Wanneer gaan ze eindelijk een keer de optie in bouwen dat je tussen de rondes je class kunt aanpassen/bewerken. Nu duurt het 50 seconden en je kunt verder niets doen
Idd, je hebt tenminste iets. Heb me overal ingeschreven, Hardline en ook Destiny maar heb nog niks mogen ontvangen.
Heb me denk ik wel 20x ingeschreven voor de Hardline beta. Tot ik zojuist warempel een emailtje kreeg.
Goeie zaak. je zag wat er gebeurde met BF4 waar DiCE zelf op 24 platformen tegelijk moest launchen vergelijk dat met de smooth launch van Titanfall waar Respawn zelf alleen PC en X1 deed nou is Dice een volwassener en grotere studio maar toch met zulke korte ontwikkelcycli kan je gewoon zulke grote games niet door 1 studio op elk mogelijk platform uit laten brengen.
Nog geen geluk met het verkrijgen van een beta key.... Mocht iemand er 1 over hebben dan kom ik graag in aanmerking! Voor de ps4!
Idd hopelijk ook snel! Zwager van me is ook nog op zoek naar een betakey voor de PS4 mocht 1 van jullie er 1 kunnen missen dan hoor ik dat graag.
Vind het jammer om deze titel te zien verschijnen als echte Battlefield gamer. Speel 90% van de tijd Battlefield. Vind dat het een Battlefield moet blijven en geen Counterstrike moet worden. Als ik deze titel al ga aanschaffen, zal ik er echt heel erg aan moeten wennen en deze denk ik meer in het CoD perspectief gaan bekijken. Ik zal waarschijnlijk bij BF4 blijven, maar ik vind het nog te vroeg om een definitief oordeel te plaatsen. De beta van de game is in ieder geval niet mijn speelstijl.