1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn ook kleine mappen in de voledige versie.Had ik gelezen op insidegamer

2. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de map is juist prefect, en wat zo goed is aan gold rush, hoe groot de map ook is, het gevecht is altijd om die 2 goude kisten, en het gevecht verplaatst zich dus steeds meer naar de kant van de defenders,

weet iemand trouwens hoe je goed kan schieten met een helikopter, want hij locked wel op een vijandelijk target, alleen als ik schiet gaat die raket nog steeds recht vooruit?
    en het is bijna onmogelijk om je helikopter zo te krijgen, dat je precies met je neus naar de vijand zit,

3. leonardoV

leonardoV Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je met de wapens spelen die je hebt geunlocked? ik heb zon sniper unlocked maar hij staat nergens

4. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet online gespeeld maar vond de singleplayer in elk geval leuk om te spelen!

Ik ga em denk ik wel in huis halen!

5. Schil1

Schil1 GT : Schil1

Leuk Bevonden:
    73
    nou ik had dus gewoon geluk gisteravond want ik kan er nu weer niet op :mad:

6. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Als je een wapen hebt "unlocked" dan moet je die kunnen kiezen als je spawned. Je kiest eerst je klasse en dan kan je wapens kiezen om vervolgens te kiezen waar je wilt spawnen.

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo toch wel redelijk veel gespeeld, maar nog eigenlijk nooit met opzet geteamkilled, maar ik trek er dan ook liever met mijn assault rifle op uit dan dat ik in een chopper of een hauwitzer ga zitten. Toch zie ik ook nooit dat mijn teammaten geteamkilled worden. Vind het dus eigenlijk een beetje raar dat het jullie wel overkomt..

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Moet zeggen dat je wel snel minpunten krijgt. Soms kom ik de hoek om en schrik ik van een teramgenoot omdat ik nog geen naam boven hem zie staan. Ik raak hem dan met een paar kogels en is het meteen -10 terwijl hij niet eens dood is ><

9. Duke_Towner

Duke_Towner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo gek vind ik dat niet, als ik beschoten wordt en bijna dood bent door een eigen teammaat is dat behoorlijk irritant. Gewoon je minimap in de gaten houden, je kunt daar je teammaten op zien.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ze zijn niet bijna dood. Soms maar ongeveer 10% hp kwijt...en kan niet steeds op de minimap kijken als er choas is. Verder hoeven vijanden niet altijd op de map staan en heb je ook niet altijd de tijd om op de map te kijken of het een vijand is of niet.

Waar het op neer komt is dat ik soms veel schade aan een teamgenoot doe en alleen een waarschuwing krijg en soms weinig en dan meteen bestraft wordt...

11. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat heb ik nu ook al een paar keer meegemaakt als sniper. Over het algemeen krijg je gewoon een blauw kruisje te zien zodra je op een teamgenoot richt. Dit lijkt echter niet altijd even goed te werken. Ik heb vanavond namelijk drie teamkills gemaakt, omdat er maar geen blauw kruisje in beeld kwam, waardoor ik dacht dat ik op de vijand schoot...

Daarnaast ben ik nog een paar bugs tegengekomen. Zo valt het geluid van het wapen af en toe even helemaal weg, en kan ik plotseling niet meer inzoomen. Pas wanneer ik naar een granaat of side arm schakel, en vervolgens weer terug ga naar het primaire wapen, kan ik weer inzoomen.:confused:

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er vooral last van als ik als 2de man in een heli ziet, alles is zwart wit, en je ziet niet altijd die stipjes boven hun, en dan blijkt het dus een friendly te zijn, jammer:p

ik word ook wel is per ongeluk geteamkilled, een teammate van mij zat helemaal in een hoekje, van alle kanten beschoten, spawnde ik in 1 x naast hem, toen schoot hij me voor mijn bek, kan gebeuren, maar ik was ff een slok koffie aan het nemen, gaat een teammate naast me staan, en schiet ie me voor mijn bek,
    daar kan ik echt niet tegen, vooral als ik mijn koffie nog niet op heb, dus dan schiet ik hem 5 min later weer gewoon in zijn bek

wow, laatste alinea alles in 1 zin verteld.

magoed, dit heb je eigenlijk wel in elke game, meestal negeer ik de teamkills eigenlijk, en ga ik gewoon weer verder,

3 andere mensen trouwens zin om een cust match te spelen? zodat we met zijn vieren in dezelfde squad zitten?:)

net met 3 andere in een auto gezeten, radio aan, muziekje op.
    Om vervolgens het vijandelijk kamp binnen terijden, :D

Laatst bewerkt: 11 jun 2008
  13. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigenlijk met iemand uit je friendslist een ranked game spelen? Het is me wel gelukt maar dan zit ik telkens bij de tegenpartij. Weet iemand mischien of je naar een andere team kan overstappen of kan kiezen in een begin van een game?

THnx,

14. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zou moeten kunnen. Je moet dan voordat jij bijvoorbeeld de game van een ander joint, eerst samen in een party zitten (in het menu dus nog) Dat geeft je de beste kans om samen te spelen (als het werkt en je geluk hebt :) )

15. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het irritant dat teamgenoten vlak voor je tank gaan lopen (of oversteken) en dat je dan strafpunten krijgt als je ze per ongeluk platrijdt. Hebben ze niet geleerd om eerst links te kijken en dan rechts en dan pas oversteken? ;)

Strafpunten omdat teamgenoten een gebied inlopen waar je net mortar fire uit de lucht hebt laten vallen (support unlock GPS) is ook niet zo fijn.

Verder vind ik de shotgun veel te sterk over een te grote afstand.

Verder is het raar dat als alle vijanden er mee stoppen, dat je dat in eerste instantie niet merkt, het spel gaat gewoon door, maar en komen geen vijanden meer..?

16. Nick.Hoeven

Nick.Hoeven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komt deze game uit ?

17. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    26 juni zoiets dacht ik. Ik moet zeggen deze demo heeft me aangenomen verrast. Het speelt lekker soepel. Niet alles kan kapot dat is wel jammer maar wat kapot kan is toch wel enorm leuk :p. Multiplayer zit gewoon weer goed in elkaar, oorlogje voeren blijft nou eenmaal vet :D. Toch maar kopen dus.

18. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    zijn er trouwens meer wapens in de volledige versie qua unlocks?

19. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerst kon wel alles kapot, en met eerst bedoel ik een lange tijd, maar dat hebben de makers verandert omdat het niet leuk is om na 5 minuten op een lege vlakte te schieten.
    Daarom hebben ze ervoor gekozen dat alles behalve de fundamenten van de huizen kapot kan,

Ooit gelezen of gehoord in een interview.

20. Macciez

Macciez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb exact hetzelfde als velen bij deze titel. Eerst vond ik hem maar vaag en lastig te spelen, maar leer hem meer en meer te waarderen.

Nu was ik laatst demolition, en ik kon ineens met mn rocketlauncher ´locken´ op tanks. Dus de rocket ging mee met de beweging van de tank. 1 keer gehad, geen idee wat ik anders deed als normaal. Nooit meer gelukt. Iemand een idee hoe dat kwam?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina