Man man man. Gisteravond ging het prima, k/d wel telkens 1.5 of hoger. Nu heb ik 4 potjes gespeeld, iets van 3 kills en 17 deaths ofzo.
Baal er echt van dat ik 'm digitaal heb gekocht. Ben er eigenlijk alweer heel erg klaar meer. Terug naar BF4 maar weer
Heb dus ook juist het gevoel dat de auto aim in Hardline veel meer bezig dan in BF4. Enige wat ik mij kan voorstellen is dat je het nu wat sneller merkt omdat er veel meer close combat situaties zijn dan in BF4
Je precies daar zat ik ook al aan te denken maar in dat gevangenis level van BF4 zou het dan ook naar voren moeten komen.
Gebeurd het ook. Kijk bijvoorbeeld hier bij mijn eerste kill. Ik wil die linker gast pakken. Maar die auto aim zooi trekt gewoon vol naar rechts naar die gast boven.
Heb denk de beta te vaak gespeeld, want ben het nu al zat (na 2 dagen) Deze gaat weer de verkoop in lol
Heb de beta ook echt plat gespeeld. Was bijna lvl 60 daar. Ben nu nog altijd iets van lvl 42 ofso, heb het al een tijdje niet meer gespeeld. Toch vind ik het (nog) niet boring oid. Komt misschien ook door het gevoel dat ik er zoveel voor heb betaald (80eu digitaal + 50eu premium).. Nee ma vind het nog wel eens leuk om te spelen. Denk ik. Straks nog maar eens spelen
Bijna 20 uur gespeeld, level 48 nu. Speel nog steeds het meeste Hotwire en Blood Money. Blijf Hotwire echt heel vet vinden, met goede teams
Weet niet. Was leuk in het begin. Maar nu iedereen standaard rpg's in de kofferbak heeft liggen is het een groot spamfest. Gelukkig gaan ze het nerfen. Dan speel ik het wel weer. Ook moeten ze de punten die je krijgt voor Hotwire nerfen. Belachelijk hoeveel punten je daarin kan halen. Eigenlijk met "niks" doen.
Hotwire is wel een snelle manier om geld en punten te krijgen. Met heist krijg ik nooit zoveel punten ook al win ik. Oh..lees dus dat ze dat omlaag ga brengen. Niet leuk, maar wel terecht. Tot die tijd maar hotwire spelen. FF nog geld innen.
Hoe haal je veel geld binnen met Hotwire dan? Kan nog wel wat gele gebruiken. Ik heb nog maar één keer Hotwire gedaan, doe vooral Conquests en Heists op het moment.
Net de multiplayer maar es een kans gegeven... nou wat een crap... Ik ga weer vrolijk verder met BF4 .. deze onzin trek ik toch echt niet.. mappen te klein met te veel lui er op.. de campers die COD flauw waren hebben hier schijnbaar ook hun plekje gevonden... nee niks voor mij dit.
Ligt een een beetje aan welke maps je speelt. The Block en Hollywood zijn echt te klein. Gelukkig kom ik Block nooit tegen omdat die alleen bij CQ small is. Rest van de maps vind ik wel oke. Ben nooit echt fan van de grote maps geweest zoals Golmud. Speel altijd liever op Zavod of Hanai. Dus vind alle maps wel goed qua grootte.
Ik neem mijn woorden terug. Is toch best wel vet haha Ze mogen wel op alle mappen 800 tickets gooien. Sommige potjes duren maar net 4 min