Inderdaad... met een groepje vrienden komt het spel pas tot leven en zie je eindelijk dat tactisch spelen wel degelijk zin heeft en het beter maakt.
Ik had tot gisteren geen goed woord over voor deze game... alles viel me tegen, er werd niet samengespeeld, alleen maar teamkills en simpelweg geen taktiek... maar eerlijk is eerlijk, en ik moet toch mijn mening wat bijschaven.
Veel dingen vielen me na 3 uur spelen van de MP demo toch wel mee.. besturing is wat trager, maar daar moet je gewoon even aan wennen... besturing wordt alleen maar beter des te meer je het speelt.
Tanks zijn geweldig, helikopters zijn geweldig, maar je moet wel even doorhebben hoe alles werkt voordat je ervan kan genieten.
Unlockables is een grote plus... mijnen, C4, nieuwe guns, etc.
ook HEEL belangrijk is om een lag-loze pot te vinden!!
4 games waren niet goed omdat de lag er was.. je schiet iemand in hun gezicht en er gebeurt niks, dat is zeer frustrerend en doet de verkoop niet goed.
Maar ik heb 2 games gespeeld die lagloos waren, en het schiet dan lekker weg.. snipen achterin met een silencer en ze 1 voor 1 afknallen is dikke, dikke pret.
Neemt niet weg dat EA dit wel goed moet krijgen voor de volle release, heb goede hoop dat het ze lukt.
Ik ben steeds meer overtuigd dat er wel wat te halen valt in deze game, er zijn alleen zulke overheersende fouten en nadelen (alleen maar 4 mensen in een squad terwijl je met 12 in een team kunt) en de immense lag houden me nog steeds wat terug.. en zo te lezen ben ik nog steeds niet de enige...
En dat is nou juist zo jammer, want er zit een behoorlijk goede game bedolven onder de problemen puinhoop, kunnen ze nou gewoon lagloze potten garanderen met grotere squads, dan ga ik deze zeker halen.
Laatst bewerkt: 8 jun 2008