1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield , Vietnam

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door SabZero NL, 9 jul 2003.

1. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dus er zit geen AA op deze afbeelding? Ik weet dat AA "lijntjes" strakker maakt, maar je ziet sommige delen niet eens.

2. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net Project IGI 2 eens gespeeld in 1024x768 zonder FSAA en Anisotropische Filtering, en dan zie ik inderdaad dat stroomkabeltjes of andere ''dunne'' voorwerpen op een grote afstand deels verdwijnen.

Als ik dan speel met 4x FSAA en 8x Anisitropische Filtering, zijn die lijnen veel beter zichtbaar, maar nog steeds niet ''compleet'' zichtbaar.

Pas toen ik in 1600x1400 met 4x FSAA en 8x Anisitropische Filtering ging spelen waren deze lijnen geheel zichtbaar zonder kartels.

Dus het is een kwestie van resolutie, FSAA en filtering.

3. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dan wordt het toch tijd om maar eens te upgraden. 4x FSAA, 8x AF en 1600x1400 kunnen mijn pc en laptop nooit aan. Raar trouwens dat die screenshots dat niet aan hebben staan.

4. Tommy Vercetti

Tommy Vercetti Mister V

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik denk dat deze screens representatief zijn voor de uiteindelijke versie. Zal nog wel in een sterk productie stadium zijn.

Ik speel b.t.w. nooit in 1600x1400 met 4xFSAA en 8xAF..... komt de snelheid niet ten goede. Ik speel altijd in 1280x1024 zonder FSAA en AF.

5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    die screenshot van die helicopter ziet er niet goed uit door de resolutie!!

Deel Deze Pagina