jeeeuj Your Battlefield Heroes Beta Key! Congratulations! Your application to beta test Battlefield Heroes has been approved. Your unique beta key:
En ik heb maar een jaartje gewacht Heb me wel 3x ingeschreven ofzo.. //edit, hmmm bummer valt enorm tegen, Erg traag allemaal en erg saai.
In het begin is alles nogal sloom en saai, maar zodra je er beter in wordt, wordt alles leuker . Waarom zetten we onze in game namen niet even in de eerste post? Zodat we elkaar kunnen buddien enzeu?
Met deze tool kan iedereen zichzelf toevoegen aan een lijst: http://gamertag.leedbek.nl/ is misschien handig, word ook voor xbox games gebruikt hier..
Na maanden wachten heb ik vanmiddag eindelijke een beta key gekregen. Ziet er op zich wel leuk uit, vanavond maar eens voor gaan zitten.
Ik heb nu aardig wat potjes gespeelt en ik vind het leuker en leuker worden. Ik ben opt moment bijna lvl 10 maar weet iemand of je ook nog nieuwe wapen kan kopen? want ik heb me sniper geupgrade maar ik zou wel meer willen zeg maar...
ja maar ik heb zowat alles uit de shop al me BF punten die je int begin kreeg zijn wel op maar daar hoef ik nix meer van.
Beta is weer online, nu moeten we zelf Battlefund kopen...en dat zuigt...hard. Ik moet 5 euro betalen om 1 maand lang Yeehoo te kunnen doen, en ik ben bijna 20 euro kwijt om 1 maand lang wat costum clothing te kunnen dragen. Het goede is dat wij onze closed beta characters kunnen meenemen naar de open beta. dat betekent dat wij alle goede namen krijgen en we al level 15 zijn voordat de meeste pas beginnen.