bij mij loopt het spel vast, alleen in het eerste potje. dan moet ik mijn hele xbox one uitzetten en aan. daarna kan ik gewoon spelen. komt dat misschien omdat mijn xbox altijd standby staat?
Ja klopt maar ik vind het fijner voor helicopters. Dan gaat je heli iig naar voren met de linker pook ipv de rechter pook.
Links is "throttle" dus omhoog en omlaag. Met rechts doe je het meeste sturen. Heb het nog nauwelijks gedaan en het is op sommige maps wel lastig met al die gebouwen. Moet dus zelf nog even inkomen.
Battlefield Hardline voor de PS4 gekocht, nu net premium voor hardline in de PSN store gekocht maar nu word ik automatisch naar BF4 gestuurd als ik op de afgeronde download klik. (ja het is echt premium voor Hardline). Wanneer ik Hardline opstart kan ik niet ergens vinden dat ik nu premium heb. Iemand enig idee?
Premium moet je sowieso altijd eerst apart installeren vanuit de store. Het is een bestand van een paar mb waarmee je de battlepacks etc unlocked.
Ja kreeg ook melding dat er een event begon vandaag dus ga wel van dubbel xp uit hij duurde geloof ik 4 dagen.
http://www.mediamarkt.nl/mcs/produc...tation-4,10259,562518,1902727.html?langId=-11 30 euro bij de mediamarkt voor de ps4