Battlefield: Bad company

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sandertje, 20 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mits geen rubber op het hoesje. ;)

2. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    het kan in geen enkel opzicht zichzelf meten met cod4 alszijnde een shooter.
    laten we het voertuig gebeuren buiten beschouwing dan rammelt het nog aan 16 kanten.

dit is niet de eerste keer dat ea met hun eigenwijze manier van werken met dedicated servers een live ervaring compleet weet te verneuken.
    tal van andere games werken ook prima zonder dat daarvoor een dedicated server voor nodig is.......maar ea kwam alleen maar op live als zij zelf de touwtjes in handen kregen en ziehier weer een prachtproduct.

zoals het spel nu draait zakt bij mij de broek op de enkels...wellicht voor de franchise fanboys is het goed genoeg maar niet voor mij.
    je kan mij van alles wijs maken over zwakke plekken op een tank.....als ik het hele veld rondom en onder een doelwit zijn poten wegmaai en hij loopt vervolgens door alsof hij op zoek is naar zijn contactlenzen...nahhh...das je reinste onzin.

rommel is het.

Laatst bewerkt: 25 jun 2008
  3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.345
    @beuker(sr): stop met zeuren en ruil die game gewoon met mij dan ik wil hem wel :D

4. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    De mijne is verzonden vanuit play.com :thumbs:

5. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.345
    relax dusky ik zat gisteren nog online met jou met de demo zat aleen bij tegenpartij :mad:

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Klinkt als een hater....

BF MC werkte met dedicated host en werkte super! Misschien is het nu wat minder omdat de game pas een dag draait? CoD4 heeft iig veel meer lag. Daar lopen de n00bs met P90 en Juggernaut rond juist omdat de lag dan in hun vordeel werkt. Maar 1 ding heb je gelijk. Met CoD4 kan het zich niet meten aangezien deze gewoon beter is. Als het te moeilijk is moet je gewoon CoD4 blijven spelen. Of de dingen waar jij problemen mee hebt hoor ik niemand klagen. Ook in de demo niet. Mijn tank schoot gewoon iedere gast in 1/2 schoten dood. Misschien kun je het gewoon niet zo goed?

Wat!! De mijne nog niet en vrienden zitten hem lekker al te spelen!

7. Lightnezz

Lightnezz NsG Manager

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen spelen het al ...

8. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    lol....gforce..

je hebt de game nog niet eens maar je wilt mij vertellen of het wel of niet lekker loopt???
    klinkt logisch......voor een ea fan.

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ben absoluut geen EA fan. Heb er zelfs een hekel aan. Neemt niet weg dat er af en toe een goede game komt. Verder is de game niet eens door EA gemaakt en zoals ik zei hebben vrienden hem al en heb hem dus allang gespeeld. Nou jij weer...

10. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.345
    @Gforce: Oeeii :D
    @bauker(sr): als het zo'n kut game is en je aleen aan het klagen ben doe hem gewoon weg wat houd je tegen?

11. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Sommige winkels verkopen hem al......zelfs gisteren al ;)

BTW Krijg me XBL-gamertag niet gekoppeld aan EA-account :mad: Enne ja, ver boven de 18 jaar ;)

12. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.345
    @buddha : dat was al bekend dat de game gisteren al verkocht werd;)

13. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    vrienden,me buurman,me zwager uit paramaribo,de cavia van mijn nichtje.

je weet zelf nog helemaal niks joh en maakt je mening op uit die van een ander.....das net als een kameleon zonder kleur.
    je komt met een heleboel geluid maar zegt werkelijk zelf helemaal niks omdat jouw ervaring(ook van deze titel) helemaal nul is.

kortom.....dezelfde toegevoegde waarde als de live ervaring van bc schaar jij jezelf toe.....en das bijster weinig kerel.

14. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0

:cool::D:thumbs:

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vrienden ja. Iets wat jij blijkbaar niet zult kennen met die houding van je. Gister toch al een paar uit gespeeld en de demo ook al 20 uur. Nooit ergens last van gehad. Ligt niet aan mijn skill maar juist en de skill die jij niet hebt. Ga lekker CoD spelen heeft niemand last van je....Ik hoor niemand klagen over de game alleen jij...beetje jammer.

Aangezien je motor rijdt neem ik aan de je al 18 bent. Gedraag je dan ook zo en gebruik eens hoofdletters...je lijkt wel een kind. Het blijkt dat je de game niks aan vind. Wat doe je dan nog hier? Breng hem snel terug naar de winkel of vind je de game stiekum wel leuk en ga je vanacht als iedereen slaapt toch lekker spelen _0/

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3

lol....dacht er zelfs aan om deze game vroegtijdig naar de andere wereld te helpen om een ieder een berg ellende te besparen\o/

stel je eens voor dat ik hem inruil of verkoop aan iemand anders....in die 60 euro aan vuilnis zet ik graag de schaar.:lol:

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gewoon doen!

18. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.345
    @gforce: he ik gebruik ook niet altijd hoofdletters en ik ben geen kind ja !:lol:

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uitzoderingen daar gelaten ;)

20. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    haha...zit ik een beetje onder je tere huidje.:):

het lijkt wel aslof ik wat irritatie bespeur en met name dat jij nog moet wachten om dit meesterwerk op live te mogen spelen.
    geeft niks hoor....je kan met opmerkingen komen,opvoedkundig advies de moraalridder van deze topic worden.....je blijft een hoop geluid maken zonder ook maar iets nuttigs in te brengen.

best knap eigenlijk gforcje.....ben benieuwd naar je volgende "pakkende" relaas :thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina