1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Welke wapens heb je al in de demo unlocked? Dus niet van credits maar die andere.
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    vind het beetje jammer dat zo'n beetje iedereen een shotgun gebruikt..
     
  3. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word helemaal gek de laatste weken.
    Ik zal het uitleggen. In het begin van de demo ging alles goed en vond ik het heel erg leuk, maar toen kreeg ik steeds meer last van lag. Eerst was het alleen ´s avonds, maar na een tijdje ook ´s middags en zelfs vanmorgen om 12 uur wou ik spelen en lagde ik kapot.

    Dit is ongeveer anderhalve week bezig, en ik word helemaal gek. Ik kan niet eens normaal wapens veranderen voordat hij terugchanged door de lag, en zelfs een houten deur kapotmaken is moeilijk geworden. Ik blijf maar schokken, en als ik eenmaal snij gaat de deur 2 seconden later kapot..

    Op deze manier is het gewoon niet leuk. Ik weet niet of het aan mijn connectie ligt, aan ziggo (wat ook nog goed zou kunnen) of aan de demo, maar het is echt klote. Ik heb dit alleen bij de demo en niet bij andere spellen, daarom.

    En als ik even denk toch door te willen spelen verkloot ik op die manier mijn K/D (ik sta nu nog maar 70 kills voor tegenover mijn deaths, wat er eerst zon 150/200 waren) en is het spelen gewoon niet leuk. Erg jammer.. ik wacht de verhalen af van het volle spel, want ik wou hem halen maar als het zo ook bij het volle spel gaat hoef ik hem niet meer.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ziggo heeft de laatste weken wel storingen. Staat ook op hun site. Daar zou het aan kunnen liggen maar ook aan het grote aantal spelers in de demo op het moment.
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    heb nu nooit meer last van lag. Alleen aan het begin van de demo. Lichtdenk ik aan jezelf.
    Zowel 's ochtends als 's middags en 's avonds geen lag.
     
  6. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ook nooit last van lag.

    Misschien iets met je internetverbinding?
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De game heeft wel lag hoor, maar dat heeft iedereen. Misschien merk je het niet maar de gasten zullen in de volledige versie echt wel sneller neer gaan als nu. 50 kogels van een MG36 is toch wel een beetje veel..
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat heb je aan dog-tags eigenlijk?
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dunno waar krijg je die dan?
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    als je iemand knifed
     
  11. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ow! nog niets van gemerkt. :) ik denk dat ik maar een beetje moet minderen met de demo. straks is het niet meer leuk als ik hem koop haha :9
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    zit de redeem knop nou in de demo of niet?

    En wat kan je nu met die dog tags?
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee geen redeem knop!
     
  14. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Slecht nieuws voor de liefhebbers van de Conquest mode

    Q&A @ BadCompany site :

    "Q: Looking forward, what does the future hold?

    A: Well, the team is currently busy with creating the Conquest Pack, polishing the last details and balancing the maps. We’re having daily play tests and even though it feels somewhat strange to once again be playing this classical game mode it’s also feels very familiar. I’m pretty sure that old school fans of Battlefield as well as new arrivals will enjoy this. Conquest will be made available as a free downloadable package a few months after launch." :x:x

    Paar maanden na launch, zijn ze gek ofzo |:-
    Het zou toch meteen beschikbaar zijn?? Hopelijk hebben ze typo gemaakt..=(
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat wist ik helaas al maar dan kunnen we vast een paar maanden wat mindere modes spelen totdat deze komt. Misschien zijn de andere modes wel leuker aangezien iedereen deze altijd speelde in BF MC en nooit CTF (die ook ruk was).
     
  16. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    BadCompany heeft maar 1 online game mode -> Gold rush..
    duurt dus een paar maanden voordat we een 2e krijgen
     
  17. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    Idd 1 mode ... Gold Rush , vind ik wel triest moet ik zeggen =( maar
    we wachten wel op die andere.

    ik heb de laatste tijd totaal geen probleem meer met connecten en/of lag :thumbs:

    en volgende week is het zover dan heb ik de full game binnen ... hoop ik.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    1 mode maar? Hmm dat is wel zonde jah. Maarja, ik heb hem al gepreorered. En in de demo staat toch dat ze dat bijna meteen erna uitbrengen in een update? En is wat houdt conquest in dan? En is er niet gewoon deathmatch en team deatmatch enzo? De standaard dingen zeg maar?
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Deathmatch is er nooit geweest. Daar gaat oorlog ook niet om. Alleen objective games dus. Verder CTF gewoon bevestigd voor deze game hoor.
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    pas sinds een paar weken maanden kwamen ze op het idee om het erin te doen, en aangezien je niet zomaar een bestaande map kan veranderen in een conquest map. moeten of nieuwe maps creëren of bestaande veranderen.

    Dus ik begrijp het wel, maar het is inderdaad wel raar dat er in een multiplayer game maar 1 multiplayer mode is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina