lay-out, maar dat stelt niet zo veel voor. Grafisch ziet het er voor een Battlefield spel ook prima uit. Het enige minpuntje vind ik de lag (gisteravond dan, geen idee hoe het nu is!).
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Zullen we vanaf nu afspreken datals je de game kut vind met als reden dat je call of duty 4 vetter vind, je gewoon uit deze topic wegblijft... want dat is belachelijke vergelijking.. ik heb nu veel meer plezier aan de demo dan cod4.. maar beide spellen zijn waarschijnlijk geniaal.

    Ik houd gewoon een zwak voor oorloggames als dit. Met al die voortuigen, ontploffingen, geluiden.. een en al actie... CoD is wel gaaf maar na een tijdje heb ik dat rondlopen in relatief kleine levels waar je niet eens je eigen plekjes kan hebben ook wel gezien. Je kunt het campen noemen, maar bij bf1942 ging ik ook altijd ergens op grote map in de bergen liggen met de sniper.. zo gaat het in een echte oorlog ook... endan vlogen ze over met vliegtuigen om me te zoeken IPV kill-cam dat ze meteen weten waar je bent.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Vind het alleen jammer dat een voertuig niet achteruit kan, ik zit elke keer te kloten als ik ergens tegen aan rijd. Of heb ik iets over het hoofd gezien ?
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met B kun je achteruit rijden.

    Ik ga altijd heel sneaky langs de kant van de rivier als Attacker zijnde naar die Goldcrates, en zonder dat iemand me door heeft plant ik dus die bommen. Erg leuk om gewoon lekker sneaky de vijandige basis binnen te dringen en dan wat mensen neerknallen zonder dat ook maar doorhebben dat ik dus in hun dorpje zit. :9
    Graphics en gameplay zijn inderdaad niet perfect, maar het grote pluspunt vind ik gewoon de grote maps en voertuigen.
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2008
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    B? in de sp is het LT en LSB
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    In de MP is het B.
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    lt en sb gewoon ;)
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Heb ik dan andere controller instellingen? Want ik ga vooruit met LT en achteruit met B. :9
     
  16. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik ga ook achteruit met B
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.695
    Leuk Bevonden:
    17.901
    Hoe komt iedereen er toch bij dat deze game er korrelig uitziet?
    Ik merk niks?!
    |:-
     
  18. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik ga achteruit met LB en vooruit met LT.. Vreemd :+
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Niks vreemd!

    Gewoon een vern**kte besturing:+
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Vooruit met LT, achteruit met LSB ... EN ... X (ach)

    Maar ff serieus. Nu voor de 4e keer SP demo ... en, ik vind hem steeds leuker. Ben ook steeds 'beter'. Gedoseerd schieten bv, bijna single-shot. Dus je ziet een vijand, left trigger en headshot ... gaat ie echt snel down. Maar Ga je sprayen op het lichaam dan gebeurt er niet veel (sprayen gaan gewoon veel kogels mis)

    Eerlijk gezegd vind ik de SP demo nu al leuker dan COD4 campaign ... COD4 trek ik gewoon niet vanwege al dit triggered shit. Hier is dat veel minder (wel checkpoints natuurlijk)

    Mijn AI maatjes krijg ik nog niet veel hoogte van. Ze lopen met je op maar wat ze verder doen is me niet erg duidelijk. Heb het idee dat ik tcoh zelf veel kills moet maken (wat wel leuk is)

    Kortom, het lijkt dus (bij mij) echt een kwestie van wennen. Ik waardeer de SP demo nu met 8,5/10 en ga de full game nu zeker kopen.

    (Max, gaat voor zijn 5e run;))
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina