Ik heb zelf het idee dat hij duidelijk een stuk scherper is waar BF4 soms blurry kon zijn, zeker in de achtergrond. Of neem Lancan Dam in BF4 bijvoorbeeld en kijk naar dat gebied waar je niet heen kan, triest slechte anti-aliasing, echt een mess. Ik speelde net in een soort woestijn map in Conquest Large en eigenlijk was alles wel goed scherp behalve die power cables, echte aliasing. Hij is inderdaad soepeler qua framerate, dat merkte ik al gelijk bij de Heists en Conquest Large. Het lijkt erop dat de wapens nu nog zieker klinken ook. Conquest Large was helaas nog niet boeiend want er is amper een hond te bekennen maar de Heist was fun.
Nog altijd BF4 met een nieuw jasje, persoonlijk zeg ik: Je bent hartstikke gek als je hier de volle mep voor gaat betalen.
@PBateman Wil jij mij dan het verschil uitleggen tussen BF3 en BF4? Het verschil daartussen is mijn inziens ook niet groot. Nieuwe maps, nieuwe wapens etc.. en daar houd het mee op.
Dat klopt helemaal, maar BF4 was de opvolger van BF3, Hardline moet een nieuwe IP worden, dan verwacht ik een andere game en niet BF4 met wat nieuwe skins.
Hmm daar zit wat in, maar is het niet zo dat er een hoop nieuwe spelmodes zijn? Zoals heists wat ik hier gelezen heb. Ik kan hem vanavond pas spelen dus kan dan echt een goed oordeel maken. De enige en core van de game zullen hetzelfde blijven als alle overige Battlefield spellen natuurlijk.
Die gamemodes zijn ook praktisch hetzelfde als in de meeste online shooters, hooguit een andere naam.. Uiteraard allemaal persoonlijk maar ik vind de game in vrijwel elk opzicht een stap terug tov BF4.
Even kijken: - Lelijker dan COD: Ghosts. - TTK is belachelijk snel - Flinch is irritant - Snipers en shotguns zijn OP as fuck - Had ik al gezegd dat dit verreweg de lelijkste game is op de Xbox One? - Wapens voelen impactloos en het geluid is minder - Overal trip mines. Al met al is deze game alles wat ik niet zoek in een multiplayer game. Dan speel ik liever BF4.
Wat is dat Flinch precies? Het voelt allemaal inderdaad wel als een BF4 mod aan. Vraag me ook af hoe lang dit leuk blijft. Vanavond maar eens flink spelen met vrienden, want dan communiceer je ook wat. Nu zie ik vooral mensen maar wat doen. Alsof je GTA Online in free mode speelt.
Het is grappig. Maar alleen als je wat aan het klieren bent. Denk niet dat ik hem ga halen. TTK is veel te hoog ook. Je kan nergens op reageren. Ook de animaties en gunmodels zijn een stap terug. Heb het gevoel dat ik soms Payday aan het spelen ben.
Shotguns en Snipers zijn inderdaad wel OP. Ook de ttk is te hoog maar verder vind ik het wel lekker spelen. Grafisch niet bijzonder maar fuck dat
Het voelt bij mij gewoon als een hele uitgebreide DLC en is grafisch niet bijzonder. Het spel is allemaal een stuk chaotischer en heeft meer een arcade feel. Ik mis juist het tactische en de feel van de verschillende wapens van Battlefield 4. Als de beta afgelopen is ben ik er waarschijnlijk ook wel klaar mee. Ga deze game ook zeker niet voor de volle mep kopen.