Denk dat ik toch even een maandje EA Access bestel en die eerste 10 uur Hardline even probeer. Ben toch wel toe aan een fatsoenlijke shooter .
Tja waarom zou je het niet doen. Voor 4 euro kun je alvast even inkomen via BF4, Hardline proberen en als je die besluit te kopen krijg je ook nog 10% korting. Dat is een dikke WIN WIN WIN Situatie. Ik ben erg benieuwd naar dit spel. Precies een battlefield die bij mij past denk ik. BF3 en 4 zijn tof maar als je zoals ik vooral solo speelt is het vaak niet te doen en val je steeds terug op TDM en Domination.
Ga er speciaal even een maandje voor af sluiten. /edit: Echt irritant dat je niet gewoon EA Access kunt betalen met je Microsoft account. En betalen met m'n Creditcard en PayPal werkt ook al niet meer op m'n US account. Dan maar aanschaffen via m'n NL account?
Heb nu EA Access aangeschaft door even te switchen naar NL locale op Xbox One. Daar EA Access aangeschaft via m'n Creditcard en nu weer terug naar US. Heb jij ook EA Access Hybrid? En welke versie van Hardline heb jij aangeschaft?
Ja ook gewoon via de NL store gehaald. Daarna wel weer gelijk opgezegd via de xbox site. Loopt je eerste maand gewoon door maar gaat dan niet verder. Gewone versie heb ik gedownload van Hardline.
Ja net ff gespeeld,top man.Gekocht via de russische store en gelukkig engels pffff was er toch ff bang voor.
Het is zoals de Beta. 2 maps vind ik echt te klein. Maar de rest is prima qua grootte. Flinch is een stuk minder als je geraakt wordt. Dus dat is ook wel fijn. De rest voelt gewoon zoals de beta met wat kleine aanpassingen. Btw de game loopt wel lekker smooth. Heb op alle maps 64 CQ gespeeld en merkte niks van drops ofzo. Wat je BF4 wel veel hebt.