Ik vind het eigenlijk wel leuk. Je hebt bepaalde missies te doen en je kunt andere wapens kopen. Wapens merk je niet zo heel veel van, tho. Ik vind het vermakelijk. Inmiddels level 6.
heb ook een key. Maar kan niet inloggen :/ heb ook al alles is gereset zonder resultaat. iemand anders ook last van ?
ik heb hem eergister gespeeld en ik vond hem wel vet, alleen.... ik wil hem nu weer spelen maar ik kan die "play now" button niet vinden op de site. en als ik de BFheroes.exe start verbind hij niet met de servers. kan iemand mij helpen dit te vinden?
Jep 1. Ga naar : http://play.battlefield-heroes.com/ vul je username + wachtwoord in. 2. E-mail + wachtwoord nogmaals invullen..! 3. Links boven een hele grote GELE button "PLAY NOW!" klaar! Nog meer vragen..? gewoon stellen..! loeter..!_0/ Zoek maar naar mij ik speel nu ook Username: XboxFreak36 Character Name: dogg - Soldier ( lvl 6 ) Character Name: Freak36 - Commando ( lvl 1)
dank je wel xboxfreak36, ik zit inderdaad niet op de betasite, maar gister werd ik na het activeren direct naar de betasite doorgestuurd, dus ik wist niet dat het een andere site was
jaaj ik heb eergister ook beta-key gekregen . heb een sharpshooter lvl 7 (furo) en een soldier lvl 3.
Ik probeerde dit op mijn EEE laptopje te spelen, maar dat lagte toch net ff te veel Daarna op mijn Bigtop (medion laptop) begonnen. Speelt een stuk sneller, en na een paar potjes had ik het ook een beetje onder de knie Erg leuk spel en de manier van spelen (via de site, gratis) is erg bijzonder en tof. Ik ga zo, als mijn vriendin klaar is met de laptop, nog ff verder
Ik heb net een code gekregen, maar ik had er al één, dus voor de gelukkig vinder: 14393-0D802-B042T-56177
Spelen mensen de beta nog? Ben zelf nu een lvl 9 soldier bij de royals ( Nick: Ulfberth). Spel speelt lekker weg als je het paar uurtjes gespeeld hebt(en dus wat upgrades gekocht hebt). Irriteer me wel regelmatig aan de snipers, hoop dat ze hier nog wel wat aan gaan doen. Heb zelf het gevoel dat 50% met die gasten speelt, wat best logisch is omdat ze zo sterk zijn.
Ik vind het ook streek dat iedereen sniper is. Ik zat een keer in een match waar meer dan de helft sniper was. Ik ben zelf ook sniper. Maar het is lastig snipen als bijna iedereen onzichtbaar is