Wanneer krijg je nu die ACWR? Met premium of met digital deluxe? Zit nog te twijfelen of alleen digital deluxe of met premium erbij. Die ACWR blijkt wel erg goed te zijn.
Meer dat de meeste hun class goed spelen. En dat ik gewoon ammo kreeg etc en gerevived werd. Deluxe. Al heb ik hem ook. En ik heb de standaard versie. Dat wapen kreeg je ook als je een preorder had. ACWR is wel nice ja. Maar als je hem niet hebt zijn er genoeg andere keuzes die even goed zijn of zelfs beter.
Single Player is wel awesome. Net of je een politieserie speelt. Zelfs als je de SP even verlaat krijg je een: "Next time in Hardline" preview van de volgende aflevering. En je kunt รก la Netflix verder met de volgende aflevering. Hier wat screenshots die ik heb gemaakt.
Oke dus in principe zou ik hem dan ook moeten krijgen als ik de (digitale) standaard editie pre order. Vraag me af of de deluxe dan nog wel zoveel meer waarde heeft.
Zal wel moeten ja. Moet je even kijken in de PS store? De EU versie is nog niet uit dus dat zal nog steeds gelden als een pre order.
Hey! ik ben ik nieuw hier, ik zoek mensen om Battlefield: Hardline mee te spelen op de Xbox One ik weet niet of ik hier goed zit anders moet een moderator me even corrigeren me gamertag is: True Scum dus voeg me toe en stuur me een berichtje.
In de beta had ik op een gegeven moment de RPG voor de achterklep van de auto's gekocht. Dat was wel OP. Steeds in een auto spawnen en uitstappen voor de RPG te krijgen. Denk wel dat je ook veel mensen gaat krijgen die alleen maar BreachingCharges op de weg leggen en dan liggen te campen totdat iemand langskomt. Dat merkte je ook al toen de beta tegen het einde aanliep. Digital Deluxe nu aan het preloaden
Breaching Chargee kom je inderdaad veel tegen in Hotwire, aangezien daar iedereen maar rondjes rijdt.
Ik krijg hem helaas pas donderdag gewoon binnen. Maar ik heb nog 2 uurtjes via EA Access. Ik heb Battlefield al vanaf Bad Company 1 t/m BF4 op de Xbox gespeeld met vrienden. Nu ben ik helaas de enige die een Xbox One heeft. Ik zoek dus mensen die casual, maar wel serieus willen/kunnen spelen. Hierbinnen dit topic zijn dat er wel een aantal zie ik zo aan de posts. Dus als iemand interesse hebt om semi-serieus lekker Hardline te spelen samen in een squad; voeg me toe! GT: deadly seconz Ik speelde in BF4 vooral Support, dus ik ga nu bij Hardline ook verder met Enforcer. Ik denk dat we met een clubje hier wel een leuk recreatief team kunnen opzetten, dat wanneer je online komt er altijd wel iemand is waarmee je kunt spelen
mocht iemand hem nou bij een intertoys al zien liggen, hoor ik het graag,..... kan ik hem ook ophalen ....
8.1 gemiddeld. Vind het wel prima. Daarnaast wachten sommige sites nog met reviews om te kijken of MP goed werkt. Wat gelukkig het geval is.
Daarnaast mixen de reviews SP en MP door elkaar heen. Sommige sites gaven vroeger 2 cijfers maar dat gebeurd niet meer volgens mij,
SP in een Battlefield zal wel nooit echt goed zijn dus daarom zijn die cijfers denk ik niet geheel representatief voor de meeste gamers die toch alleen maar de MP spelen en de SP niet of nauwelijks aanraken