1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

  1. Nee, niet van plan

    39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

    37,9%
  3. Ja, op de PS4

    18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

    1,1%
  5. Ja, op de PS3

    1,1%
  6. Ja, op de PC

    2,3%
  1. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    RPG's zijn pickup only wapens in Hardline.

    Heb inmiddels ook de M16A3, stuk fijner.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Eigenlijk wel schandalig dat ze hier de volle mep voor gaan vragen. Wat is nou ECHT een groot verschil vergeleken met BF4? Alle assets zijn hetzelfde, Conquest Large is gewoon....zoals BF4. Heist is leuk maar voor hoe lang? En zo uniek is het ook weer niet. Hotwire vind ik zelf totaal niet boeiend. Grafisch gezien qua scherpte net wat mooier dan BF4 misschien maar overall gewoon minder mooi dan BF4. Absoluut een MOD/DLC dit, als ik zo naar die beta kijk.

    Ik hou het absoluut gewoon bij BF4 en de DLC's, tenzij de volle versie ineens verrassend uitpakt....fat chance.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik haal em wel. Speelt lekker arcady en om af te wisselen met BF4

    CoD is verleden tijd
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Het is te groot voor een dlc en te klein voor een full game. Als ze sportief zijn verkopen ze deze game gewoon als een losse uitbreiding voor €30, zoals Blizzard ook deed met de WoW expansions. Ik ben er inmiddels ook wel uit dat het niet voor mij is. Ben nu level 20 in de beta, maar vind Battlefield 4 in bijna elk opzicht beter. Helemaal nu er ook nog patches/dlc voor BF4 uitkomen zie ik geen reden om over te stappen.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.983
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Vind hem erg vermakelijk wapens schieten lekker.
    Wat dingen zoals ammo vragen is beter uitgewerkt je kan gewoon vierkantje drukken om ammo te pakken je hoef niet meer te vragen en moeilijk te doen.
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Na een aantal reacties hier was ik even bang voor een sniperfest, maar ik heb er geen last van.
    Komende week niet zo heel veel tijd, maar probeer toch nog een paar potjes mee te pikken. Ik denk wel dat ik Hardline ga halen. Toch wel wel geinig :)
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Dit. Gewoon omdat het weer eens wat anders is, toch nog altijd een Battlefield maar iets vernieuwd, en omdat COD ook verleden tijd is voor mij vind ik een beetje afwisseling met BF4 en Hardline wel niet verkeerd.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    RPG is alleen battlepickup.
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    M416 voor de cops en AKS-74U voor de robbers, wat een bazenwapens _O_
     
  10. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Zowel de pcversie als de PS4 versie gespeeld. Aangenaam verrast. Ik vind het wel lekker wegknallen.
    Hoog fungehalte.

    Nu nog een keuze maken uit betere PCGFX @ 24inch of PS4 GFX op 50inch.

    PS4 versie is wel een stuk vooruit gegaan vergeleken met die vorige beta
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2015
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    En die P90 _O_
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb de M16 voor Cops en de AKS voor Robbers. Voor de M416 moet ik nog even sparen. ;)
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.983
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Aleen om dat nummer koop ik die game al:+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sowieso zijn alle taunts etc wel geupdate. Gisteren stond ik naast twee teammates. Toen riep er een. "We are pinned down" En toen roep die andere. "Yeah man we need to get the fuck out of here"
    In het begin moest ik wel wennen aan wat ze aan het schreeuwen waren maar na een tijdje vond ik het wel toevoegen.
     
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Nu alleen nog even goed de verschillen qua teams met dat schreeuwen horen, met BF4 was dat niet zo lastig :+
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij hoor je de enemy niet meer roepen zoals in BF4. Gisteren een paar keer getest en kon het niet triggeren.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ah, oke. Zal het vandaag nog wel eens proberen, zou wel jammer zijn want het was wel handig :+
     
  19. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Die breaching charge is ook echt wel een must met al die achtervolgingen en auto's die langs razen :p Vind het echt een tof spel tot nu toe.
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.275
    Leuk Bevonden:
    2.946
    Ik joinde jou net even. Wat een chaos dat hotwire. Iedereen rent en rijdt als een kip zonder kop door het level haha. Heb met heists na 5 potjes nog steeds niet door wat ik met die tekst in beeld aan moet. Er staan zo veel pictogrammen op de map dat ik geen idee heb wat te doen.

    Weet nu wel weer waarom ik Battlefield ooit weer had verkocht. Al die gamemodes zijn een soort team deathmatch meets free for all. Waarbij de mensen die zich aan de targets houden worden gepakt door de campers die heel de gametype niet spelen.

    Dit vind ik echt alleen leuk met een headset en bekende squad leden.
     
    Oujdi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina