Mjah, als fan van Battlefield 1943 hoeft het allemaal niet zo gevarieerd qua attachments enzo. Belangrijkste voor mij is dat het gewoon goed uitgebalanceerd is, en aangezien ik altijd als Recon speel, is het wel fijn wanneer ik ook op de korte afstand een klein beetje kans maak in de 1-tegen-1 situaties. Moet alleen nog wat klooien met de sensitivity als ik ingezoomed ben, maar dat is allemaal verschillend per zoom-level, dus dat wordt nog even een flink gepuzzel om dat lekker te krijgen. Eerste indruk gewoon vrij positief, qua maps en gameplay. Zelfs de graphics vind ik verder prima. Ik hoor mensen dat het minder mooi is als Battlefield 1, en misschien is dat wel zo, geen idee, maar ik zie er zelf geen gigantisch verschil in, eerlijk gezegd.
Deze kwam voorbij in mijn suggesties, geen idee wie het is maar ik ben het bijna helemaal met hem eens. Ik kan ook alleen maar ''Amen'' zeggen op wat de vriend van Angry Joe zegt op 6:26 Ik vind het zo jammer dat deze franchise compleet verneukt is. Het is gewoon triest.
Ben het wel eens met een aantal zaken die in de hierboven geplaatste filmpjes verteld worden. Verder heb ik sinds gister een Xbox One X en hierop ziet de game er perfect uit. Iets dat ik trouwens echt verschrikkelijk vind is de hoeveelheid aim assist in deze game. Ik dacht dat Battlefield 1 erg was maar deze game slaat echt alles. Ik heb autorotation uit staan en nog wordt mijn aim van links naar rechts getrokken als er een enemy voorbij loopt. De lock-on is insane. Vreemd dat ik hier nog niemand anders over heb gehoord.
Om een of andere manier loopt de game dus niet echt heel smooth op m'n Xbox One X. I know, beta.. Maar genoeg mensen die hier juist weer geen last van hebben.
Het speelt niet slecht maar ik zou toch een aantal dingen aangepast willen zien, dingen die iedereen eigenlijk al aangeeft. Vond de twee maps ook redelijk klein, ze voelden niet groots aan. Ik hoop dat dit niet BFV's beste 2 maps waren.. BFV deed mij wel een beetje denken aan Bad Company, ik weet niet waarom. Minder chaotisch dan de vorige iteraties. Wat ik zeer jammer vond van de beta was dat het geluid bugged was, en dat de rechter thumbstick op Xbox bugged is. Hierdoor was het bijna onmogelijk om met precisie te aimen wanneer je stil stond. Oh, de aimbot in deze game is ook weer overdreven. Snap-on en het tracken van enemies is echt te triest voor woorden. Het voelt gewoon als cheaten aan soms, zelfs als je auto-rotation uitzet.
Buhhh ik mis deze game BF4 en BF1 voelen nu niet meer zo lekker op een of andere manier.. Beide games voelen nu als complete chaos met grenade spam + je hoeft alleen maar naar de minimap te kijken i.p.v. te letten op het geluid van voetstappen etc. Dat omlopen of terugtrekken om ammo/med pouches te halen gaf ook wel wat extra dimensie.
Geluid van voetstappen? Ik heb geen enkele voetstappen gehoord in de beta van BFV. Geluid was zo vertyfd.
Nounou dat is ook een beetje overdreven natuurlijk, af en toe inderdaad, maar dat fixen ze nog wel. Ik speel wel op pc maar dat zou denk ik geen verschil moeten maken.
Idd wat was dit slecht. Ben in +/- 15 uur in de beta vaker van achteren geknifed dan in 300+ uur in BF1 en dat had er puur mee te maken dat je voetstappen totaal niet hoort. Over het algemeen was het geluid erg slecht (op wapens na). Maps voelden daar door erg "leeg"
Ok dat heb ik niet zo ervaren, dan is er wellicht toch een verschil geweest tussen de platformen. Ik kon voetstappen meestal wel pin pointen.
TLDW; Tweaking attrition: Devs want to nudge attrition in the right direction but still want it to be fully part of the game. More ammo on spawn. More max ammo capacity. Ammo tweaking will be weapon specific (not all weapons may be affected, some more than others). Medpack on spawn. Improving visibility: Adding a haze to the background to make enemies stand out. (Exampleby/u/CrafterOfSwords) Fixing some lighting issues (notably in Rotterdam). Fine tuning lighting in specific locations. Death experience and pacing: Devs agree with the community that current death timer made the game feel too slow. Devs want highs and lows moments in the game, but find that the high moments are not high enough (this is partially caused by soldier downtime). They want moments of pure chaos. Tweaking "bleeding out" timer, you are not punished anymore if you decide to hang on, respawn timer will be reduced accordingly. Audio immersion: Fixed the audio bugs which contributed to make the game too silent. Audio should feel like war once again. Time to kill and time to death: Trying to find that sweet spot to cater to both players who love it or hate it. From the data, players have learned to move closer to cover to avoid getting killed too easily. Certain weapons stand out (more effective at most engagement distances), "won't name specifics *cough*STG*cough*". Those are gonna be tweaked to "bring them into the fold". Confirmed Netcode issues in regards to Time to death, "you receive more damage than you should be in one update, which is due to packet loss, netcode, delays and high rate of fire weapons". Currently looking into fixing this. Vehicles (Tanks): Beta testers felt that the tanks were too slow/heavy and not offensive enough against infantry, but dev says the more agile/anti-infantry tanks weren't in the open beta, as well as anti-aircraft vehicles. Devs were happy with the tuning on the new turret system on the heavy tanks, but plan to make the turret turn faster on the medium and lighter tanks. Light tanks will have a "very fast" turret turning speed. Devs want the tanks to be the "dragons of our game", once they show up on the field, "everyone should relate to that". If you see a friendly tank, you should push alongside it, if you see an enemy tank, you should cower in fear. Heavier tanks are robust, hard to take down, but slow, less effective against infantry, more effective against other vehicles, and the opposite is true for lighter tanks, more agile, used to kill infantry, harass and flank. Tweaked systemic damage (such as canon disabled or track disabled), they want to reward players who chip away at tanks without necessarily destroying them, but don't want to penalize tank drivers too much, leaving them with nothing to do. Added turret damage which slows down turret turning speed, as well as engine damage, which cripples its movement. Vehicles (Airplanes): Beta feedbacks tell that the difference between the two fighter planes was too great and people didn't like it. Devs are taking step to make them much more similar and better than they were in open beta. Overall players found fighter planes not agile enough. Not being able to acquire ground targets as easily as in previous titles. Players most happy with the BF 109 plane, but devs say even that one wasn't were we needed it to be. Tweaked visibility for pilot and gunner, extended spotting range. "We want planes to participate in the ground combat". Dev excited about the broader spectrum of vehicle classes in BFV, says it was a bit lacking in BF1. Talking about anti-aircraft tanks, such as the Flakpanzer and Valentine MK 1 AA, they have "tons of canons and tons of bullets flying through the sky". Next episode within two weeks.