In de tijd dat ik BF4 nu speel heb ik echt AMPER problemen gehad. Soms wat lag maar dat was meestal op servers buiten Europa. Kan het spel prima spelen ... maargoed, ik ben die belabberde online service van COD gewend. Dat scheelt ook
Grappig feitje. Visceral heeft de complete BF3 DLC End Game gemaakt. Als een soort van test of ze het aankonden. Was een solide DLC. Niet mijn favoriete maar dat komt omdat ik liever Urban speel. Maar verder was het wel een goede DLC.
Haha, net die gelekte beelden gezien. Ik moest echt hard lachen toen hij met die motor door die glazen pui heen klapte op het begin
Trailer ook geleaked haha. Release 21 oktober. http://www.dailymotion.com/video/x1yq9am_battlefield-hardline-official-trailer_videogames
Komende E3 valt er niks meer te zien geloof ik. Zo'n beetje alles lekt uit! Toch lijkt me dit best grappige game, maar ik kijk nog even de kat uit de boom
Weet niet. Moet gameplay zien en dan vooral MP gameplay en wat de gamemodes zullen zijn, hoe de gunplay is etc. Game gaat wel kleiner zijn volgens mij. Max 32 ipv 64.
Voor het 'realisme' lijkt me dit wel logischer. Maar dan nog, je gaat niet met 32 man tegelijk een bank overvallen...
Is alleen een beetje eng om te zien dat alle youtubers opeens allemaal positief zijn nu ze de game hebben kunnen spelen vorige week. Tuurlijk dat kan, maar in al hun video's zeggen ze precies dezelfde woorden. Wat aardig vreemd is. Daarnaast zullen natuurlijk positief zijn. Wie wil er nou niet om te paar weken naar San Fran vliegen om een nieuwe game te spelen en het is nieuwe content voor je kanaal. Grote kans als je de game compleet afkraakt nu dat je de volgende keer lekker thuis kan blijven.
Ik ben ook nog niet overtuigd. Het concept van PayDay in een Battlefield 4 jasje is heel interessant. Het MP gedeelte kan ik zelf nog niet helemaal invullen en voor alleen een SP ga ik denk ik niet zo warm lopen. Destiny komt ook rond deze tijd uit en zal waarschijnlijk toch mijn voorkeur krijgen.
Vanavond na de EA show mogen youtubers clips plaatsten van veel gameplay. Dan hebben we denk ik een echt goede indruk. Tijdens de EA show zal het wel aardig scripted zijn.