ja dat gaat tegenvallen hoor. Je krijgt maar weinig opties. als je andere pakjes wilt zul je die moeten kopen voor een klein bedrag.
ja op dit moment wel, de vraag is hoelang men dat volhoud natuurlijk. Ik hoop lang want het moment dat er op de balans invloed hebbende extra`s komen kan je de game afschrijven
Dit spel gaat zeker, naar mij idee, wel goed worden. Kan niet wachten om het spel eens te spelen. Als het goed is, moet hij binnenkort wel te downloaden zijn. Want er staat op de site dat hij in de zomer van 2008 te downloaden is. Het is inderdaad een belangrijk punt, hoe ze dat doen met de extra's die je kan kopen. Gaan ze wapens te koop zetten, dan wordt het zo iets als WarRock. Daar is serieus de hele balans weg uit het spel.
Wow, hier kijk ik echt naar uit. Dit lijkt me zo super vet worden! Operating System: Windows XP or Windows Vista CPU: 1.0 GHz RAM: 512 Mb (1Gb on Windows Vista) Video Card: 64Mb DirectX compliant video card with at least pixel shader 2.0 support Hard Drive space: 1Gb of space is required to install the game Internet connection: 256kbit Cable/DSL connection Requirements zijn ook goed te doen! En dat muziekje is zo vet! Tutuuutu