Ik heb nu eaacces aangeschaft. Dus als ik hardline gedwonload heb kan ik deze dan 10 uur spelen? En vanaf wanneer komt dan het spel voor eaaccess members uit? De release datum zeg maar. En wat gaat het dan kosten via eaaccess?
Hangt er vanaf in welke store je het spel koopt. Via de US store kan je morgen al spelen en kost het spel 54$ Op de NL store komt die 19 maart en zal het spel ongeveer 63 euro kosten dacht ik.
Shit dacht ik morgen weer Hardline te kunnen spelen maar blijkbaar dus 19-3. US 17-3 en UK zelfs 20-3.
Zo de "10 uur" zitten erop. Jammer dat ik mid game eruit werd geknald. Merkte eigenlijk op het einde dat ik mechanic best tof vind om te spelen. Misschien wel meer dan Assault. In BF3 speelde ik ook altijd engineer maar in BF4 is dat geswitched. Lijkt erop dat het nu weer teruggaat. De K10 is gewoon awesome. En een noobtube is ook altijd wel fijn om te hebben.
Ja, vanaf morgen kunnen we gewoon verder. Ik heb overigens m'n 10 uur niet helemaal verbruikt. Weinig tijd gehad.
Ja morgen om 09:00. Longe range ga je niet echt vinden in de mechanic class. Zijn ook maar smg's die wapens. Maar als sidearm kan je goede revolvers gebruiken als mechanic zoals de Magnum. Wat een ideale longe range wapen is. Als je accuraat bent.
Voor range zou ik dan voor de UMP gaan. Daar had ik voor mijn gevoel minder moeite mee om mensen op afstand neer te schieten dan met de m16. En dan had ik er nog geeneens een grip attachment op.
De damage dropoff van UMPs is in BF4 behoorlijk hoog. In close range no problem, maar op long range moet je iets van 6 kogels raken voor een kill.
De SP is nog best wel leuk. Niet om per se de game voor te halen. Maar de wat langzamere pace, dat je wat meer kan sneaken en het best wel als een copshow aanvoelt maakt het het een keer wat anders.
Russische store. Net als US vandaag de release. Merk nu wel dat de game echt uit is ipv EA Access. De echte BF spelers komen meer tevoorschijn.