1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

1. Nee, niet van plan

39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

37,9%
  3. Ja, op de PS4

18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

1,1%
  5. Ja, op de PS3

1,1%
  6. Ja, op de PC

2,3%
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Heb nu 50k, iemand tips voor een goed wapen? Ik speel operator :)

2. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Vind die shotgun eigenlijk wel chill. Van mijn primary wapens heb ik daarmee de meeste kills per minuut. De accuracy is ook niet verkeerd :D

Gisteren zo'n 200% objective boost aangezet. Dan gaat het wel hard bij Hotwire :D

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg ook niet dat ze slecht zijn. Maar als je vind dat je in het nadeel bent. Dan moet je ze gewoon niet gebruiken op bepaalde maps.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heeft gewoon veel recoil. Dus moet je dingen op doen die de recoil omloog gooit.
    En geld is idd geen probleem in deze game. Heb toch aardig wat gekocht en heb nu alweer 300.000 op de bank staan.

5. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dacht dat ik wel meer dan 10 uur had gespeeld... Zit met mijn cash per minute in divisie 1 dus dat zal wel goed zijn.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Helaas zegt het sinds BF4 niet veel meer score per minute (cash per minute) toen ze die boost hebben geïntroduceerd.
    Zeker nu met Hotwire, Bloodmoney ook nog erbij. Best zonde eigenlijk.

7. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Ik had liever gehad dat ze die boosts óf gewoon zo hadden gedaan als in BF4, óf geen boosts meer in de game en alleen maar 2x XP events ofso. Vind dat zo een rommeltje met al die soorten boosts.

8. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Vind het ook maar raar dat de boosts meetellen op het scorebord. Als je zo'n boost gebruikt heb je vaak ruim twee keer zoveel punten als de nummer twee, die ongetwijfeld een andere boost heeft gebruikt.

Ben gisteren door zo'n 200% objective boost bij Hotwire van 440 naar 774 gegaan. Gaat nergens over.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals ik al eerder zei. Dat zal wel een foutje geweest zijn. En ze zeiden ook dat ze het aan gingen passen.
    Daarnaast is het ook dat mensen met een deluxe en Premium meer battlepacks hebben gekregen en dus meer boost hebben. Teveel dingen hebben invloed op die stat dat het helaas niet echt meer "belangrijk is"

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon lekker op full auto zetten. En dan gewoon zelf bursten.
    Shotguns kunnen soms leuk zijn. Maar in de beta waren ze een stuk beter. Helaas gaan mensen altijd roepen dat die dingen OP zijn als ze in een keer worden neergeschoten. Wat de bedoeling is met een shotgun. Maar dan gaan devs ze altijd weer nerfen. BF4 was hetzelfde geval helaas. Range is meestal rond de 10 meter. Maar ligt er aan hoe goed je aim is en hoeveel pellets je raakt.

11. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Hoe verdienen jullie zo veel geld? Ik speel nu voornamelijk Hotwire als Mechanic continu in passenger seat de target vehicle repairen en andere autos neer schieten met de grenade launcher.

Andere modus verdiende ik eigenlijk vrij weinig mee. Of zijn er nog andere truukjes voor?

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hotwire is over het algemeen wel de beste manier om snel geld te verdienen

13. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb als operator 1 loadout met de M16/M416, voor de gevechten op langere afstand. Voor korte afstanden heb ik de SG553/AKS-74U i.c.m. gas mask en gas grenades. Die laatste ga ik vanavond even uitproberen bij heists, lijkt me wel grappig als je met je hele squad met gasmaskers loopt :D

14. True Scum

True Scum New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ging lekker vandaag eerste potje van de dag meteen 36 om 12 man die AKM is echt een super wapen ik ben sowieso altijd in BF een AK liefhebber:cool:

15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Geld loopt lekker zolang mensen weer doen wat ze moeten doen. Nog regelmatig verover ik een flag terwijl de rest op een ander punt zit te vechten.
    Wat is nu precies het verschil tussen heist en bloodmoney? Is toch allebei geld pakken en naar andere plek brengen?

16. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Bij heists moet 1 team aanvallen en 1 team verdedigen. Bij blood money moet iedereen aanvallen en verdedigen.

17. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Oh. OK. Duidelijk.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  19. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    gister hotwire gedaan. en daar loopt het geld wel binnen ja (als je tenminste in de juiste auto rondjes gaat zitten rijden :F:). en stiekem is het ook best wel erg leuk.
    weet iemand of er een aparte app/pagina is voor battlelog hardline? ik wil wel mijn stats zien enzo (dacht dat ik het wel met de beta had)

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.357
    Jaa op battlelog.

Deel Deze Pagina