Blijft fijn dat je gewoon wapens kan kopen met geld. Ipv van dat je alles moet unlocken van wapens om bij je keuze te komen. Zoals nu. Ik heb nog steeds geen sniper gespeeld maar wil gelijk de AWM gebruiken. Die kan ik dan gewoon gelijk kopen ipv van dat ik door andere snipers heen moet grinden.
Mensen die hier Enforcer spelen? Wat vinden jullie voor die class het fijnste wapen? Ik nijg naar de SA-58 OSW met kleine red dot, heavy barrel en angled grip. Maar enige andere suggesties? Speelde in BF4 vooral Support, met z'n LMG en C4, dus ben nu ook blind naar Enforcer gegaan, maar ik mis de LMG's wel
Twijfel enorm om deze game aan te schaffen. Aan de ene kant heb ik zin om keihard te knallen en deze BF een kans te geven... aan de andere kant lees ik veel wisselende berichten dat deze game niet kan tippen aan BF4. De SP is vanwege de AI soms frustrerend (was BF4 trouwens ook), grafisch is het vele malen minder dan 4... en zo kan ik nog wel wat dingen opnoemen die ik hier-en-daar lees. Voor 23:00 besteld is morgen in huis, dus wie geeft mij de juiste zet?
Ligt eraan als je niet BF4 moe bent kan je prima tot Battlefront spelen. Ik was het wel moe. Speelde die game zelfs al toen er nog geen next gen consoles waren. Lijkt lang geleden haha. Dus Hardline is een prima tussendoortje voor me.
Holy... Shit. Meestal zit ik op 1 lijn met deze kerel. Klinkt allemaal erg schraal. Damn Dan slaap ik d'r nog wel een nachtje over. @Hybrid ... Hmmm, ja. Ik zoek ook een tussendoortje. Hardline zal me zeker niet gaan vermaken tot Battlefront er is. Twijfels twijfels
Ik vind het juist wel weer leuk na BF4. Ik begon Bf4 echt zat te raken met die Heli's en Tanks. Dit is meer man tegen man gevechten. Vind je dat tof dan kan je het zeker een kans geven.
Ik heb die review gezien en het gezeik over de MP slaat kant noch wal. Deze man wil in principe gewoon battlefield 4 weer. De game is niks voor hem, hij is ook heel erg slecht in snelle MP shooters. Dan vind je ze dus ook niet leuk en wil je wat anders.
Je moet zijn reviews altijd met een korreltje zout nemen. Hij heeft wel een aantal puntjes waar ik me ook aan erger, maar die vergroot ie dusdanig voor de show
Ja leuk om te doen maar ze mogen de RPG in de kofferbak wel aanpassen zo dat je maar 1 keer kunt schieten. Vind het nu met 2 rpg's net wat te sterk in Hotwire Kun je trouwens ergens zien hoeveel RPG kills je hebt? Zie het niet tussen de weapons staan op battlelog
hoe hebben jullie je minimap ingesteld? ik vind het echt moeilijk in te schatten of tegenstanders nou boven je of onder je zitten...
Juist super makkelijk nu in Hardline. In BF4 en andere BF games waren de icoontjes even groot. Ook al zaten ze op het dak. Nu in Hardline zijn de icoontjes kleiner als ze niet op het zelfde hoogte zitten als jou.
Map is bij mij 175%, HUD is maar 20%. Vind Conquest op Hardcore mode ook wel vet, lekker tactisch. Wel jammer dat het zo snel voorbij is, mogen wat meer tickets.
Klopt is idd super handig Net weer even Blood Money gespeeld en vond het nu wel tof. Eerdere potjes won of verloor ik altijd dik en dan is er vrij weinig aan maar als het mooi gelijk op en neer gaat is het best een toffe mode @Alexknl als je de minimap groter maakt wordt dan alles uitgerekt of zie je daadwerkelijk een groter gedeelte van de map?
Je ziet meer, dus een groter gedeelte. Dat is het juist het fijne ervan. Heb hem ook iets transparanter gemaakt zodat hij niet te veel zicht gaat blokkeren