1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

1. Nee, niet van plan

39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

37,9%
  3. Ja, op de PS4

18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

1,1%
  5. Ja, op de PS3

1,1%
  6. Ja, op de PC

2,3%
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het niet , ik denk niet dat we moeten overschatten hoe lang ze al met Battlefront bezig zijn

zou zomaar kunnen dat Battlefront pas na BF5 komt

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah dan hadden we dat al wel gehoord via leaks. Als ik zo de twitter accounts lees van de meeste devs zijn ze nu allemaal echt fulltime bezig met Star Wars. Zeker nu DICE LA de laatste BF4 expansions heeft overgenomen. :)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    moeten ze dus weer binnen 2 jaar een game eruit persen,.. dat was met BF4 ook al zo'n succes :+ Hoop dat ze snel next-gen only gaan , als is het maar om het DiCE makkelijker te maken

of anders een andere studio de last-gen versies laten doen ofzo

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Die komen er zeker in want die heb je nu bij BF4 ook al.

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Iets meer dan 2 jaar. Is prima mogelijk met de resources van DICE en EA.
    Ik zie persoonlijk niet een BF verschijnen eind 2015. Zeker nu al de echte BF devs allemaal bezig zijn met Star Wars. Wat ze openlijk zeggen. :)
    Als ze tussen die 3 games blijven rouleren is er steeds genoeg tijd. BF Hardline, Star Wars, Battlefield. Dan heeft EA ieder jaar een shooter rond november wat ze willen en is iedere game wel iets anders dan de andere en is er ook genoeg dev time. :)

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

ja maar in BF4 (en 3 waar ze ook in zaten) zijn die shortcut bundles niet pay to win maar gewoon een optie voor luie mensen

In een Counterstrike model koop je dus echt steeds betere wapens en heb je er echt voordeel van. Niet gewoon andere wapens die qua balans net even ietsje anders spelen

In 3 en 4 kan het geen kwaad, hier zou het verschrikkelijk zijn

Niet

BF4 werkt nu net een paar weken goed. Elke DiCE dev die een eerlijk antwoord mag geven op de vraag of de game klaar was bij launch zal zeggen dat ze nog wel een half jaar hadden kunnen gebruiken

Laten we niet te makkelijk over de echt werkelijk waar waardeloze launch van BF4 heen stappen

Geen CQ op PS4 is wat mij betreft de dikste launch fail die ik ooit op een console heb meegemaakt

Laatst bewerkt: 28 mei 2014
  7. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ah zo bedoelde je!

Tsja, het zou mij echt helemaal niets verbazen hoor, deze hele game is een cashcow dus waarom niet nog meer uitbuiten via pay to win.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah denk dat ze daar wel van geleerd hebben. EA ook. Niet gaan bezuinigen op servers etc. Daar zijn ze niet mee weggekomen. Daarnaast wordt alles hopelijk snel ook current en PC only. Dat ontwikkelen voor 5 platforms is ook teveel geweest.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Denk het niet. EA kijkt alleen naar metrics en zolang de sales niet drastisch terug lopen veranderd er echt helemaal niks.

Maar we gaan zien hoe het met Hardline gaat. Ik hoop heel erg goed want Dead Space zat geweldig in elkaar dus het lijkt me een fantastische 2e studio om erbij te hebben.

Als het dan toch elk jaar moet dan wel een goede studio erbij

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
  11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Na de video heb ik een beetje en "underwhelming" gevoel. Volgens mij is die wel speelbaar op de E3 dus dan krijgen misschien een beter beeld. Moet zeggen ik mis CQ nu al haha. Op de beelden lijkt het aardig lineair. Waar de kracht van BF en vooral CQ is dat je kan doen wat je wilt en je nog steeds je team kan helpen.

Laatst bewerkt: 28 mei 2014
  12. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Die shot vanuit de auto :lol:

13. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De beelden die we nu hebben zien er behoorlijk kut uit.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    De trailer is zeker overal weg nu?

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Hmm waarom ziet het er nog steeds uit als last gen

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet ik ook niet. Geen reden dat het minder moet uitzien als BF4 eigenlijk. Zeker als het kleiner is. Dit lijkt mij gewoon een pre alpha build ofzo. Is ook niet echt een video die bedoeld was voor het publiek denk ik.

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ziet er matig uit ja. Ik dacht eerst ooh nice, maar dat waren BF4 beelden :+

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het is niet echt een video die bedoeld was om de "hype-train" te starten. Dit is een video die een studio moet hebben om hun game te "pitchen" richting de uitgever. Kan dus goed zijn dat deze video al een paar maanden oud is. Zou ook verklaren waarom dat bepaalde stukken er ontzettend karig uitzien. De werktitel "Omaha" zegt dan eigenlijk al genoeg.

Aan de gelekte informatie te zien van gisteren zal deze game waarschijnlijk ook weer uitkomen op de oude-generatie.

Denk dat dat het ook is. Over 1,5 week zullen we het zien. Dan is het waarschijnlijk dezelfde video maar wel stukken beter. Hoop ik :+ Visceral en DiCE. Als dat maar goed gaat!

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Leuk idee, doet me wat denken aan de Tom Clancy games van vroeger. Niemand hield zich met dat genre bezig.

Waar ik me wel vragen bij stel is hoe leuk zo'n heist gaat zijn. Bij een echte heist heb je het voordeel dat niemand hiervan op de hoogte is en het SWAT team pas minuten later arriveren en vaak niet onmiddellijk actie ondernemen en al helemaal niet alles aan gort gaan schieten en zomaar binnen rushen.

En dan kom je bij het volgende punt, als je dood bent wat dan? Game over? Of spawn je ergens en moet je door objectives werken (beetje zoals rush). Als je team (zonder jou) bij punt A weet te komen dan spawned iedereen daar weer maar als iedereen dood is en niemand punt A heeft bereikt dan is het game over.

Zou wel vet zijn als je met bv. 10 man een overval doet en met 2 nog weet te ontsnappen omdat je gebruik maakt van de riolen of een steegje of je verstopt in een huis en uren later pas vertrekt maar dat is waarschijnlijk niet mogelijk.

Is dit trouwens dezelfde acteur?

Roy Earle (LA Noire) - Adam Harrington

Deel Deze Pagina