Hier kijk ik nou echt naar uit, wel raar dat EA een gratis spel maakt. Beetje te raar om waar te zijn.
"not getting shot in the face repeatedly by a swearing, ultra-skilled 15 year old boy who plays the game every day for 8 hours." Haha, moest daar echt om lachen OT: Is cool, aangezien het gratis is ga ik hem zeker een keer checken
Ik ben benieuwd hoe dat gaat werken via de site. Had eigenlijk verwacht dat het gewoon downloadable zou zijn a la ET
Is het ook, maar met stats/features op de site toch? No way dat je zulke graphics in een spel via een browser kan krijgen
Gewoon een launch button, net als bij Gamespy e.d.. Hij zoekt automatisch jou spel op op je pc en dan launcht hij het spel. In verband met reclame e.d., want die site zal er wel vol mee staan, net als de laadschermen in het spel zelf. Maargoed, het is gratis dus boeie
Zou het niet zo zijn dat je een account moet creeeren door op die knop te klikken om online te kunnen spelen, waarna je de client (het spel dus) kan downloaden?
die nieuwe trailer is echt leuk. De vorige was meesterlijker maar deze is ook leuk. Kan nu echt niet meer wachten!
Heb net weer ff de trailer bekeken na de trailer van MAG(PS gezien te hebben en ik MOET deze game zeker hebben wanneer ie uit is. Dit wordt volgens mij echt m'n nieuwe verslaving. De Battlefield serie is sowieso de enige online gameserie die me echt boeit. Dit stijltje voegt daar alleen nog maar meer aan toe
ja ik ben nu geregistreerd maar waneer kan je hem spelen ??? EDIT: ik heb gezocht op de site maar kheb het niet gevonden
ziet er super uit, enige wat me beetje tegenstaat is het f2p. Niet omdat het gratis is, maar meer omdat dit over het algemeen betekent dat mensen die toch met geld over de brug komen extra`s krijgen die het voor de f2p`ers gewoon niet meer leuk maken, en de houdbaarheid van de game geen goed doen. Maar ik ga hem zeker weten spelen, laat maar komen
Echt gewoon te vet , vooral dat je je eigen stijl in je char kan gooien. En het ziet er best netjes uit voor een gratis spel. Cant wait to play it.!