die helikopter is heel makkelijk te besturen, gewoon even oefenen, en dan krijg je het onder de knie, vind het zo juist wel leuker, dan word de helikopter niet overbalanced en zo kan niet elke smuck erin vliegen.
met een leuke squad is deze game trouwens echt 3 x zo fun om te spelen\o/
btw, voor de volgende rank, rank 4 ofzo, moet ik 140 miljoen punten hebben..... klopt dit?
toen ik het voor het eerst speelde was het ook laggy, en de ergernis werd nog verergert door het feit dat ik niet wist wat er aan de hand was, en hoe de besturing precies werkte,
maar ik heb de laatste dagen erg veel gespeeld, en dat ik in een laggy game kom is echt een uitzondering geworden., heel de multiplayer vind ik echt heel erg goed werken.
Ook beter dat je meerdere rondes doet met het zelfde team, ook met ranked.
Dus als je in een goeie squad zit, dat je niet naar 1 ronde alweer een nieuwe match moet gaan zoeken
wat vind jij er dan zo slecht aan? ik had namelijk ook heel snel mijn mening klaar, dat het een slechte game was, maar toen ik wat vaker speelde, naja, zie mijn reactie boven.
heb je het wel een kans gegeven, of 1 keer gespeeld, en je had er geen geduld voor, en toen de demo weggedaan?
deed ik namelijk ook, alleen toen downloadde ik hem nog een keer, en nu vind ik het 1 van de meest briljante multiplayer spellen die ik de laatste tijd gespeeld heb.
nog nooit een demo zo vaak gespeeld
trouwens tip voor iedereen: doe custom match, en dan challenge: hard, en een ranked match,
dan vermijd je de teamkillers voor het grote deel althans
Laatst bewerkt: 13 jun 2008