ik had ook een keer een connection probleem, maar dat kwam omdat ik de webpagina had afgesloten. EDIT: ik had net 17 kills in 1 game
Dat mes blijft wel irritant als je het zelf niet hebt. 4/5 steken en je bent kapot ookal staat je tegenstander 3 meter van je af om zich heen te maaien..
Heb ik nog niet heel veel problemen mee... Ben zelf soldier en zorg gewoon dat ik mijn shotgun klaar heb
Lukt mij maar niet om te downloaden, niet in firefox en niet in IE 8, zonde van de betakey en lijkt me zo gaaf :<
Tip: probeer die shortrange SMG eens, en dan met burning bullets. Eerst deed ik alles op close combat ook met de shotgun (te veel GoW gespeeld). Maar de combinatie smg + burning bullets is echt ongeloofelijk sterk!*)
De long range pistol heb ik geen ervaring mee, is hij een beetje nauwkeurig? Zit zelf met de long range shotgun, blijft ook effectief als je opeens iemand in close combat tegenkomt
Kan iemand nog wel dit spelen? Als ik wil updaten loopt ie vast EDIT: Nu doet ie het wel, met een nieuwe map erbij. En die BF kun je nu ook items kopen die permanent zijn dus dat scheelt ook al weer voor mensen die graag kostuums willen kopen
@ flinter: dat zuigt Net voor het eerst sinds de "grote update" weer eens gespeeld. Nieuwe map is wel ok, maar zeker niet uitstekend. Ik vind dat de commando`s, die al overpowered zijn, op CC een groot voordeel hebben door die heuvel. Verder heb ik het gevoel dat sommige wapens wat sterker/zwakker zijn gemaakt, maar niks groots. En kan iemand mij in vredesnaam uitleggen waarom altijd op zijn minst 50% van de nationals een sniper moet zijn
Downloaden lukt nog steeds niet, als ik in dat 'Play Now!' venster zit word het wel eerst gedownload, herstart ik mijn firefox, maar dan gebeurt er verder niks meer...Iets wat ik over het hoofd zie?
Damn wat ben in teleurgesteld Even wat dingen op een rij: 1. een tegenstander moet superveel hits krijgen wil hij dood gaan. Het zijn dus beetje quake taferelen. Ook al heb je de tegenstander veel eerder door het gaat uiteindelijk om snel bewegen en mikken en schieten. 2. Voertuigen hebben nauwelijks meerwaarde. In battlefield serie zijn altijd relatief weinig voertuigen geweest in vergelijking met aantal spelers. Dat is hier ook zo. Alleen wat heb je er aan? Een vliegtuigje dat niet eens bommen kan droppen?? En aangezien je heel veel hits moet maken voordat iemand dood is, is killen met een vliegtuig véél te moeilijk. Vliegen heeft geen enkele meerwaarde behalve dat het snel transport is. Voor Tank geld hetzelfde. Waar in andere battlefields een tank een tegenstander met 1 goed gemikt schot kapot schiet, moet je hier meerdere malen vuren! Ondertussen is de tegenstander allang weg of om de hoek. Nee, helaas.. ik wacht maar op Battlefield 1943.
Eergister gedownload. Het is wel grappig. Ook dat je nieuwe kleren en wapens kan kopen is leuk gedaan. Zo zie je gewoon compleet verschillende mensen lopen. Misschien toch maar een PayPal account aanmaken voor een leuke zonnebril of hoed
Ik kan nergens vinden hoe je het kan spelen, enigste wat ik zie is dat je je in kan schrijven voor de beta. Of ben ik nu blind? edit: heb het al gevonden.