1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zal me niets verbazen als je die in de echte game kunt aanpassen.

2. Duke_Towner

Duke_Towner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan de controlls wen je wel... als je effe gespeelt hebt, zit je er echt in. Als ik nu een andere shooter zou gaan spelen ben ik die weer 'vergeten', en dan speelt BF fijner.

Die lag is idd erg vervelend, alleen in de middag viel het bij mij wel mee. Nu net viel het gewoon niet te spelen. Maar dit zorgt er niet voor dat ik het spel niet ga kopen, want ik ben er zeker van dat dit in de echte game opgelost is.

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Veel mensen zeggen ook dat je veel te langzaam beweegt, maar je hebt dan ook bijna 30kg aan uitrusting bij. Dat wordt vaak vergeten. Het spel wordt steeds realistischer dus dat hoort er ook bij.

Ik moet zeggen dat ik pas één lag-pot heb gevonden. Verder (15 games gespeeld) nog geen hele erge lag. Soms wel iemand die hypert, maar dat ligt vaak aan die verbinding en/of het feit dat hij aan het downloaden is ofzo.

En een squad van 4 personen houdt het overzicht juist, probeer maar es samen te werken met een squad van 12 personen. Dat gaat echt niet lukken. Hopelijk kan je straks met 6 man ofzo in een squad maar ik zou het niet echt als minpunt zien. Jammer als je met 4 bekende wilt gamen, maar ik vind het niet erg.

4. Jeroentje NL

Jeroentje NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik de demo steeds leuker begin te vinden, toen ik hem de 1e keer speelde vond ik hem waarschijnlijk de kutste ooit. Besturing wen je aan, en je hebt nu een beetje door hoe alles werkt.

Wat ik alleen nog wel kut vind is de lag, maar 's ochtends en 's middags heb ik hier minder last van dan 's avonds. Zal wel komen doordat de Amerikanen dan allemaal online gaan waardoor de servers overvol raken.

En van de Single player ben ik ook nog niet overtuigt, multiplayer is wel cool.

EDIT:
    Wat wel vreselijk irritant was, gebeurde me eergisteren.
    Wij waren defenders, en er was net een bom geplakt op een gold crate.
    Ik liep met een andere gozer van mijn team naar die gold crate en we schoten iedereen neer. Dus ik wil die bom ontmantelen, maar die teammaat steekt me neer als ik bijna klaar ben zodat hij de punten kan krijgen van het onschadelijk maken. (Dom, want je wint toch niks.. de minpunten van de teamkill zijn evenveel als de punten van het ontmantelen.)
    Maar da's nog niet eens het ergste, in de tijd dat hij bezig is met die explosief komt er een vijand en die schiet hem neer, zodat we de crate alsnog kwijtraken! We hadden het makkelijk gehaald als hij mij gewoon niet neerstook, maar hij dacht gewoon niet logisch na. Zeer irritant..

Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  5. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Zulke spelers zijn inderdaad erg irritant. Jammer genoeg is hier niet echt heel veel aan te doen. Het Friendly Fire gedeelte misschien uitschakelen, maar dan krijg je weer onrealistische gameplay op veel momenten. Artillery overal waar het maar kan, niet rekeninghoudend met andere teamspelers.

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    In BF MC kon je voten. Met genoeg votes werd je gebanned van de server.

7. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dat is ook weer erg gevaarlijk. Als je gewoon erg goed bent in de game zijn er weer die kleine kutkinderen die je gaan bannen. De helft vote altijd "yes" zonder te weten waar het overgaat.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja dus gewoon gekicked worden na bijvoorbeeld 3 teamkills (zonder artillerie vuur dan).

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Vanwege de vele nadelen die OOK aan mp zitten ... zie ^^ ... ben ik blij dat er ook een fatsoenlijke SP in zit. Er voor iedereen die dit nix vind (na 5 minuutjes klooien), gewoon ff doorbijten. Hij is echt leuk. Ik ken heel veel mindere SP shooters en maar een paar die net zoveel fun opleveren als deze.

De SP lijkt ondergesneewd te raken, maar dat is imo onterecht.

10. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Er moet nog wel wat aan de lagg gedaan worden voordat ik deze game koop. Voor de rest is het echte battlefield gevoel.

Maar kan iemand mij uitleggen hoe de artillerie werkt. Ik wordt namelijk elke keer neergeschoten door artilleriestrikes. Zit ik te snipen in mijn basis, loop ik ergens in de bergen, rijd ik een tank het maakt niet uit elke keer weer dood door artillerie|:-

Hoe kan ik dit voorkomen? Hebben jullie hier ook last van? Best wel irritant namelijk.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb heel veel games gespeeld in BF MC en eigenlijk nooit tegen gekomen dat het zo ging. Maar idd wat de vorige persoon zei: gewoon kick na een aantal teamkills lijkt met gewoon het beste!

12. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de demo gespeeld maar ik vond het allemaal maar vaag, na 3 potjes was ik er ook wel zat van omdat iedereen non-stop in die Tanks zit en ik hou niet zo van alleen maar voertuigen battles. Komen er ook nog maps met mindere voertuigen? Want dan wil ik nog best overwegen om het spel te kopen is want het was niet super slecht.

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die staat in de 1e aanvallende basis en die kan schieten tot de 2e verdedigende basis. Als je ver genoeg aan de buiten kant zit van de map blijf je ook buiten bereik omdat hij sneeuw krijgt. Verder is het van belang 1 a 2 man voorop te sturen om de persoon or artillerie uit te schakelen. Let op: na een paar minuten respawned ook de artillerie weer. Als je de 2e basis bent verloren hoef je er niet meer druk om te maken (iig de map in de demo!)

In het vorige deel waren er voldoende maps waarin voertuigen weinig tot geen rol betekenden!

Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit met precies hetzelfde. Vanavond een half uurtje zitten spelen, compleet onspeelbaar door die gare lag. Voertuigen schokken en stotteren over de map heen. Ren je een huisje binnen sta je plotseling weer buiten enz....

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    soms zit je echt in vreselijke teams... had gister eindelijk is een plekje in het artillerie ding bemachtigt, werd ik geteam killed door een gast die er vervolgns zelf in ging zitten.

toen ik spawnde killde ik hem maar want dat pik ik gewoon niet, ben toen zelf maar niet in dat ding gaan zitten anders zou het continu door gegaan zijn zo.
    vreselijk zulk soort typjes

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel maps zitten er nou in de volledige game?

17. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    Ik heb sinds de demo uit is pas 1x MP kunnen spelen want voor de rest kan hij niet connecten met de EA server , alleen 's-ochtends vroeg al ik naar mijn werk ga want dan kijk ik of hij het dan wel doet maarja dan heb ik geen tijd om te spelen.
    Ik heb het spel een paar weken geleden al besteld maarja als ik niet de MP kan spelen
    dan kan ik beter het spel annuleren.

ik begrijp van andere mensen dat die wel de hele dag kunnen spelen dus waarom het bij mij nou niet lukt ? iemand een idee ?

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Voorheen hadden heel veel mensen problemen met het connecten met EA Servers. Dit probleem lag toen aan de geboortedatum die je hebt ingevoerd op het e-mailadres die gekoppeld is aan je Live-account.

19. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    had ik idd ook gelezen maarja dat is het niet , ben al 31 en heb het goed ingevoerd.

ik heb al een mail gestuurd aan EA.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is gewoon de demo. Strax speel je weer op dedicated host van EA. BF MC had ook heel weinig lag en dezelfde servers worden gebruikt.

Misschien is het voor <30 ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina