1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee iid gewoon andere controls ingesteld...

    Ik stap in en uit met B.
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2008
  2. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Wat kan ik met die f*cking boormachine? Iemand doorboren misschien??????? Hahaha
     
  3. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    er zit een soort van grain effect op, lijkt een beetje op dat effect wat je met mass effect aan en uit kan zetten, doet me een beetje denken aan oude films/series,
     
  4. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ja Grafisch lijkt het op de eerste Ghost Recon (GRAW)..


    Weet jij trouwens of je die unlocked wapens ook kan gebruiken in de DEMO zelf. Want ik was omhoog geranked en er stond dat ik een wap heb unlocked maar kon 'm niet terugvinden, |:-
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Voertuigen repareren:)
     
  6. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat stukje uit SP demo met die radarposten gaf me een soort 'Bunker Hill Redux' gevoel (voor de kenners, dat was een extra map uit Ghost Recon 2, xbox)

    Anyway, ik heb mijn 5e run gecaptured op video. Dan speel ik op een ouwe tv (SDTV) en dan is dat toch wel minder dan HD kwaliteit, heb soms moeite de vijand te zien, wat dat betreft ben ik wel erg afhankelijk geworden van HD ... ik zal trachten een videotje in elkaar te flansen, want eerlijk gezegd, ik vind dit leuker dan CoD ... (Ow, dat mochten we hier niet meer noemen:)
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je naar rank 1,2 en 4 gaat krijg je een credit. Hiermee kun je bij unlocks wapens kopen. Ze kosten allemaal 1 credit. Zodra je dan een class kiest heb je keuze uit meerdere wapens.

    De Uzi die je unlocked als je rank 4 wordt kun je alleen in de volledige versie strax gebruiken!
     
  8. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké dus hier mijn review.
    Veel zal het niet zijn.

    OK dus het is 0.30, dus betekent dat dat mijn meter terug op nul is, yiiha dus.
    25 minuten aan een stuk downloaden en eindelijk is hij binnen.

    Ik startte het spel op en zag het "leuke" intro which made me feel good.
    Op naar singleplayer dus!
    Ik was echt verbaast van de graphics, echt waar.
    (Ook al snap ik niet hoe jullie kunnen zeggen dat dit slechte graphics heeft)
    De graphics waren echt ideaal voor me, OK misschien kon het ietsiepietsie beter zijn op gebied van graphics, maarjah.
    De geluid, even fenomeen, 's nachts kon ik de 5.1 geluid installatie niet gebruiken aangezien mijn ouders aan het slapen waren, in de middag ga ik dat eens uittesten, maar nu heb ik al zo iets van WOW.
    Gameplay; hoe kunnen jullie zeggen dat dit een slechte gameplay heeft, het is toch easy to use!? Het past juist allemaal in de handen, gewoon geweldig!

    Nadelen: hehe hier komt het aan ^^
    - Als je van een gebouw springt, heb je geen verwondingen of whatsoever!
    - Als je loopt en je ziet een enemy duurt het toch een seconde of 2 vooralleer je met je wapen kunt schieten.
    - De helikopter is zeer hard om te gebruiken, na 2 minuten een beetje messen met de toetsen had ik hem pas aan de praat.

    Buiten dat zie ik gewoon geen negatieve beoordeling van mijn kant.

    Wat ik dan wel leuk vind is wanneer je een granaat gooit, dat hij uitroept: SAY HELLO TO MY LITTLE FRIEND!! (En dat is afkomstig van Scareface :D)

    Eindconclusie: Speel je graag FPS spellen, dan is DIT spel DE spel die je zoekt.
    Punten op 10: 8.5/10
    Mijn mening: ik vind het een aangename spel om te spelen, maar je moet nu ookniet 10 uur achterelkaar zitten te spelen.
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    niet mee eens, ik speel graag FPS'ers, lange tijd deed ik niet anders, maar dit is toch niet wat IK zoek.

    Misschien ligt het aan mijn smaak, maar de singleplayer grijpt me gewoon niet,
    de spanning en intensiteit die je voelde met bijvoorbeeld, ( call of duty)
    voel ik hier gewoon niet, Ik zie wat de game ontwikkelaars proberen neer te zetten, maar imo lukt dat niet, overal explosies aardig, maar voor mij voelt het allemaal zo opgezet
    en niet interresant.

    aan het begin was het Grain effect kut, maar na 1 minuutje was ikeraan gewend, graphics zijn verder wel in orde, Ook op de manier waarop muren breken is erg vet gedaan, maar om nou te zeggen: goh, muren die kapot kunnen, dat is wat shooters al die jaren gemist hebben, is een beetje overdreven
    ( werd hier een keer gezegd)

    Multiplayer vond ik helemaal vaag, ik spawnde, en dacht echt iets van: wtf is er aan de hand? ik zie voor mee een tank die lagged, besturing is stroef vooral met een voertuig.

    weet nog dat ik me erg vermaakte met Battlefield 2,

    dit is het gewoon niet
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In BF MC kon je met Y een parachute gebruiken. Misschien dat ze dat in de voledige versie wel hebben?
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Dat je muren kapot kan schieten vind ik wél geniaal.
    Ik weet nu bepaalde muurtjes in multiplayer levels waardoor ik beter een tegenstander kan aanvallen... dat is echt veel relaxer. Daarnaast geeft het gewoon een extra demensie, bij CoD4 blijft (afgezien van auto's etc.) de levels gewoon hetzelfde.. hier liggen de kraters door het hele level heen.
     
  12. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Lagg jij?
    Want toen ik online speelde was alles super.
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    @ Stiffmasta:
    jij hebt zeker niet de beta gespeelt want dan wist je dat het juist super is dat je niet meer health eraf kijgt als je van een dakje afspringt.
    In de beta als je dan van een dag van 1.5m afsprong zat je health op 70% en dat was vreselijk irritant.

    Ik vind dat ze de demo stuk hebben verbeterd in opzichte van de beta.
    En dat lag is wel jammer, zei zeggen hetzelf ook omdat er weer teveeel mensen willen spelen )hadden ze kunnen weten, was met de beta hetzelfde geval).
    Ik vind hem heel chill spelen en denk dat ik hem wel ga kopen. BFMC was ik ook verslaafd aan dus dit komt ook wel goed!
    Wel jammer dat conquest pas later komt met DLC want dat is en blijft de vetste BF gamemode ever!
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja ik stap ook in en uit met B. Ik bedoelde eigenlijk dat ik met X achteruit ging... :9 Dus een foutje van me.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij ligt het aan conquest dat battlefield zo bekend geworden is. Dit is de mode waar 1942 op stond. Door de grote maps was dat mogelijk. Veel games zoals CoD hebben het overgenomen, maar daar komt het niet half zo goed uit de verf (bijv. maar 3 flags waar bijna altijd om maar 1tje gestreden wordt).
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De multiplayer bevalt me tot nu toe wel, alleen erg jammer van die dramatische lag...:x
     
  17. Duke_Towner

    Duke_Towner Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik wel jammer vind is de mensen met wie je speelt. Zo bijvoorbeeld vanmiddag, onze groep zijn de attackers. Wat doet iedereen? Ze gaan allemaal lopen sniperen en campen ergens achter een bosje. ...Juist, we hebben de game verloren met 0 kisten kapot gemaakt, omdat ik de enigste was die bommen ging plaatsen.

    En ook als we defenders zijn. Bijna iedereen loopt naar voren, terwijl de vijand al in onze basis is. Niemand die defend die kisten. En alleen kan ik het ook niet aan.

    Ik hoop dat dit tijdelijk was, en de mensen een beetje leren te spelen.
     
  18. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds de dag na dat de demo gelanceerd was, geen lag meer gehad :confused:
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben trouwens van mening dat dit spel alleen tot zijn recht komt met een vast groepje mensen. Zonder samenspel is het stukken minder leuk. Maar kan je nou alleen met je squadmembers uit de prelobby praten en niet met het hele team?
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Tsja dat heb je bij elke game.. niet tegen te houden..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina