1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

  1. Nee, niet van plan

    39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

    37,9%
  3. Ja, op de PS4

    18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

    1,1%
  5. Ja, op de PS3

    1,1%
  6. Ja, op de PC

    2,3%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee hoor. Als je een tijdje speelt en de maps goed kent. Dan heb je daar totaal geen last van.
     
  2. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Met een squad en headset erbij heb ik nog steeds niet het gevoel dat dit een tactische game is. Al ligt het ook aan welke gamemode je speelt. Hotwire is sowieso niets voor mij, maar die heists zijn al een stuk leuker.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    PC: 45900 (24h peak: 53352)

    PS3: 22295 (24h peak: 22295)

    XBOX360: 23470 (24h peak: 3224:cool:

    XBOXONE: 56004 (24h peak: 87490)

    PS4: 115140 (24h peak: 115140)

    Total: 262809
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi.

     
  5. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Hebben ze dat al direct doorgevoerd in de beta? Vanmiddag nog maar een paar potjes spelen dan :).
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik weet niet wat ik ervan moet vinden... De laatste Battlefield die ik heb gespeeld is Battlefield 4 op de PS3. Daar kon ik aardig mee. Maar op een of andere manier krijg ik maar weinig mensen omgeschoten in deze game O-) Zal vast aan mijn skills liggen maar bij een COD gaat het een stuk eenvoudiger. De gameplay filmpjes van de nieuwe Rainbow Six waarin Cops en bad guys ook centraal staat spreekt mij een stuk meer aan. Maar misschien moet ik nog even wennen aan de chaos online en mijn eigen skills nog flink verbeteren. Hoewel ik mij niet herinner zo slecht te scoren tijdens Battlefield 4 online.
     
    Oujdi vindt dit leuk.
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik zat gisteren Twitch te kijken en daar hadden ze opzich wel een goed argument. Het heet misschien wel Battlefield: Hardline maar je moet het gewoon niet zien als opvolger van BF4. Het heeft wel Battlefield in de naam maar het is gewoon een totaal andere game. Je moet het dus ook anders benaderen. Ik amuseer me toch wel kostelijk met de game.
     
    Alexknl en Servantes vinden dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Probleem is alleen dat het qua UI, modes gewoon een BF game is. Snap het punt wel maar je kan daar niet omheen. Ook al had het geen BF naam gehad.
    Maar als ik puur naar de gameplay zelf kijk dan heb ik er best aardig wat plezier mee. Vooral door de maps en setting. Niet teveel voertuigen en de urban omgeving. Maps die ik wel mis in BF4. En die wel in BF3 zaten qua omgeving. En dat ik ook gewoon te voet naar een vlag kan rennen die max 100 meter ofzo verder is. Reden dat ik Zavod ook de beste map vind ik BF4.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Een paar potjes spelen in de beta is wel leuk maar om hier nu de volle mep voor neer te gaan leggen... ik weet het niet.
     
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik bak er niets van, maar ik krijg er steeds meer plezier in. Als de overige maps ook dit niveau krijgen, dan laat ik mijn preorder zeker staan :)
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Een beetje ouwehoeren met die ziplines is ook leuk. Je kunt echt ontzettend hoog komen! Begin de game inmiddels ook wel wat leuker te vinden, maar dan wel om a la GTA te ouwehoeren en niet om hoge scores te halen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik speel eigenlijk alleen maar Conquest :+
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Dat is wel irritant ja.

    Ik weet niet hoe Battlefield het altijd voor elkaar krijgt maar die beta's en demo's zijn altijd verdomd leuk :+
     
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Volgens mij is dit ook de eerste echt stabiele beta vrijwel zonder bugs/glitches etc? Kan me nog herinneren met BF3 hoe veel glitches daar waren buiten op het grasveld in Operation Metro :+ Vind de game echt fun, en de setting van de game maakt het dat ik de tanks en andere oorlogsvoertuigen niet echt mis.

    Zeker een pre-order. Dit word ook mijn eerste triple-A digitaal aangeschafte game. Fu de hoesjes :p
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat deze game niet gerushed is om per se in Q4 uit te komen. EA heeft wel geleerd van BF4. Daarnaast heeft BF4 CTE ook veel geholpen voor Hardline. :)
    Vanavond weer een tijdje gespeeld. Had nu een stuk meer last van snipers. Was aardig irritant. Zeker omdat er ook weinig feedback is als je gesniped wordt. Soms val je opeens gewoon dood neer zonder geluid etc. Moet verder even kijken wel maps er nou nog meer inzitten. Daarnaast zijn de begin wapens nog steeds kut. Zeker als je de M16 gewend bent. En is de gameplay daar ook afhankelijk van en je plezier.

    Btw heb net nog even BF4 gespeeld maar merkte toen wel dat Hardline qua frames echt een stuk beter is. BF4 is best een slideshow soms. Viel nu nog meer op.
    Speel de komende dagen nog wel wat en kijk dan wel wat ik doe. Merk als ik BF4 speel dat ik het nu wel een beetje gezien heb. Heb zelfs nog een pauze gehad de laatste maanden.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.604
    Had ik in het begin ook al gemerkt, Hardline is echt een stuk soepeler. Dit vind ik zelf wel een groot pluspunt. Ik zei al eerder dat ik het tof zou vinden als een Battlefield eens een keer zo soepel zou kunnen lopen als een COD. En dat is nu dus gebleken dat dit ook in BF mogelijk is. De details wat je dan op het grafische gebied moet weglaten, mis ik nu totaal niet.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is nog steeds niet locked helaas. Het wil wel eens droppen naar sub 50. Maar overall is het 80% van de tijd toch wel 60 gelukkig.
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.486
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Ik zal eens een fps counter er opzetten hoe het lijkt bij mij op de PC, kon zonder problemen streamen dus dat scheelt :+
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.983
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Ja maar als je dan 300 kills ermee heb kan je hem ook bij de badguys gebruiken geloof ik.
     

Deel Deze Pagina