1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

  1. Nee, niet van plan

    39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

    37,9%
  3. Ja, op de PS4

    18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

    1,1%
  5. Ja, op de PS3

    1,1%
  6. Ja, op de PC

    2,3%
  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is er een bekend probleem met het installeren/downloaden van de multiplayer update voor deze game op de PS4?
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niks over gehoord eigenlijk.
     
  3. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2015
    Robbdie en inoway vinden dit leuk.
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Op Hollywood Heights (vooral 's nachts) is zo'n IRNV scope wel fijn. Silencer erop en je bent dodelijk op de donkere stukjes.
     
  5. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Hmmm net even BF4 gespeeld. Voelt toch wel weer lekker. Moet eerlijk zeggen dat BF4 voor mij toch wel de echte #1 shooter blijft, en Hardline meer als bijzettafeltje gespeeld gaat worden, om af en toe een kop koffie op te drinken. En wellicht over een paar maanden niet meer interessant is, een beetje saai gaat worden. Heb ook wel spijt dat ik Premium heb gekocht. Geen spijt van het spel zelf though, alhoewel het niet goedkoop was (digitaal)..
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Laatst bewerkt: 11 apr 2015
    assaultpr0 vindt dit leuk.
  7. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    M/45 masterrace zal je bedoelen:+
     
    Hybrid vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jeej level 100. Nog 50 te gaan..

    [​IMG]
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Stomme keyvergelijking site, hij stond daar voor 5 euro op, bleek het toch 38 euro te zijn =(
     
  10. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Vraagje, met de sp mode heb ik bij episode 9 alle bewijsstukken verzameld, althans wat ik te zien krijg. Maar ik heb er nu 9 en mis er nog 4? Zijn dat bewijsstukken die niet zijn aangegeven ? Of moet ik dan een level hoger spelen.

    Laat maar. Was er nog niet


    Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2015
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Eindelijk ook een keer die toffe knife kill.

    [​IMG]
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Rent a server voor consoles komt in de patch.
     
  13. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik probeer de .300 Knockout te unlocken. Echter, moet ik voordat ik de Professional Assignment 2 kan starten ''professional bronze service star 7'' unlocken. Weet iemand waar ik kan zien bij welke service star ik nu ben? En als iemand mij de snelste manier kan vertellen om de camera coins te krijgen, hoor ik het graag:).
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Aan het einde van een potje heb je een tabblad progression oid. Daar kun je zien hoeveel service stars je hebt
     
  15. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Nice thanks, zie het inderdaad. En zijn die te boosten door hotwire te doen? Of moet je hier echt kills voor maken?
     
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik raak ook uitgespeeld begin ik al te merken.. Heb het gevoel dat ik het nog soms eens speel omdat ik er zoveel voor betaald heb, maar ik vind het steeds minder interessant. Beetje bin there done that. Hotwire weer in een auto wat rondrijden booooring.. CQ large is mehh.. TDM fucked up spawns.. Blood money zit iedereen te campen bij de basis/geldkist..
    Word eens tijd dat ze wat fixen en DLC, vind het echt kut ook dat er zo weinig wapens zijn vergeleken met BF4.
     
  17. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Update/patch komt eraan. Wanneer weten ze nog niet, maar zal niet lang meer duren lijkt me. Sorry voor de lap tekst

    • Oplossingen voor Punkbuster – We doen iets aan het zware CPU-gebruik bij sommige spelers.
    • Oplossingen voor NVIDIA DirectX-driver – We werken samen met onze partners bij NVIDIA om nieuwe stuurprogramma's te maken die de meest gangbare crashproblemen voorkomen.
    • Langere Conquest-tijd – We hebben de Conquest-matches langer gemaakt door het aantal tickets op zowel Large als Small te verhogen.
    • Oplossingen voor TDM-spawns – We hebben de spawnpunten en het spawnsysteem aangepast voor betere TDM-spawns.
    • Meerdere tweaks voor de wapenbalans – We hebben een aantal gangbare klachten opgelost over de wapenbalans. Binnenkort volgen meer oplossingen.
    • Voor meer informatie over deze oplossingen bekijk je het Battlelog-forumbericht op http://battlelog.battlefield.com/bfh/forum/threadview/2955064791152946448/, waar we alle zaken kunnen bevestigen die in de eerste patch worden opgelost.
    Daarnaast voegen we met deze patch functionaliteit voor het Huur-een-Serverprogramma toe aan alle consoleplatforms, zodat spelers de multiplayer-matches naar wens kunnen aanpassen en hun vrienden kunnen uitnodigen om te spelen.
     
  18. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand die hier mij antwoord op kan geven? Heb de gold service star nodig, met welke game mode is dit het efficiëntst te doen?
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maakt allemaal niet zoveel uit. Denk gewoon CQ spelen met de class. Vlagen pakken en killen. Zo gedaan. Goud is niet zoveel volgens mij. Heb er al een shitload voor iedere class.

    Btw de patch komt dinsdag.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

Deel Deze Pagina