Moet je naar missies, daar staat er eentje. Die moet je completen en dan krijg je punten om wapens te kopen.
dat wist ik wel, maar na elke match krijg je sowieso een paar vp. hoe krijg je die? en wanneer kan ik nieuwe wapens kopen? want ik zie mensen met snipers enzo terwijl ik die helemaal niet kan kopen..
Gewoon als je genoeg punten hebt kan je wapens kopen bij shore. Hoe mensen snipers hebben die je je helemaal niet kan kopen, geen idee. Ik kan er 2 kopen.
Vind het maar een beetje dood online.. Ben ik de enige of heeft iedereen dat je regelmatig geen match kan vinden?
bij mij vind hij altijd gelijk een match.. EDIT: iemand zin om straks een potje te doen? Ik ben ExtraBB level 6 soldier.
Met hero points(HP). Daar krijg je er een van bij ieder even level. Net zelf lvl 11. met royal soldier "Ulfberth". Wel echt ziek als ik lees dat mensen alweer lvl. 20 naderen. Dan moet je zo gek veel punten halen.
Klopt, zo rond lvl. 8 zijn die missies echte te absurd voor woorden. Ik kreeg echter opeens, dacht bij lvl. 10, weer een paar hele makkelijke. Dus nog ff bikkelen.
Er komt toch een niewe map? of is die er al? een 4e daar was een wedstrijd voor een naam bedenken. ik ben nu lvl 9 maar ik kom echt niet door die missies heen
Welke class moet je zijn om snipers te kunnen? /Edit: Jezus wat een rukspel. Je raakt nog geen olifant met die pistolen, en je word 9/10 keer kapot geschoten door een dude met een sniper. Zo is de lol er snel vanaf ja :{
Commando heeft sniper. Even inkomen is het devies, maar met maar 3 maps 1 gamemodi is de replay niet hoog