Je moet wel iemand vinden die hem zelf niet ge-pre-ordered heeft want je mag er maar 1 per CC. Als je BF MC hebt gespeeld kun je BF BC ook adden en dan heb je er al 2
Ik heb hem maar gewoon besteld bij Digitala. Voor 56 euro incl. krijg ik hem deze week wel ergens binnen denk ik. Kon ook voor 54 euro maar was te lui om te internetbankieren dus doe het maar gewoon via de ouderwetse acceptgiro . Ik heb verder alle guns, behalve die van de pre-order. Naja, die ene boeit me dan niet zoveel.
dat is c4 kan je gebruiken om bijv op tanks te plakken als ik jullie was zou ik ook eerst alle gadgets ofzo unlocke en daarna pas wapens
ooh dat is de tracer ding als je die op een voertuig schiet kan je daarna met een racket erop locken dus hoe je niet precies te mikken
Wèèèh, mensen hier hebben hem al en ikke nog niet en ik heb hem gepreordered op play.com waar die pas de 27e uitkomt! En nu vind ik het helemaal zaad dat je die punten niet behoud. Kheb nu al bijna 11.000 punten in de demo.
bleh , was ik nu maar even de stad in gegaan ,.. naja dan morgen tijdens de lunch maar even laatste avondje demo spelen here i come
Ik voel me ook toch wel enigsinds gerustgesteld dat hij niet regiovrij is. Anders had ik dik veel te veel betaald. De gold-edition kost op PA maar 32 euro. Maarja gelukkig is ie niet regiovrij
Zou het spel wel willen maar ik kan weer eens niet online (EA ) omdat ik van EA 13 jaar of ouder moet zijn (Ik ben 14). Weet toch nog iemand een oplossing?
Het komt omdat de hotmail die aan je gamertag gelinkt is onder de 18 is. Sinds de laatste Update kan je je hotmail van je gamertag veranderen. Dus maak een nieuwe hotmail die boven de 18 is. Dan moet je bij je Xbox ergens naar je settings gaan en daar kan je je hotmail van je gamertag te veranderen. Als je dat doet kan je ook weer EA games online spelen, zo heb ik het ook gedaan.
ja, game terugbrengen naar de winkel omdat hij PEGI 16+ is? of een nieuwe mailaccount aan je gamertag koppelen en daar een hogere leeftijd opgeven