1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

  1. Nee, niet van plan

    39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

    37,9%
  3. Ja, op de PS4

    18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

    1,1%
  5. Ja, op de PS3

    1,1%
  6. Ja, op de PC

    2,3%
  1. JJNL77

    JJNL77 Let's have fun

    Berichten:
    761
    Leuk Bevonden:
    12
    Engeland pas 20
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Net als bij de nieuwe Call of Duty lijkt de single player me wel leuk om een keer te doorlopen. Ik ga in ieder geval de beta eens proberen. De vorige beta was alleen voor de PS4 meende ik. Is er al iets bekend over de nieuwe beta? Ook op de X1 eventueel?
     
  4. Barbabravo

    Barbabravo Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    411
    Lijkt mij echt helemaal niks dit spel. Zonde van de naam Battlefield. Doe mij maar een nieuwe BF5 helemaal voor de last-gen gemaakt of, nog veeeel liever, een BF Bad Company 3. Deel 1 en vooral 2 echt he-le-maal kapot gespeeld. Wat een fantastische multiplayer was dat, vooral de uitbreiding Vietnam bij deel 2.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja alle platforms ergens begin van het jaar. Ik heb er zelf ook niks mee eigenlijk. De alpha leek veel teveel op een BF4 mod maar dan met politie en dat hebben ze devs wel gehoord zeiden ze . Ze moesten wat verder van BF4 staan. We zullen zien volgend jaar. Heb 0 hype voor deze game momenteel wat bij elke andere BF toch wel anders was.
    Wordt ook een beetje moe van die SP stuff. Liever dat er focus is op de MP. Maar ja een MP game zonder SP krijgt altijd kritiek ofzo. Zie Titanfall. Wat ik best raar vind.

     
  6. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Singleplayer hoort er bij een game. Vind ik
     
    JJNL77 vindt dit leuk.
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Zeker in grote onlie games als BF en oD vind ik ook dat het hoort. De eerste week heb je toch altijd wel een keer problemen om online te komen dus dan is de SP een mooie uitkomst
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het echt zonde van de dev tijd imo. Zoveel werk aan die SP en je knalt er met 5 uurtjes doorheen en het is meestal ook een slechte SP.
    Heb liever dat ze al die tijd en geld in de MP stoppen wat mensen veel uur gaan spelen. Enige reden dat ik de BF4 campaign heb gespeeld is omdat er wapens inzaten voor de MP.
     
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    De YouTubers zijn nog niet echt positief over de SP. Hardline wordt sowieso geen pre-order en ik denk dat ik hem helemaal links laat liggen.
     
  10. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Beta was ook niet denderend
     
  11. Ironstar

    Ironstar Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    62
    Battlefield Hardline: Karma Gameplay Trailer



    Vraag mij af hoe dit ontvangen gaat worden.
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ben toch wel benieuwd naar deze game. Heb wel weer zin in een nieuwe shooter na 1,5 jaar alleen BF4 gespeeld te hebben. :p
    Topic is wel een beetje dood lijkt het wel, of komt dit omdat er nauwelijks nieuws is van deze game?

    Had gelezen dat er weer een nieuwe BETA aan zit te komen.

     
  13. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik ga Hardline wel halen maar heb nog wel een grote twijfel/?? bij dit deel van Battlefield. Battlefield is altijd al oorlog based geweest en word nu omgegooid naar een politie shooter. Teminste zoals ik vele berichten erover leest. Geen tanks meer ? Choppers ? is daar al iets over bekend. Al met al heb ik hierbij mijn grote twijfels en ??? Ik denk dat Battlefield door dit deel zichzelf in de vingers snijd.
     
  14. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Dit had gewoon geen BATTLEFIELD moeten heten... het heeft ook helemaal niks met de reeks van doen
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ze zeggen dat ze het een stuk beter hebben gemaakt sinds de laatste beta. Ben benieuwd wat de komende beta gaat brengen.

    Ik heb ook liever een "war-based" BF, maar misschien is het niet verkeerd om eens een ander tintje ertussen te gooien.

    Hopen voor een Bad Company 3 ergens in de toekomst, BFBC2 was voor mij toch tot nu toe de beste BF, ondanks dat ik ook veel plezier heb aan BF4.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Misschien als ie een stuk goedkoper (niet zo moeilijk voor PC :+)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De Beta voelde aan als een echte mod. En dan speel ik liever gewoon BF4.
    Dus was wel blij dat ze zeiden dat ze hem gingen uitstellen een gingen proberen om er toch meer een eigen game te maken. We zullen zien. Ga de aankomende beta zeker proberen. Maar heb er persoonlijk momenteel 0% hype voor de game.
    Daarnaast heb ik gewoon nog BF4 die nog steeds heel goed ondersteund wordt en zelfs nog DLC krijgt. Dus de drang dat ik moet overstappen is er totaal niet.
     
  18. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Volgens mij is het sowieso duidelijk dat dit een cashgrab is voor EA. Tot nu toe heb ik niks anders gezien dan een reskin van BF4.

    Battlefield 4 heb ik ook nog liggen en ik heb nog niet eens zo heel veel de DLC maps gespeeld. Voorlopig ben ik daar wel even zoet mee.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah dat vind ik wel meevallen.
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599

Deel Deze Pagina